Gå til innhold

Juletre


Gjest Ansjoni

Anbefalte innlegg

I kantina på jobben har de allerede satt opp juletre?! Visste ikke om jeg skulle le eller gråte da jeg så det. Tidenes tidligste? Den buska blir nok lekker hvis den skal stå helt til jul :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I kantina på jobben har de allerede satt opp juletre?! Visste ikke om jeg skulle le eller gråte da jeg så det. Tidenes tidligste? Den buska blir nok lekker hvis den skal stå helt til jul :rolleyes:

Såpass ja! Det var tidlig! De har satt opp juletre på et kjøpesenter her også, men det er jo kunstig.. Er det ekte det som er satt opp i kantina deres da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja! Det var tidlig! De har satt opp juletre på et kjøpesenter her også, men det er jo kunstig.. Er det ekte det som er satt opp i kantina deres da??

Det var ekte ja. De hadde satt frem nisser og slikt også. Burde egentlig boikotte hele kantina ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ekte ja. De hadde satt frem nisser og slikt også. Burde egentlig boikotte hele kantina ;)

Hmmm.. litt vel tidlig ja.... Husker vi pyntet juletreet 15. desember på jobben i fjor, og det syntes VI var alt for tidlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har begynt på kjøpesentrene allerede. Så de satte opp trærne i går og julepynten. I tillegg skal julegrana tennes til lørdagen, men da er det jo trossalt bare en måned igjen til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er greit nok at julegrana tennes, men syns det var litt tidlig med juletre i kantina altså. Men da jeg gikk forbi der i går kveld så det ut som det var noe julebord der, så kan jo håpe det bare var for anledningen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...