Saeria Skrevet 26. mai 2010 #4561 Del Skrevet 26. mai 2010 Er omtrent samme smak også. han spiser noe da. Småfolk sin kjøttkaker, er ikke så verst. Men dere skulle hørt da han fikk potet, gulrot og brokkoli i dag! Mmmm-et for hver skje! Han fikk også noen buketter med brokkoli å spise på selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 27. mai 2010 #4562 Del Skrevet 27. mai 2010 Vi er nå tilbake i Norge, og har hatt det supert. Italienerne elsker virkelig barn, og blonde, blåøyde jenter som smiler med hele ansiktet var visst stas. De flokket seg rundt henne hvor enn vi gikk, og hun solte seg i glansen. I går oppdaget jeg tre nye tenner som har brutt gjennom uten at jeg hadde lagt merke til det. Mannen hadde sett den ene, men trodde jeg visste, og hadde ikke sagt noe til meg. Så nå har hun fire oppe og fire nede, og det helt uten tannstyr om kvelden. Derimot var det ikke helt enkelt å legge henne i går kveld, men det er nok ikke så rart, med så lang dag og så mange inntrykk innabords. Det blir spennende å se hvordan det går med maten. Hun har spist av vår mat der nede, samt ørlite ferskost (Kesam) med fruktsmak som vi fant etterhvert. Det har blitt mye grønnsaker og brød, samt vann på henne, men hun elsker å sitte ved bordet med noe i hånden. Vi får se om det fortsetter; jeg har ikke tenkt å servere pizza med ricotta til henne på hverdagsbasis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 27. mai 2010 #4563 Del Skrevet 27. mai 2010 Så flott at det har gått fint i Italia, Honesty. Vi skal til Toscana en ute i Juli og det er godt å høre at italienerne er glade i barn. Vi kommer med en hel bande også, he he..... Imli, håper virkelig året som kommer blir bra for deg. Du har hatt nok stress nå, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 27. mai 2010 #4564 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Middagsmat er et kapittel for seg selv her i gården også. Han kaster nesten opp av alt av middag på glass unntatt fiskeboller. Mors lapskaus, pasta og kjøttkaker er det verste. Prøvde å lage middag av poteter, søtpoteter, brokkoli, gulrot og kylling, men det smakte visst kjempeekkelt. Så jeg får teste middagsmat for de fra 1-3 år jeg også. Blir jo litt tamt med bare fiskeboller da Drar forresten på husmorferie til Oslo i helga. Drar tidlig i morgen og er tilbake søndagskveld. Første helg på 2 år uten mann og barn Skal sove lenge, ut og spise, shoppe og bare kose meg med kvinneskvaller (sladder) Endret 27. mai 2010 av Spice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. mai 2010 #4565 Del Skrevet 27. mai 2010 Åh, høyres fantastisk ut med jentetur. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. mai 2010 #4566 Del Skrevet 27. mai 2010 Kose deg på husmorferie! G likte heller ikke søtpotet noe særlig, men vanlig potet er supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 27. mai 2010 #4567 Del Skrevet 27. mai 2010 Kos deg på ferie Spice- det er vel fortjent Lillegutten er 10 mnd i dag, men har fremdeles bare 1 tann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. mai 2010 #4568 Del Skrevet 27. mai 2010 Gratulerer med 10 måneder gammel gutt. Han er sikker kjempesøt med den ene tanna si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. mai 2010 #4569 Del Skrevet 27. mai 2010 10 mnd alt! gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 28. mai 2010 #4570 Del Skrevet 28. mai 2010 Må vel informere litt her også Da er visst nr 2 på vei allerede Var vel ønska, men ikke helt planlagt eller vi har snakka mye om det, og ble enige om å bare ta det som det kommer. Og jaggu gikk det mye fortere denne gangen enn sist. Har vel ikke helt innsett det ennå, men det kommer vel etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. mai 2010 #4571 Del Skrevet 28. mai 2010 Oi, gratulerer! Termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. mai 2010 #4572 Del Skrevet 28. mai 2010 Gratulerer, Tussi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 29. mai 2010 #4573 Del Skrevet 29. mai 2010 Gratulerer Tussi! Jeg har bare mindre og mindre lyst til å gå gravid og føde igjen, så jeg er glad jeg har en grunn til å vente noen år.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 29. mai 2010 #4574 Del Skrevet 29. mai 2010 Her var det mye å oppdatere seg på! Da var vi hjemme fra Hellastur - og hvilken tur! Glemte igjen meitaien rett innenfor døra hjemme så hadde bare med et skjerf som jeg knyttet henne i når vi skulle gå mye og bære på andre ting enn A også. Flyturene gikk kjempebra, hun sovna på fanget før takeoff og sov i 2,5 timer før hu våknet for litt mat og sovnet igjen til etter at vi landa begge veiene. Også glemte jeg mobilen på flyet Gratulerer Tussi, det var jammen ikke værst! Her skal vi også begynne prøvinga på nr. 2 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. mai 2010 #4575 Del Skrevet 29. mai 2010 Lykke til med prøvinga, NiChia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 29. mai 2010 #4576 Del Skrevet 29. mai 2010 Her var det litt å lese igjennom ja Vi kom hjem fra Roma igår kveld, og Guuuuud så godt det var å se lillegutten igjen! :rødme: Han har vært så snill hos besteforeldrene, så de ville gjerne hatt han en uke til, men det fikk de ikke Gratulerer med en til på veg, Tussi Lykke til med prøving, NiChia! Gratis med 10 mnd, effy og 9mnd, Spice Og så flott Imli, at mini utvikler seg både med motorikk og maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 29. mai 2010 #4577 Del Skrevet 29. mai 2010 Oi! Gratulerer så masse Tussi. Så koselig Når er termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 29. mai 2010 #4578 Del Skrevet 29. mai 2010 Var en del å lese gjennom nå ja. Masse som skjer på alle fronter Lykke til med prøving Nichia, og velkommen hjem fra Helles. Får håpe nr 2 sitter raskt Har veldig lyst å prøve på nr 2 selv, men det blir nok 1 år til før vi gjør det. Må gjøre ferdig skolen først. Velkommen hjem fra Roma Soon, høres ut som dere har hatt en kjempetur. Og Spice og Effy, gleder meg til å se guttene deres igjen om dere har tid neste fredag Imli, jeg er full av beundring over at du er så sterk og klarer å gjøre det som er best for deg og guttene. Ikke lett å gå fra mannen sin med to små. Får håpe at ting går seg til etterhvert og at du og eks'en får til et godt samarbeid, selv om han ikke virker helt moden for det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 29. mai 2010 #4579 Del Skrevet 29. mai 2010 Wow, gratulerer Tussi! Når er termin?? Jeg har alltid sett for meg å være ferdig med fødsler innen jeg er 30, men siden jeg fyller 29 i dag har jeg nå flyttet den grensen til 32.... Så bra at det gikk fint å reise med jenta, Nichia! Kan tenke meg det var godt å se igjen gutten etter 4 dager i Roma, Soon Vi får vel til å treffes neste fredag BD, håper at det blir finvær sånn at vi kan dra på Marinen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 29. mai 2010 #4580 Del Skrevet 29. mai 2010 Gratulerer med dagen da, Effy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå