Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #21 Skrevet 14. november 2008 Den eneste man kan gjøre for å vite penisstørrelsen på en mann er å dra av ham trusa... Andre kroppsdeler gir ingen pekepinn, og som oftest juger han når han åpner kjeften på dette punktet... Pøh. Jeg har ennå ikke blitt overrasket etter først å ha sett en manns hender.
Stefan Skrevet 14. november 2008 #22 Skrevet 14. november 2008 Jeg velger å stole på forskning snarere enn et individs personlige oppfatning...
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #23 Skrevet 14. november 2008 Jeg velger å stole på forskning snarere enn et individs personlige oppfatning... Skjønner.
aline Skrevet 15. november 2008 #24 Skrevet 15. november 2008 Pøh. Jeg har ennå ikke blitt overrasket etter først å ha sett en manns hender. Vet om ett par menn du burde møtt i så tilfelle. Tror du på dette med hender, hadde du garantert blitt overrasket.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #25 Skrevet 15. november 2008 Tull og tøys. Verken høyde eller størrelse på hender har noe sammenheng med størrelse på kuken. Er selv over 190cm, massive hender, og kuk på 16 cm. Noen lar seg tydeligvis lure, sklir nærmest av stolen når de ser hendene mine. Gjerne jeg burde annonsert dette før jeg tar med noen hjem fra byen, men jeg kan ikke ta hensyn til at disse ikke får oppfylt hestedrømmen med meg. Hehe, stakkars jenter. De er da søte:-)
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2008 #26 Skrevet 15. november 2008 Jeg kaller dem ikke søte, jeg kaller dem for tåpelige "nek"! Jøss så mange teite kvinnfolk/mannfolk det finnes i verden, som er opptatt av størrelsene på dette og hint... Get a life!
Hinata Skrevet 15. november 2008 #27 Skrevet 15. november 2008 Jeg kaller dem ikke søte, jeg kaller dem for tåpelige "nek"! Jøss så mange teite kvinnfolk/mannfolk det finnes i verden, som er opptatt av størrelsene på dette og hint... Get a life!
Gjest Ylva Virvla Skrevet 15. november 2008 #28 Skrevet 15. november 2008 Tull og tøys. Verken høyde eller størrelse på hender har noe sammenheng med størrelse på kuken. Er selv over 190cm, massive hender, og kuk på 16 cm. Noen lar seg tydeligvis lure, sklir nærmest av stolen når de ser hendene mine. Gjerne jeg burde annonsert dette før jeg tar med noen hjem fra byen, men jeg kan ikke ta hensyn til at disse ikke får oppfylt hestedrømmen med meg. Hehe, stakkars jenter. De er da søte:-) Jeg liker store mannehender. Er ikke særlig opptatt av en manns penis. Dersom jeg hadde sklidd av stolen på grunn av hendene dine, hadde det nettopp vært pga de, og ikke fordi jeg hadde antatt at andre deler også var store. Mulig at det gjelder for noen av jentene du har møtt også.
aline Skrevet 15. november 2008 #29 Skrevet 15. november 2008 Er selv over 190cm, massive hender, og kuk på 16 cm. Noen lar seg tydeligvis lure, sklir nærmest av stolen når de ser hendene mine. Noen synes jo rett og slett bare at store, massive hender er sexy også da, uavhengig av penis. Jeg kan godt tenne på store hender, rett og slett fordi jeg synes store, senete hender er sexy i seg selv. Digger å se min hånd nesten forsvinne inn i en stor, sterk mannehånd, det er noe sterkt over bildet.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #30 Skrevet 15. november 2008 Velproporsjonerte sterke senete hender er det perfekte. Noe annet veldig pussig er koblingen mellom forhud og øreflipp; lange flipper gir såkalt filtpenn. Lange tynne kvist-fingre gir skrekkelig lang og tynn penis. Jeg har jobbet på sykehus i mange år, og er ellers en erfaren dame, så jeg er desverre ikke helt på viddene med denne info. Tror ikke dere skal legge alt for mye i sånne ting. Jeg har lange tynne fingre, men en forholdsvis tykk penis, sammenlignet med hva som går for å være gjennomsnittlig..
Gjest StoreSky Skrevet 15. november 2008 #31 Skrevet 15. november 2008 MIn kjæreste har relativt små og tynne hender, men stor penis. En annen jeg kjenner har store hender, men liten pikk. De fleste midt i mellom.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #32 Skrevet 15. november 2008 Digger å se min hånd nesten forsvinne inn i en stor, sterk mannehånd, det er noe sterkt over bildet. Pappajente?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #33 Skrevet 15. november 2008 Tull og tøys. Verken høyde eller størrelse på hender har noe sammenheng med størrelse på kuken. Er selv over 190cm, massive hender, og kuk på 16 cm. Noen lar seg tydeligvis lure, sklir nærmest av stolen når de ser hendene mine. Gjerne jeg burde annonsert dette før jeg tar med noen hjem fra byen, men jeg kan ikke ta hensyn til at disse ikke får oppfylt hestedrømmen med meg. Hehe, stakkars jenter. De er da søte:-) Har aldri nevnt noe med høyde. En høy mann har vel store hender, det er naturlig. Jeg snakker om menn som har større hender enn kroppen skulle tilsi. Og jeg må da få lov til å ha egne meninger om dette, dette er MIN erfaring, og det har ALLTID stemt for meg!
Gjest womenwomen Skrevet 15. november 2008 #34 Skrevet 15. november 2008 Tull og tøys. Verken høyde eller størrelse på hender har noe sammenheng med størrelse på kuken. Er selv over 190cm, massive hender, og kuk på 16 cm. Noen lar seg tydeligvis lure, sklir nærmest av stolen når de ser hendene mine. Gjerne jeg burde annonsert dette før jeg tar med noen hjem fra byen, men jeg kan ikke ta hensyn til at disse ikke får oppfylt hestedrømmen med meg. Hehe, stakkars jenter. De er da søte:-) 16 cm er faktisk større enn hva mange andre menn har faktisk . Ville vært kjempefornøyd jeg : ) Så hva vet du om at de ikke fikk oppfylt " hestedrømmen " med deg ? he he
K.A. Skrevet 16. november 2008 #36 Skrevet 16. november 2008 Svar:Ingen sammenheng. Jeg(mann),kjenner flere små, bittesmå menn (på 170cm ca),fra fotballtrening, som har digre peniser. Har ingen annen erfaring enn min egen, og den tilsier at lange menn har litt lange peniser, og oftest tynne stilker. Nå er riktignok gjennomsnittshøyden her til lands oppunder 180cm, men jeg vil ikke si at menn på 170 kan kategoriseres som "bittesmå". Når man da i tillegg tar i betrakning at snittet på verdensbasis er en +/- 170 er det en særdeles urimelig klassifikasjon.
Gjest Gjest_indra_* Skrevet 16. november 2008 #37 Skrevet 16. november 2008 Hender og føtter og nese og høyde har ingenting å si ! Arv spiller inn. Den største jeg har sett var på en mann på 170.
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 1. desember 2008 #38 Skrevet 1. desember 2008 Høyde: 191cm penis lengde: 19cm tykkelse: 16cm
Gjest Gjestedama Skrevet 1. desember 2008 #39 Skrevet 1. desember 2008 Jupp, det er like sant som at høye blonde kvinner med store pupper har de strammeste fittene...
warckr Skrevet 25. desember 2008 #40 Skrevet 25. desember 2008 Jupp, det er like sant som at høye blonde kvinner med store pupper har de strammeste fittene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå