Gå til innhold

Til Milla, bare litt nyskjerrig


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Glemte en ting:

For de av dere som tror at det å sjekke domene er en operasjon som innebærer tre skriftlige kopier til fire statlige instanser..... Neida, det finnes web-sider, f.eks.: http://increo.no/ der dette gjøres på sekunder...

Så igjen,- jeg nekter å tro at dette er definisjonen på det mest borkastede som noensinne er gjort her på KG.

Ha en fortsatt god dag!!!

Sara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare for å svare Sara (om det var meg du siktet på icon_wink.gif):

jeg mente egentlig ikke dette med å sjekke domenet - jeg gikk også inn på adressen for å se om det hadde skjedd noe der (det blir forresten sannsynligvis tidenes rekord på besøksantall første dagen på Millas side).

Det jeg reagerte såpass på i denne tråden til at jeg gadd å svare, var disse som er så sikre på at Milla lyver.

Bare fordi du har en god jobb, tjener penger og kan diskutere (eller provosere, det er også en kunst å gjøre elegant) så betyr ikke det at du juger.

Jeg synes det smaker "jentegjeng" av dette - og det synes nå iallefall jeg at er litt smakløst.

*unnskyld til Sara* icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Syntes at dette var en snill tråd jeg icon_smile.gif Men siden min kommer om noen uker og ja, jeg regner med rekordbesøk.

Det kommer til å bli en egen side for oss KG brukere også icon_smile.gif Og ja, jeg gleder meg masse til å lansere den.

Milla

Nå skal jeg se Friends og spise is icon_biggrin.gif Det ER SOMMER!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men Milla, det blir ingen møteplass for oss hos deg, jeg så nemlig at du ikke hadde reservert domenet. Så jeg stjal det, sorry!

Du kan kjøpe det tilbake hvis du vil *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til siste anonym:

Hallo! Hvor patetisk går det an å bli!!!????

Hva med å svelge misunnelsen din kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...