Gjest Gjest_hmmm_* Skrevet 18. desember 2009 #101 Skrevet 18. desember 2009 jeg er gutt selv da trenger ikke å si så mye om meg selv. men jeg syns det høres rimlig ut at penisen blir større med størrelse. hvorfor skal penis skilde seg ut fra resten av kroppen, er du høy så har du lange bein og lange armer og lang overkropp det sier seg selv regner med at penisen er som alle andre organer på det feltet. har selvsagt ingen sikkerhet på det jeg skriver men det høres fornuftigst ut...
K.A. Skrevet 19. desember 2009 #102 Skrevet 19. desember 2009 Det er to myter som verserer rundt sammenhengen mellom penisstørrelse og høyde. Den ene er at høye menn har større utstyr, den andre er at lave menn har større utstyr. Begge deler er bare tøys, selvfølgelig. Like dumt som å si at "høye menn har større nese/tenner/ører/øyne" eller hva det nå måtte være. Penis har ingen tilknytning til skjelettet, og bryr seg derfor katten i hvor høy personen den sitter på er. Om noen sier høye menn har størst med personlig erfaring som grunnlag, gratulerer. Men det er da personlig erfaring de baserer seg på, de som sier at lave menn har størst, også. Hva skulle det bevise, annet enn at personlig erfaring ikke er representativt, og at man blander korrelasjon med kausalitet?
iiis Skrevet 19. desember 2009 #103 Skrevet 19. desember 2009 (endret) - Endret 11. februar 2010 av iiis
Tonemoor Skrevet 20. desember 2009 #104 Skrevet 20. desember 2009 Mine erfaringer tilsier at dette ikke stemmer.. har vært med 2 HØYE gutter (ikke samtidig da.. ) og de hadde liiiten.. såkaldt micro-penis.. eller "taffelsticks" som en kalte det.. Mine 2 andre fyldige eks partnere har vært lav ( 170-175 cm ) og vært kraftig/fet og hatt kjempe utstyr.. Størrelse er ikke viktigst... hehe...jøss så rart da.ar ikke opplevd det jeg da,men dt finnes vel muligens ingen sammenhen da:))
iiis Skrevet 20. desember 2009 #105 Skrevet 20. desember 2009 (endret) - Endret 11. februar 2010 av iiis
Tonemoor Skrevet 20. desember 2009 #106 Skrevet 20. desember 2009 Har aldri prøvd å se på hendene til gutta for så å sammenligne størrelse på utstyret :gjeiper: Meeen.. funderer litt på om kanskje størrelsen på nesa gjenspeiler litt om størrelse nedi buksa De to høye med smått utstyr jeg har vært med hadde utrolig liten nese.... hmmmm :gjeiper: hehe ja kanskje det:p...men hvor smått utstyr hadde dem da ca?? og hvor øye var dem?:-)
Konghung Skrevet 21. desember 2009 #107 Skrevet 21. desember 2009 (endret) hehe ja kanskje det:p...men hvor smått utstyr hadde dem da ca?? og hvor øye var dem?:-) Jeg er 189cm, 23cm stiv... Innlegget er redigert. Skya (mod) Endret 21. desember 2009 av Skya
iiis Skrevet 21. desember 2009 #108 Skrevet 21. desember 2009 (endret) - Endret 12. februar 2010 av iiis
Konghung Skrevet 21. desember 2009 #109 Skrevet 21. desember 2009 Han ene var ca 190 cm høy.. og tissen var kanskje like tynn og liten som lillefingern min(har en normal lillefinger) .. i stiv tilstand.. Fy flate det er lite.. min lillefinger er en del større enn en dames lillefinger... og min er F meg liten... hehe
iiis Skrevet 21. desember 2009 #110 Skrevet 21. desember 2009 (endret) - Endret 12. februar 2010 av iiis
Konghung Skrevet 21. desember 2009 #111 Skrevet 21. desember 2009 Noen liker lillefingern og andre liker hele handa hehe.. kanskje sant.. men en lillefinger er ganske så stusselig da.. hehe
Gjest rmh Skrevet 21. desember 2009 #112 Skrevet 21. desember 2009 Jeg er 189cm, 23cm stiv... send pm da om noen vil se..:-) haha Hmmm. Noen er visst i overkant opptatt av utstyret sitt. Hvis du absolutt må vise det frem er det andre forum som er bedre egnet.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #113 Skrevet 30. desember 2009 Den minste jeg har sett satt på en slank fyr på 196 (og den var LITEN! Faktisk såpass liten at jeg på et tidspunkt lurte på om det var en finger....) Oi! Jeg trodde først at det var jeg som hadde skrevet dette - men jeg trodde ikke at det var en finger. Derimot trodde jeg ikke at den var erigert, helt til han kom... Han var også ca. 196 cm høy og slank, veeeeldig kjekk (og drittsekk) og hadde bitteliten penis. Jeg tror den var ca. 5 cm lang (kort)... Og han ville ta meg bakfra stående, jeg skjønner ikke hvordan han skulle fått til det. Vi hadde aldri samleie, bare rota.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #114 Skrevet 31. desember 2009 Oi! Jeg trodde først at det var jeg som hadde skrevet dette - men jeg trodde ikke at det var en finger. Derimot trodde jeg ikke at den var erigert, helt til han kom... Han var også ca. 196 cm høy og slank, veeeeldig kjekk (og drittsekk) og hadde bitteliten penis. Jeg tror den var ca. 5 cm lang (kort)... Og han ville ta meg bakfra stående, jeg skjønner ikke hvordan han skulle fått til det. Vi hadde aldri samleie, bare rota. hehe...hvor gammel er han da,og hvor er han fra sånn ca??
Gjest Johnny Skrevet 3. januar 2010 #115 Skrevet 3. januar 2010 Stemmer dette utsagnet? bare litt nyskjerrig på om dette stemmer.noen erfaringer? og da mener jeg ikke 14-15 åringer som ikke er ferdig utvokst altså:-) Tror ikke det. Jeg er 184 cm, slank, kuken er ca. 19 cm. i full vigør ;-)
Gjest Gjest_en som vet_* Skrevet 5. januar 2010 #116 Skrevet 5. januar 2010 Bare myter hele greia......
Gjest Gjest_en som vet_* Skrevet 5. januar 2010 #117 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er høy som faen og potent som faen så den steril-teorien stemmer ikke på meg , jeg er i grunnen *for* potent
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #118 Skrevet 5. januar 2010 Høye, kraftige mannfolk har best utstyr er min erfaring. Men spinkle gutter kan ha svært utstyr og høye muskelmenn kan ha bitteliten p*kk...
Nyttig Skrevet 5. januar 2010 #119 Skrevet 5. januar 2010 Nå er det jo veldig mange måter å måle en penis på, så tror de fleste får altfor mange centimeter.....
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #120 Skrevet 5. januar 2010 Størrelsen på nesa lurer jeg på om d er noe i... :: Men det finnes unntak både ene og andre veien.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå