Gjest kuken Skrevet 1. august 2010 #122 Skrevet 1. august 2010 haha.. Alle disse teoriene om at generell kroppsstørrelse indikerer størrelse på penis er humbug. Jeg er 183 høy, slank, veltrent og har nok litt mindre hender og føtter en vanlig, men kuken er godt over gjennomsnittet for å si det sånn. Jeg er i midten av 20-årene nå men selv om jeg var ferdig utvokst generelt da jeg var 18-19 år eller noe slikt så har faemeg kuken vokst videre. Faktisk så har den vokst kanskje 0,5cm i året gjennomsnittlig de siste årene,kanskje mer. For når jeg var sånn 22 (husker ikke nøyaktig..) eller noe slikt var kuken bare ca 18 cm eller noe men nå er jeg snart 26 og kuken begynner å nærme seg 20cm, den har så vidt bikka 19 nå nettopp. Jeg aner ikke riktig hva dette kommer av eller om det er normalt, men samme det, klager ikke og ikke min partner heller Men jeg kan i alle fall med dette avlive alle myter om hender/føtter som måleenhet for penis-størrelse for da burde jo jeg i så fall hatt mindre enn 15 cm penis siden det er dette som er snittet ca da i og med at mine hender/føtter er mindre enn snittet...
Gjest Mati Skrevet 1. august 2010 #123 Skrevet 1. august 2010 Slank = Større penis = Sant Penis blir ikke egentlig noe større, men om du sier penis er 17 centimerer fra kjøttet til tuppen. Og du har en slank mann med 1 cm fettlag rundt penis, så er den målte lengden på penis 16 centimeter. Mens hvis du har en tjukk mann med 3 centimeter fettlag rundt penis så vil den egentlige lengden komme ned i 14 centimeter.. Så slank = større penis.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #124 Skrevet 1. august 2010 Var sammen med en stor mann med VELDIG store føtter(str 46). Hadde forventet meg mye, men ble skuffet. Han hadde faktisk mindre enn exen som var ca 10 cm lavere enn han. Så alle myter om stor/liten har i alle fall jeg makulert.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #125 Skrevet 1. august 2010 Var sammen med en stor mann med VELDIG store føtter(str 46). Hadde forventet meg mye, men ble skuffet. Han hadde faktisk mindre enn exen som var ca 10 cm lavere enn han. Så alle myter om stor/liten har i alle fall jeg makulert.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #126 Skrevet 1. august 2010 Mannen min er høy og slank, men han har ganske små hender. Men han er ganske stor Har lest noe om at pekefinger-/ringfinger-ratio kan være en god indikasjon...
angkortom Skrevet 1. august 2010 #127 Skrevet 1. august 2010 Nix, du må se på hendene! Er tommelen liten og butt er utstyret deretter, liten tommeltupp og ellers tykk tommel, vel..gjett...Typiske små hender gir samme indikasjon. Velproporsjonerte sterke senete hender er det perfekte. Noe annet veldig pussig er koblingen mellom forhud og øreflipp; lange flipper gir såkalt filtpenn. Lange tynne kvist-fingre gir skrekkelig lang og tynn penis. Jeg har jobbet på sykehus i mange år, og er ellers en erfaren dame, så jeg er desverre ikke helt på viddene med denne info. Du er faktisk helt på viddene angående dette. Ei heller har man personale på sykehus som måler størrelsen på ereksjoner.
Gjest meg Skrevet 1. august 2010 #128 Skrevet 1. august 2010 Men, hmm, jeg kan forstå at kvinner ikke kan slå seg til ro med en liten penis. Men er den nødt til å være helst 20cm+++ eller? Jeg er litt lubben har 16L/12o og har blitt fortalt av to forskjellige jenter at jeg er den beste de har hatt sex med. Selv har jeg den minste tassen av alle i dusjen, slapp, så det kunne jo vært LITT større for synets skyld. Men jeg regner med at det ikke kan være såå mange med noe særlig mindre, og utifra kommentarene i tråden vil jo dette si at de aller fleste jenter er ganske så opptatt av det største mulige? Dette er jo litt trist å tenke på, for da virker det som at jeg sannsynligvis aldri vil kunne oppleve et langvarig forhold, og hvertfall ikke et trofast et fordi jenta alltid vil være på utkikk etter elskere med hestkuk? Samfunnet har for få utfordringer, for mye fred og fritid at det overfladiske er det som betyr mest, som penger og stor kuk, hvor du selv alltid er i sentrum for å mette egne behov og den fullkomne kjærlighet kun er reservert det materialistiske. På den annen side har jeg vært borti jenter som var som å dyppen i en bøtte med lunka vann, så jeg skjønner hva dere mener, men selv en 25cm bred kuk kunne ikke fylt de der. Det eneste menn kan gjøre er å trene på å bli utholden, kvinner på å STRAMME inn, værsåsnill. Dessuten tror jeg flertallet av dem er lite intressert i å få livmortappen trøkka opp i halsen og ut gjemmom ræva. Og du konghung, hvor mange ganger og i hvor mange tråder skal du reklamere og skryte av størrelsen? Er jo drøyt oppe i 3 ganger bare i denne, HITTIL.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #129 Skrevet 1. august 2010 Den eneste man kan gjøre for å vite penisstørrelsen på en mann er å dra av ham trusa... Andre kroppsdeler gir ingen pekepinn, og som oftest juger han når han åpner kjeften på dette punktet... Nemlig. Hender og føtter og nese og høyde har ingenting å si ! Arv spiller inn. Den største jeg har sett var på en mann på 170. Den nest største jeg har sett var på en mann på 170. Det var min første, og det var ikke helt ideelt at han var så stor. Selv om han var veldig hensynsfull og forsiktig, ville det nok vært mye bedre om han hadde vært en del mindre. Den aller største (virkelig en gigapenis, omtrent like tykk som underarmen min og veldig lang - nei, jeg overdriver ikke), satt på en forholdsvis høy (oppunder 190), veldig spinkelt bygd mann. Det at han var så stor, satte store begrensninger på stillinger, tempo, og så videre. Ikke ideelt det heller, selv om det var en interessant opplevelse. Jeg bryr meg ikke om penisstørrelse, og jeg vet ikke hvor mange cm. de jeg har hatt er (hvor interessant er det, forresten?) De eneste gangene det spiller noen rolle for meg, er når det er helt ekstremt i en eller annen retning, som med de to jeg har omtalt over her. Bittesmå peniser (micropenis o.l) har jeg aldri opplevd, men det vil jeg tro også vil være problematisk. Mannen min er antakelig mindre enn snittet, han er ihvertfall mindre enn de fleste jeg har hatt (jeg har hatt 11 før ham), og sexen vi har er helt utrolig digg, den beste jeg har opplevd. Han er for eksempel den første som har fått meg til å komme vaginalt. Samleie med ham er mye deiligere enn samleie med noen annen jeg har vært sammen med.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #130 Skrevet 1. august 2010 Av personlig erfaring mener jeg det ofte er sammenheng mellom resten av kroppen og penislengde. Jeg har erfart nok til å slutte å tro det er tilfeldig at gutter med korte ben og armer har små peniser og omvendt.
Gjest Guest Skrevet 3. august 2010 #131 Skrevet 3. august 2010 Trodde det var lengden på håret jeg...
Beauté Skrevet 3. august 2010 #132 Skrevet 3. august 2010 Jeg så et veldig bra program på National geo mener jeg det var.... Og der var det om sex etc. Jo mindre penis du har i vanlig tilstand, jo større er den i stiv tilstand.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2010 #133 Skrevet 3. august 2010 Du missforsto programmet. Jo mindre penis i vanlig tilstand, jo mer vokser den i forhold til sin egen størrelse var det de mente. Så i stiv tilstand har flesteparten noenlunde samme størrelse på utstyret, uavhengig av hvor stor den er slapp.
Gjest wuzup Skrevet 9. september 2010 #134 Skrevet 9. september 2010 Stemmer ikke. Har vært med to høye slanke, den ene hadde over snitt, den andre under snitt. er 193 høy, 19 år og min penis er 18-19 cm lang, fornøyd :D jenter liker det right?=DD
Gjest BabyBlue Skrevet 9. september 2010 #135 Skrevet 9. september 2010 er 193 høy, 19 år og min penis er 18-19 cm lang, fornøyd :D jenter liker det right?=DD Tja... så lenge du vet hvordan du bruker den :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #136 Skrevet 9. september 2010 Altså... Man får vel ikke mindre penis av å legge på seg
Renesmee Skrevet 9. september 2010 #137 Skrevet 9. september 2010 Den største penisen jeg har sett "i live" var på en fyr som var 160 cm "høy"
Mann-87 Skrevet 9. september 2010 #138 Skrevet 9. september 2010 Den største penisen jeg har sett "i live" var på en fyr som var 160 cm "høy" Kanskje den så stor ut siden fyren var så liten
Gjest gjest Skrevet 9. september 2010 #139 Skrevet 9. september 2010 Jeg har 10 cm lang og ganske tynn penis.. Tenkt på å ta selvmord..
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 9. september 2010 #140 Skrevet 9. september 2010 Heller liten og tjukk enn lang og tynn sier nå jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå