Gå til innhold

hva hadde dere gjort


Gjest Gjest_hm_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hm_*

jeg har verdens beste samboer og vi venter barn om noen uker. vi har vært sammen i 4 år og samboere i 2. vi har det virkelig fint og vet at det kommer til og være oss for altid.. men for 2 snart 3 år siden var jeg utro.. vi lå ikke sammen men jeg sugde han :sukk: jeg var full og angrer noen så til de grader. etter dette kuttet jeg all kontakt med denne fyren og kan rett og slett ikke fordra han. (meg selv og for den slags) jeg kunne aldri gjort noe slikt som dette igjen og får skikkelig vondt når jeg tenker på det og ser på samboer og hvor flott han er.. han er bare den snilleste goeste i verden. så har jeg såret han. tenker mye på det nå i det siste, og redd jeg skal glippe det ut under fødsel da jeg har hørt om så mangen som mister kontroll og sier alt mulig...

syns dere jeg burde si det? dette er noe som aldri skal skje igjen og aldri skulle skjedd og tenker at straffen får være og leve med de vonde følelsene. jeg vil virkelig ikke miste denne fantastiske mannen og bli alene mamma.

bare døm meg jeg fortjener det men jeg angrer noe enooormt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Nusse_*

Jeg vet med meg selv at jeg aldri kunne holdt noe sånt for meg selv...jeg måtte sagt det til ham, men jeg ville sagt det med en gang...Du har skjult dette i mange år...og er nå gravid i tillegg. Dere er lykkelige og har det bra...kanskje det beste er å la det ligge. Du var utro, men du utsatte heldigvis ikke ham for kjønnssykdommer ved å ha samleie med fyren....

Jeg tror jeg ville lagt denne ballen død i ditt tilfelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at du vil finne på å si dette under en fødsel. Da har du veldig mye annet å tenke på :) Synes du skal legge dette bak deg nå jeg. 3 år er lang tid og nå må du fokusere på det som virkelig betyr noe,nemlig at dere tre skal bli en liten familie.

Dette er noe mannen din skulle fått vite rett etter du gjorde den feilen. Ikke nå. Lykke til med babyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...