Gjest Gjest_fisken_* Skrevet 25. desember 2008 #41 Skrevet 25. desember 2008 (endret) Jeg er 180, jeg har store hender og føtter, rar nese og litt utstående ører, pikken er 16 cm lang og ganske tjukk i forhold til lengden, og den ser latterlig liten ut når den er slapp. Endret 9. januar 2009 av Helen
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #42 Skrevet 26. desember 2008 Svar:Ingen sammenheng. Jeg(mann),kjenner flere små, bittesmå menn (på 170cm ca),fra fotballtrening, som har digre peniser. Har ingen annen erfaring enn min egen, og den tilsier at lange menn har litt lange peniser, og oftest tynne stilker. Denne erfaringen har jeg også, ofte har kortvokste kraftige menn på 170cm stor penis. Høye og slanke har vanligvis helt vanlig tynn penis.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #43 Skrevet 29. desember 2008 Nix, du må se på hendene! Er tommelen liten og butt er utstyret deretter, liten tommeltupp og ellers tykk tommel, vel..gjett...Typiske små hender gir samme indikasjon. Velproporsjonerte sterke senete hender er det perfekte. Noe annet veldig pussig er koblingen mellom forhud og øreflipp; lange flipper gir såkalt filtpenn. Lange tynne kvist-fingre gir skrekkelig lang og tynn penis. Jeg har jobbet på sykehus i mange år, og er ellers en erfaren dame, så jeg er desverre ikke helt på viddene med denne info. bare tull. har ikke all verdens erfaring, men har aldri sett noen sammenheng mellom hender og andre kropsdeler. Skuffende lite sammenheng, faktisk.
Gjest lays Skrevet 7. januar 2009 #44 Skrevet 7. januar 2009 hei er en gutt på 17 år, vet ikke om jeg er ferdig utvokst, trur ikke æ det for ting tyde på at jeg skall bli høyere, jeg er 1.82 høy jeg ligger mellom 15-20 et sted 17-18 cm og har litt i bredde også, er rimelig tynn med litt muskler, trur ikke størelsen på penis har noe med at du e tyn, trur heller ikke det har noe med hender pg gjøre, men har hørt at det e ofte at folk som e lav ikk har det største utstyret kansje non sir det bar e en mye men det har stemt i flere tilfeller.
Gjest womenwomen Skrevet 7. januar 2009 #45 Skrevet 7. januar 2009 hei er en gutt på 17 år, vet ikke om jeg er ferdig utvokst, trur ikke æ det for ting tyde på at jeg skall bli høyere, jeg er 1.82 høy jeg ligger mellom 15-20 et sted 17-18 cm og har litt i bredde også, er rimelig tynn med litt muskler, trur ikke størelsen på penis har noe med at du e tyn, trur heller ikke det har noe med hender pg gjøre, men har hørt at det e ofte at folk som e lav ikk har det største utstyret kansje non sir det bar e en mye men det har stemt i flere tilfeller. Alle høye kjekke menn jeg har hatt : ) Har også hatt bra utstyr - aldri blitt skuffet .Men de mennene som har mye selvtillitt og utstråler selvsikkerhet -har også ofte bra utstyr .Er nå min erfaring .Kanskje størrelse på penis og selvtillit hos en mann har en viss sammenheng ....tenkt på det ?
Gjest Cha-Whoo Skrevet 8. januar 2009 #46 Skrevet 8. januar 2009 Alle høye kjekke menn jeg har hatt : ) Har også hatt bra utstyr - aldri blitt skuffet .Men de mennene som har mye selvtillitt og utstråler selvsikkerhet -har også ofte bra utstyr .Er nå min erfaring .Kanskje størrelse på penis og selvtillit hos en mann har en viss sammenheng ....tenkt på det ? Jeg er vel litt under gjennomsnittet høy (1.77), bredskuldret og kraftig. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke si størrelsen, men det er vel kanskje ikke så farlig. Jeg ligger på 22cm i lengde og 16-17cm i omkrets. Det varierer litt på dagsform og romtemperatur. Likevel må jeg innrømme at jeg ikke har spesielt høy selvtillit, og har ganske vanskelig for å prate med damer, enten det er på byen eller i andre sammenhenger. Selv om jeg har fått positive kommentarer både på utseende og utstyr (ble sjokkert da en ballettdanser sa hun digga kroppen min), så er jeg mer eller mindre like sjenert som før. Tror ikke det stemmer at karer med større utstyr alltid har bedre selvtillit. Det blir det alt for enkelt å si...
