Gå til innhold

Høy og slank=stor penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenner mer på høyde enn på penis-størrelse jeg da.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg tenner mer på høyde enn på penis-størrelse jeg da.. :)

190cm her;-)

Innlegget er endret

Bond, mod

Endret av Bond
Gjest not true
Skrevet

En myte......man kunne like godt vært 170 cm/130 kilo og ha en stor en , penisgenet er vel separat fra høydegenet.

Skrevet
Stemmer dette utsagnet? bare litt nyskjerrig på om dette stemmer.noen erfaringer? og da mener jeg ikke 14-15 åringer som ikke er ferdig utvokst altså:-)

tror som regel dt stemmer bra.....de høye slanke mannfolka jg har hatt sex med har som regel hatt størrelse deretter.

Gjest GjesteCronos
Skrevet

Tror ikke det stemmer, jeg er 1.90 og slank.

Penisen min er 20/14 på en god dag.

Har sagt tidligere at jeg ikke tror på det "snittet" som spres på Internett, ingen av de som har sett meg i aksjon har nevnt noe om at den var noe spesiell i størrelse. Det er snakk om over 30 stk her, så noe grunnlag har jeg for å mene det jeg gjør.

Skrevet
Er selv over 190cm, massive hender, og kuk på 16 cm. Noen lar seg tydeligvis lure, sklir nærmest av stolen når de ser hendene mine. Gjerne jeg burde annonsert dette før jeg tar med noen hjem fra byen, men jeg kan ikke ta hensyn til at disse ikke får oppfylt hestedrømmen med meg.

Hadde jeg dulla med deg på byen, likt personligheten din, for så å se dine enorme hender, ville jeg ha tenkt mitt, sett slik ut: :sjokkert: og løpt hjem, alene.

Gjest Gjest_lol_*
Skrevet
Stemmer dette utsagnet? bare litt nyskjerrig på om dette stemmer.noen erfaringer? og da mener jeg ikke 14-15 åringer som ikke er ferdig utvokst altså:-)

Jeg hadde meg med en lang og tynn en. Antar han er ca. 184cm høy. Han hadde en helt normal penis som var normalt tjukk og normalt lang, verken kort eller lang.

Skrevet
tror som regel dt stemmer bra.....de høye slanke mannfolka jg har hatt sex med har som regel hatt størrelse deretter.

Dette er helt feil. Det er faktisk grundig undersøkt hva sammenhengen mellom høyde og størrelsee er. En veldig høy man er i snitt to cmlengre en en veldig liten. typ 195 vs 160. For alle praktiske formål er det derfor meningsløst å tenke på dette. En mann på 175 og en på 190 har kanskje en cm forksjellig i snitt og med tankepå at snittet er regnet ut som et snitt av alt fra 5cm til25cm så er sjansen for en bitte liten nesten like stor hos en mannpå 190. Skal du vite noe om penisstørresle så beføl ham i skrittet i stedet ofr å basere deg på hpnoteser med laber prediksjonskraft.

Skrevet

Nix, du må se på hendene! Er tommelen liten og butt er utstyret deretter, liten tommeltupp og ellers tykk tommel, vel..gjett...Typiske små hender gir samme indikasjon. Velproporsjonerte sterke senete hender er det perfekte. Noe annet veldig pussig er koblingen mellom forhud og øreflipp; lange flipper gir såkalt filtpenn. Lange tynne kvist-fingre gir skrekkelig lang og tynn penis. Jeg har jobbet på sykehus i mange år, og er ellers en erfaren dame, så jeg er desverre ikke helt på viddene med denne info.

vel kan hende at dette bare er et unntak, men en jeg kjenner han har ekstremt lange tynne (ikke så pene) fingre. og pikken er extrem under gjennomsnitte kort, rett og slett en liten tykk en.

Skrevet

Nix, du må se på hendene! Er tommelen liten og butt er utstyret deretter, liten tommeltupp og ellers tykk tommel, vel..gjett...Typiske små hender gir samme indikasjon. Velproporsjonerte sterke senete hender er det perfekte. Noe annet veldig pussig er koblingen mellom forhud og øreflipp; lange flipper gir såkalt filtpenn. Lange tynne kvist-fingre gir skrekkelig lang og tynn penis. Jeg har jobbet på sykehus i mange år, og er ellers en erfaren dame, så jeg er desverre ikke helt på viddene med denne info.

Jeg har hørt at pekefingeren kan være en indikasjon.

Du har nok sett mange menn på sykehuset, men hvor mange erigerte menn har du sett der? Jeg antar at din relevante erfaring begrenses til dine private bekjentskaper, som sikkert er mange færre enn hva du har sett i jobbsammenheng.

Du kan ikke dømme penisen i slapp tilstand. I slapp tilstand varierer min penis i størrelse fra bitteliten til normalt liten. I erigert tilstand er den gjennomsnittlig.

Skrevet

Tror dt stemmer ganske godt...han siste jg var md var 188cm og slank....pikken hans var 21cm:)

Skrevet
Tror dt stemmer ganske godt...han siste jg var md var 188cm og slank....pikken hans var 21cm:)

Det stemmer ikke, jeg er også 188cm og slank og pikken min er 15 cm.

Skrevet

Ingen annen kroppsdel enn pikken selv kan gi en indikasjon på størrelsen... skremmende å se hvor opptatte kvinner er av dette....

Skrevet
Ingen annen kroppsdel enn pikken selv kan gi en indikasjon på størrelsen... skremmende å se hvor opptatte kvinner er av dette....

Det blir rart å tenke på at jeg som er 175cm på sokkelesten, 95kg med tydlig musklatur stiller med 23 cm tjukk pikk og ikke har en på 10cm.

Størrelsen på penis er avhengig av testosteron og ikke høydeveksthormoner.

Ken Purvis, Norges mest kjente androlog sier at tynne høye menn med lange fingre og store neser er oftere sterile og har beskjedne kjønnsorgan. Dette fordi deres hormonfordeling er skjev. Så derfor er det ingen selvfølge at kjempehøye menn garanterer kanonutstyr.

Av de jeg har sett opp gjennom tidene med større slapp en hva snittet har i stiv er det oftest lave menn som har hatt dette. Som svømmer har jeg sett det meste, og kan kunn bekrefte at gutter som våger å dysje offentlig oftere har større enn gjennomsnittet. Så spør derfor heller om han bruker offentlige dysjanlegg og du vil treffe på en mann som sannsyligvis er trygg på det han har fått utlevert.

Skrevet

Helt feil. Størrelsen på penis er avhengig av gener, og til dels næring. Testosteronet påvirker bare hvor hurtig den vokser.

Skrevet
Det blir rart å tenke på at jeg som er 175cm på sokkelesten, 95kg med tydlig musklatur stiller med 23 cm tjukk pikk og ikke har en på 10cm.

Ken Purvis, Norges mest kjente androlog sier at tynne høye menn med lange fingre og store neser er oftere sterile og har beskjedne kjønnsorgan. Dette fordi deres hormonfordeling er skjev. Så derfor er det ingen selvfølge at kjempehøye menn garanterer kanonutstyr.

Av de jeg har sett opp gjennom tidene med større slapp en hva snittet har i stiv er det oftest lave menn som har hatt dette. Som svømmer har jeg sett det meste, og kan kunn bekrefte at gutter som våger å dysje offentlig oftere har større enn gjennomsnittet. Så spør derfor heller om han bruker offentlige dysjanlegg og du vil treffe på en mann som sannsyligvis er trygg på det han har fått utlevert.

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...