Gå til innhold

Lyst, men ikke på ham


Gjest anneonym

Anbefalte innlegg

Gjest anneonym

Hei. Sitter hjemme og depper litt. I de siste ukene har ting vært så rart mellom meg og forloveden. Vi har vært i sammen i snart 3 år, og ting har gått kjempefint. I det siste har jeg følt meg veldig tiltrukket av andre menn, både kompiser og de på tv. Jeg føler ikke jeg får nok av min forlovede, han er snill og god, men jeg trenger noe å tenne på. Og tro meg, jeg får ikke disse andre mennene ut av tankene mine.

Dette var vanskelig å forklare. Jeg har vært i lange forhold før, og vet at forelskelsen stopper et sted. Så det er ikke det som er problemet. Jeg bare føler at jeg trenger noe mer. Men det er jo ikke så lett og si det til han da..

Noen som har noen råd eller lignende erfaringer? Akuratt nå tar jeg det litt ut over forholdet. Depper litt og føler jeg ikke får nok av ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Sitter hjemme og depper litt. I de siste ukene har ting vært så rart mellom meg og forloveden. Vi har vært i sammen i snart 3 år, og ting har gått kjempefint. I det siste har jeg følt meg veldig tiltrukket av andre menn, både kompiser og de på tv. Jeg føler ikke jeg får nok av min forlovede, han er snill og god, men jeg trenger noe å tenne på. Og tro meg, jeg får ikke disse andre mennene ut av tankene mine.

Dette var vanskelig å forklare. Jeg har vært i lange forhold før, og vet at forelskelsen stopper et sted. Så det er ikke det som er problemet. Jeg bare føler at jeg trenger noe mer. Men det er jo ikke så lett og si det til han da..

Noen som har noen råd eller lignende erfaringer? Akuratt nå tar jeg det litt ut over forholdet. Depper litt og føler jeg ikke får nok av ham.

'

Det er ikke mange forunt å få i pose og sekk. Hvis den seksuelle spenningen betyr mest for deg, egner du deg ikke i langvarige forhold. Derfor må du velge. Stabil trygghet eller spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi i hvert fall deg selv god nok tid før du går videre med han. Med det mener jeg at du ikke må finne på å bli gravid eller gifte deg i håp om at ting skal bli bedre da.

Det gjorde nemlig jeg, og ingenting ble bedre. Snarere tvert i mot. Det endte til slutt med brudd etter mange bortkastede år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anneonym
'

Det er ikke mange forunt å få i pose og sekk. Hvis den seksuelle spenningen betyr mest for deg, egner du deg ikke i langvarige forhold. Derfor må du velge. Stabil trygghet eller spenning.

Godt poeng. Og det er jeg egentlig klar over, lurer mer på om det er flere som sitter med samme tankene.

Sexlivet har også dødd litt bort. Vi har vell ca 1 gang i uka, men jeg føler det er mer av obligasjoner enn lysten.

Vurderer å slutte på pillen for å se om det kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Godt poeng. Og det er jeg egentlig klar over, lurer mer på om det er flere som sitter med samme tankene.

Sexlivet har også dødd litt bort. Vi har vell ca 1 gang i uka, men jeg føler det er mer av obligasjoner enn lysten.

Vurderer å slutte på pillen for å se om det kan hjelpe.

JA KJEMPELURT Å SLUTTE MED PILLEN . P - PILLER DREPER JO LYSTEN - ER DET IKKE NOE ALLE VET ? Ditt hormon nivå når du går på pillen - er ganske likt en høygravid kvinnes !!! ALLTSÅ - DU ER NESTEN KJEMISK KASTRERT RETT OG SLETT ..

ER det ikke bedre å bruke kondomer da ? De har aldri hindret meg i å ha fantastisk sex ......i hvertfall ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...