Gå til innhold

Lage egen årskalender i gave


Gjest Gjest_kl_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_kl_*

Hei :-)

Har lyst til å gi bort en personlig årskalender med egne bilder. Vet det går ann å lage på nettet og bestille, men vet noen om noen bra steder hvor man kan gjøre dette?

Har noen eventuelt tips til å lage kalender selv?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er flere som har slike kalendere, det er bare å søke eller gå inn på startsiden.no.

Noen er vanskeligere enn andre å bruke, og de varierer i pris.

Disse fant jeg på startsiden.

Alternativt kan du jo lage selv, det hodler jeg på med. Og regner med at hver kalender kommer på ca 200,-. Kan jo da gjøre mye mer enn det en kan på en slik nettbutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte en slik kalender i går fra Elite Foto. De hadde noen forskjellige kalendere å velge mellom, og ganske enkelt oppsett for å få lagt bildene til månedene. Har jo ikke fått den enda, så kan ikke si noe om kvaliteten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Nille og i bokhandler går det jo også an å kjøpe inn blanke kalendere og lime inn bilder, sette på klistremerker, tegne o.l.

Dette kan jo være vel så bra som å lage på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_julejenta_*

Jeg gjorde dette et år til kjæresten min.

Da kjøpte jeg en kalender på nordli, der jeg kunne lime inn bilder på hver dato. Limte inn bilder av oss på.

Og i tilleg laget jeg en liten lapp som jeg limte på. på den sto det: måndens gavekort og så noe vi skulle gjøre sammen, som kino, middag, piknikk osv.

Han ble veldig gla for den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...