Gå til innhold

Julegave til en jeg holder på med!


Gjest Complex

Anbefalte innlegg

Gjest missLady

Vel som overskriften sier jeg har noe på gang med en fyr og tipper vi blir sammen før jul.. og da må jeg jo kjølpe julegave! Hjelp :sjokk:

Det jeg vet interesserer han er ski, wii, fotball..

Han spiller endel wii, så et spill kunne kanskje vært noe, men hvilket spill da? Noen med noen tips? Han spiller guitar hero og supermario mye vet jeg.. Er ikke så mye å kjøpe til ski og fotball akkurat. Aner ikke om han har noe spesielt fotballlag han heier på heller, vet bare han liker å spille fotball..

Vet det er mange lignende tråder, men jeg prøver uansett jeg :)

Han er 21 år forresten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varför inte köpa en gave till er båda? En biljett till en konsert eller ett sportevenemang? Kanske med middag till?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo stikke innom en spillbutikk og spørre hva slags spill som er populære akkurat nå?

Hvis han liker fotball kan du kanskje kjøpe fotballdrakten til yndlingslaget hans? (Evt. bortedrakten om han allerede har den) Eller andre fotball effekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ikke er sammen enda ville jeg ikke lagt meg på et veldig høyt prisnivå i hvert fall, et spill, en cd, bok eller noe.. Ellers synes jeg forslaget om en felles opplevelse var god! Gjerne billett til fotballkamp om han liker sånt (og dere bor i en by med et lag han liker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...