Gjest str er ikke livets salt Skrevet 8. januar 2009 #47 Skrevet 8. januar 2009 jeg har selv det man på ikke-fagspråket kaller "mikro penis" og har blitt ganske grovt mobbet for dette gjennom tidlig barndom og lange ungdomsår, men lengde har selvfølgelig ingenting å si her heller, bare så det er sagt. for å si det litt enkelt for dere "enkle sjeler" som tror stor penis betyr stor mann, er det ikke sånn verden funker. jeg vet at clintern også er dårlig utrustet, og jeg raver selv190 mm over bakken men får da luftet "godværs-rakker-bikkja"OFTE, mer sier jeg ikke så kan dere lure da men livet ekke så væærst for dem med "liten piss" ikke zant?
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 9. januar 2009 #48 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har ligget med 15-ish stykk og har av erfaring funnet ut at høyde og vekt ikke har noe med penisstørrelsen å gjøre. Den største jeg har prøvd (som jeg ikke gjennomførte med pga den var abnormt stor) hang på en relativt tynn og liten gutt. Jeg tror ikke han var noe høyere enn 170 cm. Selv er jeg 175 cm. En annen som hadde veldig stor penis var også rundt denne høyden og var slank og muskuløs. Den minste hang på en fyr som var ganske slank og var rundt 180 cm. Jeg kjente han ikkeno særlig uansett hvilken stilling vi prøvde, men han kom som en rakett etter få minutter samma faen. Så han er long gone! Av de høyeste mannfolka (185+) så har de vært sånn midt på treet med tanke på størrelsen. Sikkert helt gjennomsnittlig. Jeg vet det er veldig stor forskjell på hva en vagina kan ta imot, men når jeg strammer musklene rundt 2 fingre kjenner jeg det veldig godt. Så jeg tror ikke jeg er av den løse typen. Så kan dere dømme meg utifra den informasjonen, hehe. Den eneste måten du kan finne ut om gubben har stor pikk er å kjenne etter før dere kler av dere. På den måten har jeg stort sett kunne luke vekk det som har vært uinteressant
Helen Skrevet 9. januar 2009 #49 Skrevet 9. januar 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 9. januar 2009 #50 Skrevet 9. januar 2009 Nix, du må se på hendene! Er tommelen liten og butt er utstyret deretter, liten tommeltupp og ellers tykk tommel, vel..gjett...Typiske små hender gir samme indikasjon. Velproporsjonerte sterke senete hender er det perfekte. Noe annet veldig pussig er koblingen mellom forhud og øreflipp; lange flipper gir såkalt filtpenn. Lange tynne kvist-fingre gir skrekkelig lang og tynn penis. Jeg har jobbet på sykehus i mange år, og er ellers en erfaren dame, så jeg er desverre ikke helt på viddene med denne info. Jeg har små hender. 180 høy og slank/ veltrent. I følge teorien din skal jeg ha liten penis. Må skuffe deg der fordi hvis du synes 18cm med omkrets på 14 er lite sier det vel mer om dine personlige preferenser. Sorry teorien din faller i grus
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #51 Skrevet 28. april 2009 Har en på 19cm / 17cm (rundt hode) og 15cm inne ved rota. Er veldig rett, med stort hode. Jeg er 184 cm, har 20cm lange hender, og bruker 46-48 i sko. Vil si dette er helt tilfeldig. Dama mi liker pikken, er noen ganger i overkant tykk, men funker og da er jeg fornøyd. Syns ikke folk skal henge seg så mye opp i slikt, heller ikke jenter. Man er født med det man har. Dere vil vel ikke at gutta skal velge etter puppestørrelse etc? Vi ser det seff som en bonus, men gir da faen så lenge jenta er go'! Fant meg ei lita jente, kjempesnill, og utrolig morsom. Og hun har fine runde pupper, og er rimelig trang. Men det var jo tross alt ikke derfor vi ble sammen???.. Har blitt litt rart dette med tiden nå, fokusering på at kropp skal være over-perfekt etc. Vær den du er, og lev som du er.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #52 Skrevet 29. april 2009 Er 175 cm høy, bruker str 43 i sko og har ganske så gjennomsnittlige hender. Min erigerte penis er 17 cm lang og 15 cm i omkrets. Den virker forholdsvis stor i slapp tilstand, rundt 10 cm, men det har nok sammenheng med liten og slank fysikk (70 kg).
