Gå til innhold

Skravletråd 2009

Mirabella83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: :hoppe: Jeg har bestått eksamen! Beste karakter, og kullets beste poengsum :)

Er så fornøyd! Har tatt en eksamen til som jeg ikke har fått svar på enda (den jeg tok på nytt som jeg strøyk på første gang). Var så godt å få bekreftet at jeg ikke er like dum som jeg føler meg pga det faget som jeg måtte ta på nytt (og ikke tror jeg at jeg står på det nå heller). Men skal ikke tenke på det nå.. Dette siste faget gikk bra!

Så godt å få med seg en slik positiv nyhet inn i jula :)

WOW! Superflinkis!

Gratulerer, det er sikkert vel fortjent :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, Aricept! :tommelopp:

Men så fort de får greie på karakterane då! Her er det tre vekers sensurfrist, OG ei uke til for å gje beskjed om karakterar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått tilbake karakter i dag jeg også. Da ble høstens "fangst" en B og en C, B'en var på en gruppeoppgave der gruppa overhode ikke fungerte og C'en var i det vanskeligste og kjedeligste faget vi skal ha i løpet av tre år. Må si meg greit fornøyd med det. Det var mange stryk i det siste faget i klassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Og gratulerer til Kvist!

Ja, ganske rask sensurtid. Eksamen var 9. desember, men det er ikke fremmed sensor, kun læreren som retter (anonymt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra Kvist :)

Så rask sensur/retting då... Litt misunneleg der ja ;) Må vente til langt ut på nyåret med å få karakterane mine... Ja, ja, då øydeleggast ikkje jula av evt dårlege karakterar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Kvist! :)

Her har det skjedd, det som ikke skulle skje. I et lite øyeblikk uten argusøyne på junior, hadde han klart å sette seg på ryggen på tripp-trappen, og da pappaen snudde seg, gikk guttungen i gulvet med et brak! Bakhodet først. :(

Så da blir det veking av barn hver tredje time. Han virker helt fin da, er seg selv, men det var VELDIG mye gråt (heldigvis) da det stod på.

Og mamma- og pappahjertet brast godt, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Kvist og Aricept ;)

Huff da, Saeria, det hørtes langt fra koselig ut - men høres jo ut som det gikk bra iallefall :klem:

E sov 30 min i bhg idag, så vekket de han. Var temmelig trøtt da de vekte han, men det hadde gått fint.

Merket at han var trøttere til kvelds.

La han kl 19 som vanlig, tok vel 1 minutt så var han uti stua her.

Fulgte han tilbake - og dette gjentok seg vel 6-7 ganger iløpet av 5-10 minutter, så sov han ;)

Sa ikke et pip til han, bare fulgte han tilbake, og det hadde nok en virkning.

Pleier å bli litt "streng" og forklare at nå må han sove etc, men det er visst bare gøy...

Så første poeng går til MAMMA :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror pappaen var mer redd og hadde svartere samvittighet enn meg. Jeg var forsåvidt klar over hva man skal være obs på etter et slikt fall, men det er ikke han. Dessuten var smellet i gulvet så stort, at svigersene kom løpende opp, og de klarte ikke akkurat å roe ned den nervøse far. :gjeiper:

Så han ringte til legevakten og snakket med en der, som sa omtrent nøyaktig det samme jeg kunne sagt til han, hadde jeg fått sjans.

Jaja. Det viktigste er at guttungen har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har dessverre hatt endel sånne fall fra tripp trapp-stolen. Hun skal på liv og død stå og balansere, og setter seg aldri ned når hun får beskjed om det. :sukk: Men det vil som oftest gå bra, selv om det er veldig ekkelt der og da.

Det ekleste vi har opplevd var den gangen for ca. ett år siden hvor hun var så fæl til å klatre, og deiset ned fra en barkrakk på kjøkkenet og slo fortennene gjennom underleppa. Heldigvis gikk det bra med både tenner og leppe. I høst herjet hun dessuten i fanget mitt mens vi satt i sofaen, og stupte rett i kanten på stuebordet med pannen først, og fikk en ekstrem kul der og da, men som forsvant raskt, til vår forbauselse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er veldig knyttet til gutten sin, og gutten til han. :hjerte: Vi har jo vært skånet for mye uhell, sett bort fra det dype kuttet han fikk i pannen i barnehagen, men nå viser han tegn på å bli litt vel tøff i pelsen.

*Urk, nå sitter mann og svigerfar og syter over dommeren i fotballkampen. Skulle trodd det var en verdensbegivenhet, og ikke 22 menn som leker seg med ball* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi 3 fine sting i pannen som viser vårt størte uhell,pent! Men med tanke på hvor uforsiktig den ungen er, så er det rart ho ikke har flere merker :jepp:

Saeria: Er ikke noe bedre her. Jeg gikk og la meg under fotballkampen i går (synes å huske at det er snakk om samme favorittlag?), men hadde ingen problem med å høre at det ikke gikk så bra som han håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LFC, ja. ;)

Gikk ikke helt etter planen, nei, men de tapte hvertfall ikke da.

Her har jeg vært MYE våken i natt. våknet flere ganger enn de gangene jeg måtte opp for å vekke G, og så ble jeg liggende våken etterpå. :forvirret: Hadde tidlig time hos jordmor (alt fint der), ble fortsatt sykmeldt, og skal leggemeg nedpå en times tid før jeg lager risboller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul og godt nyttår til alle mine kjære skravlevenner :nisseblunk:

Og så må jeg bare få sagt at jeg fikk en svaaaak positiv test idag, 2 dager før IKM - så tør ikke helt tro enda, men jeg håper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...