Gå til innhold

Har du noen gang sagt nei fordi han var for stor?


Kristin1

Anbefalte innlegg

Jeg er av dem som synes at stort er godt og som synes størrelsen er kjempeviktig. En venninne betrodde nylig at hun hadde meldt pass i møte med en mann som var så stor at hun ikke turde ha sex med ham. Den var både for lang og for tykk for henne. Drømmemann tenker nå jeg da, men jeg har allerede kjæreste! Siden jeg mener at jo større jo bedre synes jeg det var et underlig "problem". Men alle er forskjellige, og jeg synes vel som oftest de er for små og ikke omvendt. De som får nok tenning og nytelse av en vanlig ser det visst på en annen måte, men derfra til å bli skremt av en stor kuk er vel et stykke. Med den største følte jeg meg fylt til bristepunktet og noe større enn det måtte jeg tatt meg god tid med. Men jeg ville prøvd uansett dah! Er det noen av dere som bare har meldt pass eller avbrutt fordi det ble for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utsatte samleie med Xen i nesten et år pga at størrelsen hans skremte meg. I ettertig har jeg lest meg frem til at han sannsynligvis er helt normal :ler:

Men det sier litt om hvor stor forskjell det er. Han "sprenger" godt, og større enn det frykter jeg faktsk om jeg havner inn i det nytt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cha-Whoo
Jeg er av dem som synes at stort er godt og som synes størrelsen er kjempeviktig. En venninne betrodde nylig at hun hadde meldt pass i møte med en mann som var så stor at hun ikke turde ha sex med ham. Den var både for lang og for tykk for henne. Drømmemann tenker nå jeg da, men jeg har allerede kjæreste! Siden jeg mener at jo større jo bedre synes jeg det var et underlig "problem". Men alle er forskjellige, og jeg synes vel som oftest de er for små og ikke omvendt. De som får nok tenning og nytelse av en vanlig ser det visst på en annen måte, men derfra til å bli skremt av en stor kuk er vel et stykke. Med den største følte jeg meg fylt til bristepunktet og noe større enn det måtte jeg tatt meg god tid med. Men jeg ville prøvd uansett dah! Er det noen av dere som bare har meldt pass eller avbrutt fordi det ble for mye?

Det jo så klart fristende å la seg fyre opp som mann av dette innlegget, men hvis man tenker seg litt om, så har jo Kristin1 allerede gjort oss en tjeneste med å totalt diskvalifisere seg som aktuell kandidat som kjæreste for noen av oss. Hvem ville vært sammen med en person som har slike meninger?

Hun er på det stadiet hun er, og det er helt greit, men jeg tror de alle fleste her er på et litt annet nivå i forhold til hva vi er i stand til å se i andre mennesker, utover fysiske og overfladiske ting.

Det kan godt hende hun er en mann, det kan godt hende hun ikke er det. Når jeg leser språket, så slår det meg at det mest sannsynligvis er litt for "rett fram" til å være en jente. Uansett; de beste kvinnene jeg har kjent iløpet av livet mitt, har vært jenter som var istand til å se dybde i andre mennekser, og som kjente sine egne følelser. Som hadde en så dyp forståelse av verden at de klarte å finne nytelse og medfølelse hos mennesker som ikke nødvendigvis hadde alle de fysiske karakteristikkene på plass.

Jeg prøver ikke å være krass her, heller å muntre opp de som føler at slike innlegg går inn på dem. Personlig kan jeg si at når jeg har prøvd å finne en fysisk fellesnevner hos jentene jeg har vært forelsket i, har jeg endt opp tomhendt hver gang. Alle er så utrolig forskjellige. Og jeg tror det er sånn for de aller fleste av oss. Når jeg er forelsket i en jente, så bryr jeg meg ikke om hun har små pupper, eller er "slapp" der nede, eller har litt fett på kroppen. Det er noe annet som dukker opp, som kommer ut av dem. Jeg klarer ikke helt forklare det, men det er en "Something in the way she moves" - ting, for å sitere George Harrison.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cha-Whoo:

Små pupper vs. for stor pikk er vel to helt forskjellige ting? Det kan rett og slett være vondt hvis pikken er for stor. Og mange jenter kjenner seg godt nok til å vite hva de "har plass til".

Jeg ble litt skremt da jeg så penisen til kjæresten min for første gang, for han er i 20+ kategorien. Jeg gikk faktisk og tenkte og tenkte og var kjempe nervøs for at han var for stor i flere dager før jeg "turte". Men gikk heldigvis bra. :-)

Hadde ikke kjemien vært der mellom oss så hadde jeg sagt nei, så nervøs var jeg.

Nå har vi vært sammen lenge og har det kjempe bra. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Solsikke_*

Har opplevd å ha sex med en som hadde stor at det engelitg var mest vondt å ha sex. Tror jeg er ganske "grunn", så han stanget liksom i bunn hele tiden, og det var kjempevondt :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt nei fordi den var for stor. Dette var riktignok med en fyr jeg pleide å ligge med fra tid til annen. Var nødt til å være ekstremt kåt for at den skulle få plass uten at det var vondt. Så sex endte ikke nødvendigvis hver gang i samleie. Men kan jo være digg uansett :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i bredden kan den jo egentlig ikke bli for stor, da må man jo bare ta seg bedre tid. Og i lengden kan jo han kontrollere det ved å ikke støte så dypt, eller man kan bruke andre stillinger. Men jeg har sagt nei til enkelte stillinger pga lengden, men aldri til det å ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...