Gå til innhold

Skravletråd 2009

Mirabella83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skal krysse fingrene for at du får et flott svangersap, og en liten en som vet å snu seg riktige veien når det nærmer seg tiden for å komme ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse fingrene for at du får et flott svangersap, og en liten en som vet å snu seg riktige veien når det nærmer seg tiden for å komme ut. ;)

Ja takk for det ;) Får tro og håpe den snur seg ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse dagene i romjula skulle egentlig svigers passe lillegutt (de ville ikke ha han i barnehagen, de synes så synd på han i fjor da det var så få barn der), men så har de blitt syke. Så da sitter jeg her da, og får ikke lest og ikke gått på jobb...

Veldig koselig å være hjemme alene med lillegutt, det er altfor lenge siden, men jeg har dårlig samvittighet for å ikke lese nok. Jeg leste ingenting (!) julaften eller 1. dag... blæh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint med positiv test i julegave Soon! Gratulerer så mye :hoppe:

Nå sitter jeg om M hjemme "alene". Pappsen er tilbake i jobb og skal jobbe frem til fredagen. Vi har storkost oss i julehelgen med mye mat, godt selskap, for det meste uten strøm, men jammen er det koselig når vi tenner i stearinlysene :jepp: Både vi voksne og M har fått så utrolig mye fint! Bare en ting som må byttes, og det er ikke fordi vi ikke likte den, men fordi vi allerede har :)

Håper du får tatt igjen på lesingen over nyttår, Aricept!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snow raceren har vært ute EN gang her...Det var jo veldig stas den ene gangen da, men hadde vært koselig med mer snø. De vintrene vi hadde i fjor og året før, skulle ha kommet i år i stedet. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi brukte vel akebrettet et par ganger i fjor. Men han hadde hatt mye større glede av det i år. Men å ake på grus er liksom ikke det samme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ufyselig vær her å - plaskregn og SPEILGLATT!!!

Og 2+ grader - og vi som kjøpte ski til E til jul :daane:

Jaja, får tro det kommer mer snø i januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke glatt i det minste. Og vi har fått nyte en gutt som har sovet til både halv ni og halv ti i jula. Men i dag ble det ingen daglur på han, for han skal en liten tur i barnehagen i morgen. Han holder på å gå på veggene her hjemme nå, så litt sosialisering med de små vennene trengs.

Han stupte i køys før klokka var sju, så da håper vi at vi er i gjenge igjen. Han skal spise frokost hjemme i morgen, så skal han til barnehagen.

Vi har julebesøk her også. Min mor og hennes mann, og nå begynner jeg å bli mett av besøket. :sjenert: Ikke det at de er så kravstore, men man skal jo være litt vertinne, og mamma er av typen som forventer at hun f.eks. skal få se nøyaktig det hun vil på TV om kvelden. Det er ikke spørsmål om noe annet en gang, og da hjelper det ikke på at jeg fortsatt er sykmeldt pga. kvalme og bekken og er lettere hormonella etter flere netter med dårlig søvn.

Fasaden klarer jeg å holde, men merker det skal bli godt å bli alene. Er vel litt sær som bare klarer min egen mor i mindre porsjoner... :gjeiper: selv om hun egentlig er verdens snilleste...Vi er bare så ulike og hun er så "satt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er dårleg ver her og, regn, hagl og vind. Håpar snøen kjem tilbake, var ikkje mange dagane me fekk ha han...

Ikkje alltid lett å ha familie på besøk, Saeria. Eg er glad eg bur 5 min med bil unna foreldra mine, så blir det lite overnatting ;) Har eit kjempegodt forhold til begge foreldra mine, men merkar godt at det er noko anna å bu med dei no som eg er vaksen ja... Budde jo der med ungane eit par dagar i jula, det var godt å kome heim ;)

Eg fekk B på den eine eksamenen min :nigo:

Fornøgd ja! Og det var den eg trudde gjekk dårlegast, tenkte eg skulle prise meg lykkeleg viss eg fekk ein C. Litt skummelt, for no går vel dei to andre, som eg trudde gjekk betre, dårleg då :fnise: Ja, ja, det får me sjå over nyttår ;) Kan leva ei stund på denne kjenner eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer soon! Følte litt med deg da du skrev om at du håpte det ble din tur snart :)

Snøen kom idag, da vi skulle reise hjem. Nye ski og nytt akebrett ble såvidt prøvekjørt, så satser på mye snø i månedene fremover!

Har hatt en ganske fin jul. Veldig artig å se lillegyll glede seg over gavedrysset, men var hos min familie og et spesifikt familiemedlem er en skikkelig surpomp. Ble skikkelig irritert da han lekte bare med min nevø og stort sett overså min nydelige sønn, mammabeskytteren strittet i meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...