Gå til innhold

Høy og slank=stor penis?

Fremhevede innlegg

Gjest FrodigeAfrodite
Skrevet
Stemmer dette utsagnet? bare litt nyskjerrig på om dette stemmer.noen erfaringer? og da mener jeg ikke 14-15 åringer som ikke er ferdig utvokst altså:-)

Nej det stämmer inte ....jag har vart sammen med en höy slank man ...men han hade den minste jag vart borti ever.. den var ca 12 cm åh tynn ..så harjag också vart sammen med en kraftigare man åh han hade stor åh tykk .sån 20 cm ..det e nog den du minst anar som har stor penis;)

man kan dessverre inte se om en man har stor eller liten...så lägg alla myter åt sidan ...åh finn ut av det genom att ta snike dej inpå åh ta på den litt...hi hi ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nej det stämmer inte ....jag har vart sammen med en höy slank man ...men han hade den minste jag vart borti ever.. den var ca 12 cm åh tynn ..så harjag också vart sammen med en kraftigare man åh han hade stor åh tykk .sån 20 cm ..det e nog den du minst anar som har stor penis;)

man kan dessverre inte se om en man har stor eller liten...så lägg alla myter åt sidan ...åh finn ut av det genom att ta snike dej inpå åh ta på den litt...hi hi ;)

merkelig da hehe...hvor høy var han da?

Skrevet

Det er nok som du sier ingen annen måte å finne ut av dette på enn å se menn nakne. Noe som jo burde være et godt argument for at flere skal bli naturister. Hadde vi alle gått nakne på stranda, i svømmehallen osv ville dere jenter hatt full oversikt. :biggrin:

Skrevet
Det er nok som du sier ingen annen måte å finne ut av dette på enn å se menn nakne. Noe som jo burde være et godt argument for at flere skal bli naturister. Hadde vi alle gått nakne på stranda, i svømmehallen osv ville dere jenter hatt full oversikt. :biggrin:

Forhåpentligvis har man ikke ereksjon i svømmehallen eller på stranda :fnise:

Skrevet

Forhåpentligvis har man ikke ereksjon i svømmehallen eller på stranda :fnise:

Det er sant. Men en viss anelse får du nok likevel. ;) Og når du har sett en del menn nakne vil du vite at noen er growere og andre showere. Den samme mannen vil også variere kraftig fra han kommer opp etter en kjølig dukkert til han har ligget og stekt seg i et par timer. Er han en grower kan han vokse veldig fra minimaltilstanden, mens det er mindre sprang opp til erigert størrelse når han er svett og varm.

Skrevet

Jeg har vært sammen med to menn med stoooore føtter og hender og pitte-små peniser. Ikke at det gjorde noe, men man bli jo overrasket siden man hører om nese/hånd-teorien så ofte at man begynner å tro på det.

De jeg har vært sammen med som har hatt store peniser har hatt vært normale i størrelsen når det gjelder alle andre kroppsdeler.

Men... jeg ville vel tro at de fleste menn med lange lemmer i utgangspunktet BURDE ha utstyr som står i samsvar med resten av kroppen? Stort sett så er vi jo proporsjonert rimelig bra? Jeg er lita og har skostørrelse 36. Dette ville sett snodig ut på ei dame som raget 180 cm på strømpeletsen. Samme om jeg hadde brukt str. 41...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Stemmer dette utsagnet? bare litt nyskjerrig på om dette stemmer.noen erfaringer? og da mener jeg ikke 14-15 åringer som ikke er ferdig utvokst altså:-)

hei jeg har sett to små penniser selv om dem er slank og eller hva dem er,den ene var knall rød på pennis hode den andre helt vanlig men begge var små den ene som var rød hode var 14 cm den andre var 14,3 cm alt er normalt

• 3 uker senere...
Gjest bbw dama
Skrevet

tja....skulle vel tro det stemmer ganske godt da,det er iallefall min erfaring men...

Gjest wangdang
Skrevet

Jeg er fra japan, men har bodd i Norge hele livet.

Og merker til tider en holdning som at: menn fra asia har SMÅ pikker.

Omtrent hver eneste gang jeg er ute i Oslos gater, så får jeg "det såkalte blikket". (Ute på pub selvsagt, ikke til vanlig:P )

jeg er (om jeg for lov å være såpass breial) veldig kjekk "til å være asiat", men jeg har SMÅ hender og små bein! Bruker 40-41 i sko str og har like små hender og føtter som jenter.

Altså: dette er interessant. Fordi ofte da jeg får kontakt med jenter på byen..De ser på meg, også ser de rett ned på skoene, så opp mot hendene, så snur deg seg og går. All interesse som var der da de så på ansiktet og overkroppen blir brått borte.

(jeg trener og ser kroppslig svært atletisk ut)

Dette skjer altså OFTE.

(Hvor liten tror de jeg egentlig har????, eller er de på jakt etter 23cm ++++ og antar at INGEN asiatere kan ha så store pikker?? )

Pikken min er 17cm lang og 12cm bred. (vet ikke om det er over snittet for japanere, men jeg tror det er ca snittet for nordmenn?) Det er langt ifra monstercock, men den er stor nok til de fleste kvinner ;)

Jeg har hatt sex med over 40stk, men har prøvd alt mulig.

Er 26 år og har aldri fått følelsen av at jentene syns jeg har hatt for lite utstyr, men det sier/uttrykker dere vel aldri uansett for å skåne mannen.

Skrevet

Kjæresten min er 195 cm høy, slank og atletisk, og har en stor og deilig stake på ca 22 cm +. Deilig...

Skrevet

Hei

Det er veldig avhengig av så mye sånn som arv

testosteron.

og rett og slett tilfeldighet som gjør at vel ting blir som blir som det blir.

Tror meg vært borti det.

• 5 uker senere...
Skrevet

DET STEMMER! jeg ble helt sjokkert når jeg så utstyret hans. han er lang og kjempe tynn ellers. : )

Skrevet

Slank gir 2-3 cm ekstra penislengde fremfor tjukk fordi penis er festet i muskler og skjelett i stedet for spekklaget. Noe som gjør at penis rett og slett vokser inn i kroppen og mister litt lengde, for min del har jeg gode lange cm uansett ;) så om jeg hadde lagt på meg 30 kilo hadde jeg fremdeles hatt over snittlengden, men om du har 15 som tynn og legger på deg 30 kilo går jo de 15 ned til 12-13 og da begynner det å se lite ut

Skrevet

Det stemmer rimelig bra fra mine gymtimer. Eller alle høye venner av meg har normale eller større en normale. Jeg kjenner ingen med tinyweeny.

Skrevet

Jeg er 1.80 høy, har relativt små hender og utstyr på 19-20cm med god tykkelse.

Synd å se alle teoriene her gå i tusen knas :)

Gjest slimboy
Skrevet

Jeg er 156cm, 153,3kg og har 23cm..... dyp navle. :klø:

Gjest charlotte26
Skrevet

Stemmer nok bra det ja..har vært sammen md endel høye menn og de har hatt skikkelige køller.Typen min er 189 og har en kuk på 21cm....av de som har opplevd høye menn med liten,så er jeg nesten sikker på at det har vært overvektige tykke og dvaske menn....da forsvinner nemlig tissen inn i fettvevet enten dem er høye eller lave;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...