Gå til innhold

Da hun møtte han;)


Skatt :)

Anbefalte innlegg

Ja da begynner jeg på frisk...føler at livet mitt begynner å ta en ny vending og trenger da trenger jeg en helt rykende fersk dagbok.

Kort om meg:

-kvinne

-skilt

-plutselig fant jeg en ny mann,en herlig mann :yvonne:

-vi har endel barn, både jeg og han

-tanker om et barn sammen :fnise:

-og så har vi en masse komplikasjoner i forhold til våre tidligere liv,puh! :lete:

Og det er absolutt lov å skrive til meg.

Følg med :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SLANKING!!

Har i dag funnet ut at jeg har lagt for mye på meg i det siste,huffhuff!! Må gjøre noe med det, det går ikke an å sitte hjemme og kose seg med mat og gotteri foran tven om kveldene. Det blir bare fett av sånt!

Så derfor har jeg herved bestemt meg for at mitt første mål er julaften.

(Har en kjempetøff bukse jeg passet i sommer og den vil og SKAL jeg inn i igjen!!!!!!!!)

Jeg skal skrive inn hver en ting jeg putter i munnen, slik at jeg blir er observant på det.

Starter i morgen tidlig! :fnise: Gleder meg!

Endret av Skatt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPP OG NED-DAG :eeeh:

Tror klokka var omkring 5 i morges da jeg våknet,og istedet for å sove videre, la jeg meg ned og begynte å ergre meg over et menneske jeg ikke liker. Hvor merkelig kan man egentlig være...tviler på at det finnes andre mennesker i verden som bruker sin dyrebare sovetid til å heller irritere seg over hvor bortskjemt og ekkel andre mennesker kan være. :sjokkert:

Jaja...

Så koste jeg litt med min deilige McDreamy, før han måtte rase avgårde.

La meg ned en stund til men fant fort ut at jeg var alt for våken til å sove. Sto opp og fikset mat til ungen og kjørte han på skolen.

Så var det å komme seg selv på jobb, for å sitte der og koseskravle i mange timer (gikk egentlig av vakt)

Ettermiddag, barna hjemme igjen, masse lekser,middag,og etterpå det.....ja da ble jeg trett og sliten. Så mens barna lekte,lå jeg og slappet av i senga og sovnet litt innimellom.

Humøret har ikke vært helt som det skulle men det ordner seg vel , kjennes egentlig helt greit nå. :enig:

Endret av Skatt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senere ble det 2 knekkebrød med brunost,melk.

MEN SÅÅÅ:

Datt jeg utfor igjen (tror jeg venter mensen eller no sånt???)

Gotteri og 3 brødskiver på kvelden,huffhuff.

IDAG:

Frokost 1 knekkebrød med hvitost

Lunsj 1 hamburger(hm)

Middag grøt

Kvelds først en baguett så

(hold for ørene) løvbiff med salat

og nå spiser jeg gotteri og drikker cola.....hjelp

DETTE ENDER MED FORFERDELSE,JEG EIER IKKE SELVBEHERSKELSE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da kan vi si det sånn at slanking for min del,GLEM DET!! Bare tull, når jeg tenker slanking blir jeg totalt opphengt i mat. Så heretter spiser jeg det jeg vil, og vet at et er bare å spise litt mindre enn jeg bruker :spise:

SÅNN GJØR VI DET!

Søndag idag, og fri.hærlig....

Ingen store planer for dagen, annet enn kveite til middag, og en tur på besøk senere.

Lillegutt er på bytur i helga, sammen med sin pappa..høres ut som han koser seg. Den mellomste får lov å være hjemme alene, og jeg ringer han stadig for å sjekke at det går bra.

Jul: tja ... er ferdig med en god del av julegavene, men må kjøpe endel fler....også er det ungene da. Vet hva jeg skal kjøpe til han minste, men aner ikke hva de andre vil ha.

Julekaker må jeg begynne å bake til uka tror jeg.

Så har jeg selvfølgelig lyst å kjøpe inn enda mer julepynt, som hvert eneste år :fnise:

Endret av Skatt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Kanskje jeg klarer å være litt mer forsiktig med hva jeg spiser hvis jeg tenker på alt det fine jeg kan kjøpe meg.

Dagens mat:

frokost-2 brødskiver med brunost litt juice og kaffe

mellom-1 brødskive med syltetøy

middag-2 fiskekaker 2 potet gulrot og makaroni

litt firkløver

kvelds-2 kopper melkesuppe

Høres nå ikke så galt ut dette???

Ellers er jeg godt igang med jula, har bakt 2 sorter småkaker, og kjøpt inn nesten alle julegavene. Sååååå flink jeg er:)

Min kjære er borte på et møte, jeg er på jobb, men det er lite å gjøre så nå sitter jeg bare å later meg i sofaen.

Lillemann er i seng og alt er bare deilig:)

I neste uke skal jeg og min kjære ta oss en tur på shopping, har fått endel penger som jeg skal fordele på ungene i julegaver fra de forskjellige. Så må jeg kjøpe inn de siste som må sendes.

Ellers strikker jeg som gal på de siste julegavene. Må vel sy de ferdig også snart (hater å sy).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink jeg er, har akkurat lagd risbollene til jul, det lukter veldig godt her..namnam :gjeiper:

Tror jeg skal ta litt solarium nå, huden er forferdelig blek (ser ikke ut som meg selv engang :snurt: )

Og for å ikke snakke om håret mitt, det er pinadø helt dødt!!Trenger sårt noen forslag på hvordan man vekker opp livløst hår igjen??!!!!

Har selvfølgelig bleket det alt for mye men, jeg bare mååå ha det lyst,det er liksom meg det. Det må jo gå an å ha lyst hår uten at det skal bli helt dødt!!! :kjefte:

Ellers om dagen koser jeg meg bare verre, er så forelsket i min kjære. Han er bare deilig på alle områder :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på shoppingtur igår..min kjære skulle på et møte så jeg ble med han til byen. Måtte få unna de gavene som skal sendes.......ble ferdig tror jeg,hehe..synes bestandig det er noen som blir glemt.

Brukte nok litt mye penger,men er det ikke slik før jul hvert år da?

Idag har jeg selv vært på møte på jobb,er endel ting som trengs å taes opp der, og følte egentlig vi fikk tatt fatt i mye av det.

Har vært flink i dag og ryddet soverommet, det ble såååå fint :)

I morge skal jeg være flink å bake litt, rydde mer og henge ut noen lys i et tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må på shopping....HUSKELISTE:

-SPARK

-JULEGAVE IL MIN KJÆRE

-JULEGAVE TIL NR 1

-JULEGAVE TIL NR 2

-JULEGAVE TIL NR 3( kanskje pappa kan ordne denne)

-JULEGAVER FRA MORMOR TIL UNGENE

- JULEGAVE TIL OSS FRA MORMOR

-JULEGAVE TIL EKS FRA UNGER

-JULEPYNT?

-JULEMAT HANDEL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jul...eller en god posjon med pillen "fuckitall"..er egentlig dritlei av hele jula. Skjønner ikke hvorfor jeg er så opptatt av å få det fint og ordentlig rundt meg til jul, kjøper julegaver, vasker og rydder. Er bare tull,ingen som bryr seg så veldig om jeg styrer så veldig likevel....er nok de som ikke ønsker meg en så veldig god jul. Har jo merket det,er ikke så moro, men prøver å ikke bry meg om det. Er bare litt trist likevel :tristbla:

Jaja...kan ikke drive på å tenke på de som ikke liker meg. Når kvelden kommer blir vel alt bedre :)

Min første jul alene var ikke så lei som den er i år, av forskjellige grunner......nå forstår jeg virkelig når folk snakker om at de gruer seg til jul.

Får håpe det blir bedre neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

JULA ER OVER, JIPPI!!!!!!!!!!!!!

NYTTÅR ER OVER,GUD SÅ GODT!!!!

Endelig vanlige dager, det er så godt...Ingen vet bedre enn meg hvor godt det kan være med en vanlig dag,jobb,skole og dagligdagse ting.

Jeg er blitt flink til å kose meg med hverdagen!

Alle sånne høytidsdager er egentlig veldig familie, familie og atter famlie og ikke minst EKSER, de grusomme eksene som hele tiden skal lage problemer, gi oss dårlig samvittighet og være selvsentrerte...noe så innmari selvsentrerte!!

Nei takke meg til vanlige dager!!!

Vinter....

Ustabilt og kaldt, men deilig innevær ;)Drømmer om varmere tider,sol og sommer. Mens jeg venter på våren har jeg prosjekter på gang:

Spise sunt (har blitt altfor mye feit mat og gotteri ). Er viktig å få i seg rett mat og ikke for mye av den heller. Har derfor bestemt oss ( jeg og kjæresten) at vi kun spiser kosekveldsmat/gotteri på fredager og/eller lørdager. Ingen mat etter kl 2100 på kveldene. Og generelt spise mindre når vi spiser. Skal se vi kommer til å bli så stramme og flotte at,hihihi...

Må også være nøye med å smøre kroppen, blir så altfor fort tørr!!

Tenker endel på hvordan hagen skal bli seende ut. Gleder meg kjempemye til å styre i hagen, kanskje jeg burde tegne opp litt hvordan den skal bli og hva jeg ønsker i den?Hmmmmm,tenke,tenke :) Det var egentlig en flott ide,skal hente ned ideer fra internett. Kan hende vi får den flotteste hagen i manns minne :)

Kasta ut juletreet igår, skal få tak i plastikkbokser med lokk som vi kan legge juletingene i. Har i alle år lagt alt i pappesker, som går i stykker!

Tilogmed juledukene skal i plastikkboksene!

Så nå skal det bli koselig å pynte med de nye tingene vi fikk til jul, og ikke minst skal det bli godt nå som sola venter rett rundt hjørnet.

Endret av Skatt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg altså funnet ut en ting..

Som barn lærer man at hvis man er snill og grei er andre snille og greie tilbake (stort sett iallefall).

MEN..

Er man voksen og klager nok til eksen får man det man vil ha, og i tillegg greier man ,med mye grining og kjefting å gjøre slik at ekstypen ikke orker å gjøre ting sammen med den nye dama bare for å slippe konfrontasjonene. Da skal det også tas med at det er over et år siden det ble slutt!

Konklusjon:Man skal altså være et hespetre,oppføre seg som en liten bortskjemt unge,så får man det som man vil.

Eller som han sier- en stund går det å holde på sånn. -Og jeg spør meg selv,hvor lenge er en stund da? grrrrrrrrrrrrr...........

Hvorfor ikke si fra. Har lært av egen erfaring med unger at hvis jeg er streng med dem og forteller dem hvordan jeg ønsker det,så stritter de gjerne imot med det samme men forstår etterhvert. Her føler jeg faktisk at det er jeg som bestandig må forstå og godta, og høre på hvordan det skal være. Jeg kommer aldri,aldri til å synes ting er ok sånn som de er nå. At hun skal ha et ord med i laget uansett hva vi skal gjøre,det er IKKE greit!

Tror ikke han hadde syntes det var særlig ok at min eks skulle ha et ord med i laget hver gang han hadde lyst å gjøre noe sammen med meg!

Endret av Skatt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

En deilig dag...så sola for første gang i går :)

Nydelig vær idag igjen,men altfor kaldt til å være ute,brrrrr....

Derfor sitter vi inne og koser oss med god fransk frokost,kaffe og sulling på nett... Sitter vel egentlig her og venter på den deilige våren!

Hageprosjekt, lage ny plen og kanskje en til plen på andre siden av huset...tenkte også å lage en "remse" med jord i enden av hagen som jeg kan bruke til å plante salat. Har lest at salat gror opp på 3 uker og det er veldig godt med fersk salat på sommeren. Så skal jeg kjøpe inn noen busker som blomstrer, de blir fin i skråninga i hagen, der kommer vi kanskje å se dem fra kjøkkenvinduet. Så skal jeg lage en platt, en fin liten sitteplass..fint å sitte i hagen på den siden for der er ikke så mye vind. Så har jeg lyst å plante ned endel jordbærplanter i kasser, en lettere måte å ha jorbær på, siden jeg slipper å luke så mye ;). Planene er mange, så blir det spennende å se hva jeg får gjort av dem. Men tror dette skal gå fint??! :)

Endret av Skatt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Første i dagboka :hoppe:

Ser du venter på våren du òg! Det gjer eg òg! For første gong har eg stor hage, og gler meg til å ordne der, plante blomster og så jordbær! Jordbær er så fantastisk godt, og det er endå betre når du berre kan gå ut i hagen å finna!

Salat hørtes også bra ut! Kanskje eg skal prøva det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Tittei i luken!!

Rastløse meg her,.....og litt PMS. Og når jeg har PMS passer jeg meg godt for å treffe på feil folk...derfor var jeg flink idag og forsvant i løse lufta når hun kom en tur på besøk. Lå heller oppe og tenkte på positive ting.Rart hvor merkelig man blir i humøret når det nærmer seg mensen.

Og for ikke å snakke om rastløs da. Har gått i dagesvis å ville reise bort, drømmer om tur i vinterferien,men er visst ikke mulig likevel!! Jaja, kan jo bare sitte her på denne plassen. Men gud så rastløs jeg er!!!

Snart Valentin...14 februar...håper jeg får en liten oppmerksomhet??? Eller...sikkert ikke....

Skal jobbe litt ekstra i morgen og i overimorgen....har egentlig langfri til fredag, men....

HAR KLIPT HÅRET..OG GUD SOM JEG ANGRER!!!!! uhuuuuuuu,hulk

jeg savner det lange håret mitt...

håper det gror fort ut igjen...jeg skal ALDRI klippe meg mer i hele mitt liv!!

Ikke det at det ble fint,men jeg trives nå best med mitt lange hår,hulk,hulk,hulk...

Har vært flink å jobba litt ute idag. Er jo så varmt ute, enda vi er i februar!!!Tror det er rundt 7-8 grader ute..gleder meg til det blir vår,vår...

Nei et blir visst bare tull med denne skrivinga i kveld....prøve å roe meg litt ned heller....tror jeg....

Endret av Skatt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb idag...

Har hatt litt å gjøre...sent hjemme...trøtt...giddaløs...

litt oppgitt over ting jeg ikke bør tenke på idag ( fortsatt PMS).

Er voksen, må være flinkere til å tenke hva jeg vil...

eller som man sier...:

jeg vet hva jeg vil, men jeg får det ikke til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin morgen :)

Lyst ute idag, jobber ekstra og tjener gode penger.

Går egentlig greit med å spise litt mindre også, spiser omtrent ingenting om kveldene. Gotteri spiser jeg bare på fredager og lørdager, men tror jeg skal være litt strengere der også.

Har snakka med kjæresten om langweekend i Paris eller en annen storby,får vite på fredag om når det passer for han ang. ungene.

Jeg er litt rastløs av meg, og er veldig glad i å reise. Har lovd meg selv at jeg skulle reise mer, og den lovnaden er skal jeg holde!

Så derfor gleder jeg meg til fredag,jippppppiiiiii!!!! :)

I sommer har vi tenkt på å ta med ungene til Paris og Disneyland,tror de kommer til å bli elleville,hehe...

Da kommer vi til bo på et av hotellene i Disneyland i noen dager:)Og får mest sannsynlig verdens lykkeligste unger :ler:

Oppsummering av uka er jobb mandag tirsdag onsdag fro torsdag jobb i helga. Egentlig hadde jeg vel firuke men sånn blir det avogtl:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat...

lagde vafler på jobb igjen..var veldig godt.

Tror jeg må gjøre endel husarbeid når jeg kommer hjem..vaske litt klær osv.

Kanskje vi skal ha te og kjeks i ikveld? Se en film?

Hadde en deilig måte å våkne opp på i morges, kjæresten som spurte:-lyst på litt sex før vi spretter ut av senga? :sengekos: God måte å våkne på.

Skulle bestilt klær til ene sønnen min. Må finne ut av str først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...