Troyamin Skrevet 29. april 2009 #53 Skrevet 29. april 2009 Lave menn ser ofte større ut, men det er synsbedrag. Dette stemmer IKKE!!! Er sammen med en ganske lav mann som er velutrustet. Han ligger over gjennomsnittet både på lengde og tykkelse. Og det er ikke synsbedrag...
Stefan Skrevet 29. april 2009 #54 Skrevet 29. april 2009 Det er ganske utrolig hvor overfladisk verden er blitt når man klarer å diskutere noe slikt som dette over 3 sider. Er det virkelig så viktig for enkelte kvinner å vite dette på forhånd? Til de kan jeg si at det er en stor sjanse for at de blir skuffet, ettersom man ikke har funnet noen som helst korrelasjon mellom penis og andre kroppsdeler. Så dere må nok vente til han har tatt av seg buksa med å dumpe ham.... Herregud...
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #55 Skrevet 2. mai 2009 Nei, den høyeste mannen jeg har sett penisen til har en penis hvor skaftet er like langt som hodet... Altså noe sånt som 8 cm lang. Jeg trodde ikke at han hadde stå, men han kom da jeg runket ham... Han var høy, slank og kjempekjekk - og drittsekk.
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 9. september 2009 #56 Skrevet 9. september 2009 Nei, den høyeste mannen jeg har sett penisen til har en penis hvor skaftet er like langt som hodet... Altså noe sånt som 8 cm lang. Jeg trodde ikke at han hadde stå, men han kom da jeg runket ham... Han var høy, slank og kjempekjekk - og drittsekk. hvorfor ronka du han hvis han var så drittsekk da?? hvor var han fra??
Gjest Gjest_ane_* Skrevet 9. september 2009 #57 Skrevet 9. september 2009 jeg er sammen med en som er ca 1.85. Han er veldig stor! Gjør vondt om han støter hardt. så er ikke bare positivt med det!
Konghung Skrevet 9. september 2009 #58 Skrevet 9. september 2009 Jeg er 190cm høy. 44-45 i sko. Store hender. 22cm lang pikk og 16cm i omkrets. Jeg har en kompis på 174cm med små sko, som også er velutstyrt. Dette er helt tilfeldig!!!
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #59 Skrevet 9. september 2009 Dette stemmer IKKE!!! Er sammen med en ganske lav mann som er velutrustet. Han ligger over gjennomsnittet både på lengde og tykkelse. Og det er ikke synsbedrag... En mann på 1.60 med gjennomsnittlig penis ser selvsagt mer velutrustet ut enn en mann på 1.90 med samme penisstørrelse. Det er bare logisk. Det er ingen som har sagt at lave menn ikke kan ha store peniser.
Konghung Skrevet 9. september 2009 #60 Skrevet 9. september 2009 En mann på 1.60 med gjennomsnittlig penis ser selvsagt mer velutrustet ut enn en mann på 1.90 med samme penisstørrelse. Det er bare logisk. Det er ingen som har sagt at lave menn ikke kan ha store peniser. Helt sant!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå