Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2002 #1 Del Skrevet 14. april 2002 Mulig noen andre allerede har spurt (jeg er litt av og på her), men hvordan gikk det i dette mars-bryllupet du skulle i? Og når får vi se den mye omtalte kjolen? nina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. april 2002 #2 Del Skrevet 15. april 2002 Alt i orden, bryllupet ble holdt siste helgen i Mars og jeg brukte kjolen jeg snakket om. Bilder fra bryllupet og kjolen blir lagt ut på min hjemmeside som blir klar om noen uker. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #3 Del Skrevet 23. april 2002 Kommer bildene ut på nett snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 29. april 2002 #4 Del Skrevet 29. april 2002 Nå begynner jeg og å bli litt spent! Er du ikke ferdig snart?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. april 2002 #5 Del Skrevet 30. april 2002 Det er ikke jeg som lager den, men ett firma, jeg ville nemlig ta en litt proff side men endel annerledes design. Men den er snart ferdig og den blir fin, og jeg kommer til å legge adressen til signaturen min når den er ferdig. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 9. mai 2002 #6 Del Skrevet 9. mai 2002 Tudelu Milla! Når er hjemmisen din ferdig? Linken funker nemlig ikke, og jeg regner med at det ikke er min pc som har fått solstikk... *omtåket* Er nysgjerrig!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. mai 2002 #7 Del Skrevet 9. mai 2002 Den kommer om noen uker. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2002 #8 Del Skrevet 9. mai 2002 Hvordan går det med den bruden du stylet?? Har det vært bryllup ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. mai 2002 #9 Del Skrevet 9. mai 2002 Du mener hun som jeg har fått til å trene sammen med meg. Jo, hennes bryllup er i slutten av mai så det er litt tid igjen ennå. Det er ikke meg som skal ordne henne til den store dagen, det skal stylist Anniken gjøre samt en frisør selvsagt. Hun har snart gått ned 20 kilo etter å ha trent meg meg 3 ganger i uken på SATS og jeg er veldig stolt av henne. Hun har aldri sett så godt ut eller hatt så mye overskudd til seg selv og andre. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. mai 2002 #10 Del Skrevet 10. mai 2002 Du virker nu som om du er en skikkelig god kompis og ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. mai 2002 #11 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg prøver hvertfall så godt jeg kan. Men takk for gode ord. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #12 Del Skrevet 13. mai 2002 Er også veldig spent på hjemmesiden din, Milla. Men en kjapp domene test viser jo at domenet du reklamerer for fortsatt er ledig... Er ikke det litt rart da? At dere utvikler sider uten å eie dem enda?? Sara, (som ikke mener å være anonym, men bare sliter litt med passordet i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #13 Del Skrevet 13. mai 2002 Jeg for min del tror at det hele er en gedigen bløff..... hjemmeside og kjole...... 10na Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #14 Del Skrevet 13. mai 2002 Fatter ikke at dere gidder henge dere opp i alt dette og at dere gidder å sjekke om domenet er opptatt eller ei. Har der virkelig ikke viktigere ting å ta dere til ?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. mai 2002 #15 Del Skrevet 13. mai 2002 Det er helt riktig at det ikke vises noen melding om at domenet er opptatt. Men det kommer snart. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaytee Skrevet 13. mai 2002 #16 Del Skrevet 13. mai 2002 Det fine med nettet er jo at man kan skape sin egen verden ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #17 Del Skrevet 13. mai 2002 20April2002: Alt som skjer her på KG er jo i utgangspunktet "bortkastet tid", hvis vi først skal ta den diskuskjonen..... Synes bare at når ting lansereres med brask og bram, må det gå an å stille noen spørsmål. Et domene som er kjøpt blir registrert raskt. Og jeg stiller meg skeptisk til at når det har blitt reklamert med at det er et firma som her skal lage hjemmesider som SNART er klare,- virker det veldig rart hvis ikke domenet engang er kjøpt. Sara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. mai 2002 #18 Del Skrevet 13. mai 2002 Men kjære dere da! Milla har fått et spørsmål som hun har svart på. La det nå være med det. Siden kommer helt sikkert når Milla er klar for det. *rister på hodet over at noen engasjerer seg sånn at de sjekker domener* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 13. mai 2002 #19 Del Skrevet 13. mai 2002 ...nå skulle jeg skrive en spydig kommentar til enkelte med domenesjekk-behov, men jammen bet jeg meg i det, gitt! :>12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #20 Del Skrevet 13. mai 2002 Uæææææhhh! Plutselig har jeg blitt "den store stygge ulven" på denne tråden.....hjelp Jeg sjekket url'en til Milla for å se om det hadde kommet noen bilder på siden,- og ikke lat som om dere andre ikke har prøvd å gå inn på siden Fikk beskjed om at siden ikke fantes,- og som ansatt i it-bransjen syntes jeg dette var rart. Tok derfor en sjekk. Ikke merkelig i det hele tatt, men tydeligvis nok til å hisse opp mange andre??? Fikk svar fra Milla,- og har akseptert dette. Måtte forsvare meg overfor en april-brud, og dett er dett.... Chill out,- jenter. Milla kan nok forsvare seg selv hun, kjenner jeg henne rett Sara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå