Gå til innhold

Da hun møtte han;)


Skatt :)

Anbefalte innlegg

Skal vi se...idag er det den 7.februar...det vil si 4 måneder til 7.juni og da skal jeg være tilbake til min normale vekt igjen!

Er lei av å føle meg litt for tykk, tar på meg en t skjorte og ser at jeg er mye fyldigere enn jeg var i fjor :(

Har vært streng med meg selv når det gjelder gotteri, bare gotteri fredager og lørdager. Men selv det blir for mye gottrei. Er også blitt flinkere til ikke å lage så mye varme kveldmåltider. Hjelper nok på det også.

Så har jeg faktisk tenkt på å begynne å trene i på de treningsapparatene jeg har!! en halvtime til en time hver dag, må vel vises etter hvert?

Når jeg i fjor var så flink å slutte å røyke skjønner jeg egentlig ikke hvorfor det skal være så vanskelig å skjerpe inn på spising? Skulle ikke være et problem i det hele tatt, når jeg i tillegg vet at kroppen blir såååå mye finere når jeg har gått litt ned i vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobb idag igjen.. lite å gjøre på jobb da,sitter mest og tuller å nett. Hart fått mensen idag, men føler meg i flott form, er vel mest plaga uka før mensen med humørsvingninger (forferdelig slitsomt, både for meg og de som bor sammen med meg). Har faktisk så lite å gjøre på jobb at vi driver å regner ut hvor mange kopper sjokolade som finnes i et norgesglass. :)

Til helga har jeg fri, altså og faktisk i morgen, har så lyst å ta meg et glass vin eller noen øl. Neste helg har jg også fri, da skal vi muligens ta oss en tur til Harstad og ligge på hotell. Skal høre med et par vi kjenner om de har lyst å være med på byen en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg og friiiii....

Da hade je endeli frihelg, føles ut som det er lenge siden jeg hadde frihelg :)

Så igår var jeg i byen en tur sammen med ungene, den ene måtte til tannlegen, han var sååå flink atte :)

Sulla rundt og kosa me..kjøpte ski til meg og kjæresten, har nemmelig planer om å dra han med meg i marka og rase nedover bakkene,hihihi...har ikke gått på ski så lenge jeg kan huske, så det kan bli litt av en opplevelse ;)!

ellers kjøpte jeg mat, litt klær og andre rare ting.

Igår kveld tok jeg meg to pils, og ble jammentameg litt susa,hehehe...

Kunne godt tenkt meg en kosekveld til sammen med noen venner, men vi får se...

Har jo fri sammen neste helg, da hadde det vært morsomt å funnet på noe!

I natt da jeg gikk opp å la meg, lå det en pakke og en rose på puta mi :dagens-rose::hjerter_rundt: ...inni pakken lå verdens fineste gulløredobber, valentinsgave fra min kjæreste.

ELSKER HAN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har hatt ei koselig helg, vi hadde begge fritt fra jobb. Lørdag kjørte vi på en shoppingtur,men ble mest bare kjøpt mat. Lørdag kveld hadde vi endel venner på besøk, og koste oss med øl og skravling. Utpå natta ble det bare et par igjen som vi hadde det kjempekoselig sammen med. De gikk ikke før utpå morgenkvisten. Har også planer om en motorsykkeltur sammen med dem til våren,ei langhelg uten unger.

Guess what...idag bestilte vi billetter til Madonna konsert,hotell og flybilletter ble bestilt i samme farta. Oi, som jeg gleder meg til det!! Madonna er en som jeg har fulgt med helt siden hun ble berømt, og bestandig likt musikken hennes, hun er bare kjempeflott!

Ellers må jeg bare si at jeg har en nydelig kjæreste som jeg elsker, han er så snill og omsorgsfull. Elsker han!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Og der var det en ny krangel igang....blir så lei av at han ikke klarer å forstå hva jeg mener. Hvis jeg bryr meg om han, til tider kan synes litt synd på han, får jeg klar beskjed om å ikke bry meg.

Er passelig klar over tingenes tilstand fra før av...men er begynt å kjenne etter på hva jeg mener om det. Vet ikke helt om jeg er tlifreds med at det skal være slik. Og for meg er det vel ganske viktig at jeg er passelig enig, føle at jeg kan leve med tingen slik han ønsker å ha det...? Huff, jeg vet ikke, det eneste jeg vet er vel at jeg ikke kan gå mot hva jeg selv føler, vil gjerne høre hva han vil og hva han tenker, men det betyr jo absolutt ikke at jeg trenger å sette meg ned å godta alt han måtte mene. Jeg er en egen person oppi alt dette som også har følelser,meninger og til tider føler jeg at det ikke blir tatt hensyn til. Klart jeg reagerer!!

Prøver vel å være snill, og hjelpsom så godt det lar seg gjøre, og når jeg en sjelden gang ikke synes det er så greit å være "grei"....hele tiden....så føler jeg at andre er mye viktigere en meg.

Er jeg egoistisk?....Vet ikke...kanskje...

Herregud det her ble mye rot!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Så greit å få lest en hel dagbok. Og at andre har mye av de samme "problemene". Jeg skulle så absolutt fått bort noen kilo før sommeren, og skulle gjerne vært uten pms.

Håper helgen din ble bedre en den så ut til å bli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og på nytt igjen...enda en gang..blir sååå lei av dette.

Er det så vanskelig å forstå at jeg ikke synes det er noe koselig at han absolutt skal på shoppingturer med eksen?

Hva er så vanskelig å forstå ?

Han sier han har gitt etter mye. Greit, kanskje han har det, men det er ganske normalt å være mer sammen med kjæresten sin enn eksen, er det ikke?

Dessuten,Jeg synes stadig jeg tar hensyn til han og ikke minst henne. Jeg synes det er greit at han hjelper henne med det meste, at vi stadig tar hensyn til henne for hun reagerer så på ting vi gjør, ting jeg tar inn osv,osv. Det er tross alt godt over 1 år siden de gikk fra hverandre.Unnskyldingene er at han trenger å ha god kontakt med henne når det gjelder ungene. Greit med god kontakt ,men det får være måte på god kontakt. Hun kan jo ture fram nesten som hun vil, sitte å surmule hvis hun ikke får det slik hun vil,og da MÅ jo vi ta hensyn til henne, STAKKARS KJERRING! Åh gud jeg blir så fortvilt, for det er jeg som tydeligvis er den vanskelige her!

Han skjønner absolutt ikke at det kan være at hun gjør disse tingene for å plage meg, for det er ganske lett å se at jeg blir lei meg (klarer ikke skjule det), og for å føle at hun "vinner". Hun sier jo selv "kvinner er noen inspiratoriske vesner",og har også sagt at hun er sluttet med å være snill?!!

Hvor vanskelig er det å forstå?

Men så lenge jeg ikke klarer å beherske meg, og blir både lei meg og såra,så er det hun som er den snille og jeg den vanskelige og ekle :(

Jeg vet ikke lenger hva jeg skal si, føler egentlig at ingenting jeg sier hjelper!

Jeg er bare vanskelig og sjalu, så egentlig skjønner jeg ikke hvorfor han holder ut med ei sånn som meg, jeg er jo helt forferdelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre dag idag :)

Har fått snakka litt ut, og det hjalp vel litt. Ikke for at han forstår meg noe særlig bedre,men det hjelper besstandig å snakke ut.

Vært på jobb idag, har vakt hele helga...er litt godt å være på jobb igjen, har hatt fri gankse lenge nå, synes jeg.

Blir rett og slett rastløs av sånt.

Gleder meg litt til nste helg, da reiser vi bort fredag og kommer ikke hjem for lørdag, hotell og kos :)

Savner søstra mi, hun bor så langt borte at jeg ikke har mulighet til å se henne så ofte. Måååå seriøst ta meg en tur nedover til henne. Skal treffe henne i sommer en helg da, men det er liksom ikke nok, vil jo se ungene hennes også, og at de kan treffe mine. Søskenbarn som nesten ikke har kontakt med hverandre..... husker at jeg hadde masse kontakt med mine søskenbarn da jeg var liten, og det er gode minner :)

Søstera mi er veldig spesiell for meg, hun er bestandig der når jeg trenger henne, jeg prøver å være der for henne når hun trenger meg. Vi kan snakke om alt og gir hverandre råd, ikke for at vi bestandig hører på hverandre, men det er godt med en søster som er både venninne og søster og.......ja alt :)

Sjalusi............... det er et tema jeg kan lite om.........

Kunne godt tenkt meg å lære litt mer om det, og så synes jeg det kunne være en bastant løsning på hvordan man løser slike ting. Er forferdelig å være den som er sjalu, vet absolutt ikke hvordan jeg skal takle det. Prøver så godt jeg kan å ikke være det, men avogtil så renner det bare over...andre ganger synes jeg at jeg virkelig har grunn for det, og da blir jeg liksom ikke forstått!GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

PLAGSOMT!

En ting er ihvertfall sikkert, dagbok er en fin ting når man trenger å skravle med seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Avogtil er jeg litt lei,eller kan ikke kalle det litt lei heller...blir rimelig gal i hodet er vel en bedre beskrivelse!

Håper livet mitt er litt anderledes etterhvert nå, ikke for at jeg vil ha de store forandringene, men det jeg vil ha forandret på ....vil skape fred i hodet mitt!

Ellers gleder jeg meg fortsatt til vår og sommer....hagen min blir nok et stort, slitsomt og artig prosjekt.............

Har søkt meg inn på skole..til høsten...er så spent på det...blir litt av en utfordring å være så strukturert nok slik at jeg får til å konsentrere meg nok til å lese.Er ganske ærgjerrig av meg og ønsker å gå inn i dette med hele meg. Skal ha gode karakterer og studere slik at jeg forstår det skikkelig!

Har bestilt meg en rosa pitteliten pc idag den er sååå søt :)

Gleder meg til å prøve den ut, ikke for at jeg trenger den i det hele tatt, har verdens flotteste pc fra før. Men som kjæresten min sier..når jeg har grei økonomi og lyst på en slik, skal jeg ikke ha dårlig samvittighet for å bruke de pengene.

Endret av Skatt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...