Gjest Wolfmoon Skrevet 12. juni 2009 #261 Del Skrevet 12. juni 2009 Mat er håpløst Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 12. juni 2009 #262 Del Skrevet 12. juni 2009 Hm, sa han hvorfor du skulle spise seks ganger daglig?? Synes det høres rart ut. Jeg ville heller fokusert på antall kcal du har fått tildelt per dag, og fordelt disse på en måte som føles riktig for deg. Noen liker å spise lite og ofte, mens andre liker å spise få og store måltider. Antall måltider per dag har ikke noe å si for forbrenningen, men det går mange myter på det. Synes du er kjempeflink jeg! I helgen tenkte jeg å prøve å lage egne müsli/energibarer med honning, havregryn, hjemmelaget mandelsmør, grovhakket nøtter og tørket frukt, og kanskje et lite lag med mørk sjokolade på toppen. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 12. juni 2009 #263 Del Skrevet 12. juni 2009 det var for å holde forbrenningen stabil tror jeg... frokost består av 30% av dagens energibehov, for meg 570kcal så et mellommåltid på 10% av energibehovet, altså 190kcal lunsj 25% a 475kcal mellommåltid 2 5% av energibehovet 95kcal middag sammen som lunsj 475kcal og kveldsmåltidet på 95kcal og det skal helst bestå av kun protein... jeg prøver så godt jeg kan men allerede i dag går det litt galt igjen. bruker nok noen dager på å venne meg til alt dette! kjærligheten kom hjem med blodig bandage fra jobb i går. hadde kuttet seg i fingeren med kniv. han klagde endel, men i natt har han ikke fått sove. han har stort settt ligget på sofaen og "sovet" sett tv. dro til lege i dag, og jammen har han ikke klart å kutte av seg ytre delen av fingeren med en del av neglen også!! han lå og vred seg i smerte når legen undersøkte ham, fikk to sprøter med smertestillende i hånden som også gjorde svært vondt. siden han han klart å kuttte det helt av, så var det heller ikke noe for legen å sy sammen, så han har fått ny bandage, spesiell krem som skal holde det fuktig, og ny time tirsdag. sykemeldt med melding: traumatisk amputasjon. fingeren vil etterhvert bli god som ny, men det vil ta tid. stakkars stakkars kjæresten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. juni 2009 #264 Del Skrevet 12. juni 2009 Uff, det hørtes da forferdelig ille ut. Stakkars kjæresten Du får stelle pent med ham. Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. juni 2009 #265 Del Skrevet 12. juni 2009 AUUU!!! Det hørtes skikkelig vondt ut. Du får stelle godt med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 12. juni 2009 #266 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Stakkars kjæresten din! Huff, du får ønske han god bedring fra oss. Helt utrolig at han holdt ut så lenge før han dro til legen. Lykke til med treningsopplegget ditt! -misa Endret 12. juni 2009 av misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 12. juni 2009 #267 Del Skrevet 12. juni 2009 ja det er synn på kjærligheten. leide film til ham og har laget god middag. hånden skal holdes i ro og helt tørr så det gjør ham jo noe hjelpesløs.. jeg skal på healing kurs i oslo i helgen, så det var jo litt kjedelig at han skulle bli skadet nå som han ikke får noe selskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 14. juni 2009 #268 Del Skrevet 14. juni 2009 Det høres helt forferdelig ut! Stakkars mannen! Bra at du steller godt med han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 15. juni 2009 #269 Del Skrevet 15. juni 2009 skal gjøre ferdig sin p2 utdannelse og blir borte fra meg i 3 uker!!!! han har laget en treningsdagbok for meg, så jeg skal følge opplegget videre alene til han kommer tilbake. så nå får vi se om jeg har no'selvdisiplin. i dag var vi i rettfor for kjærlighetens promillekjøring i april. 30 000 i bot, mistet lappen for 16 mnd, må ta oppkjøring på nytt i norge, 15 dager betinget fengsel og 2 års prøvetid. han må ikke sitte inne men gjør han noe galt i kommende 2 år så må han sone dette også. shit ass.. vi har bare ikke flaksen med oss om dagen. han har vært ganske deppa i dag, angrer fælt, men får jo ikke gjort noe med det nå. nå får vi bare vente til august 2010 så skal han få kjøre meg rundt en tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 17. juni 2009 #270 Del Skrevet 17. juni 2009 Eg veit korleis det føles. K mista sin i 3 år.No har han to igjen. Han måtte sone også rett etter vi ble sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. juni 2009 #271 Del Skrevet 17. juni 2009 Uff da, det hørtes ikke mildt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 19. juni 2009 #272 Del Skrevet 19. juni 2009 nå har vi akkurat pakket ut... 2 dagers tur til kiel med color fantasy! DET VAR SÅ GØY DET! helt sliten og lykkelig inni meg. lugaren vår var liten, men funksjonell. en dobbelt seng midt i rommet, lite kjøleskap, tv, bord og speil. så var det jo heller ikke her vi hadde planer om å bruke mer tid enn nødvendig. første dagen spiste vi lusj på tapasbaren, maten var sånn midt på treet. noe veldig godt annet mer kjedelig. til middag hadde vi bord i a la carte restauranten der vi fikk biff og sjokoladefondant til dessert! vi fortsatte i baren etterpå, prøvde ut kjente og ukjente drinker. kjærligheten kjørte på med favoritten mojito før vi så showet. showet var greit nok, masse musikk og fargerike kostymer, en blanding av en musikal og sirkusakrobatikk. neste dag i kiel fikk vi shoppet til vi ikke klarte å bære mer. prisene var til å le av. det var så utrolig billig. (kanskje ikke klær men alt annet) vi hadlet i matvarebutikken for 44 euro og da kjøpte vi 4 fl vin, masse ost og skinke, kindersjokolader i alle mulig former og fasonger, solkrem, gåsepostei og masse masse mer. tilbake på båten var vi ganske slitne, så vi gikk i acqua-land og koste oss i vannet og i boblebadet til vi skulle spise. vi hadde resertvert buffet til kl 18, og der var utvalget nesten for mye. hadde ikke sjans for å smake på alt. flere varianter av biff, lam, kylling, blåskjell, reker, kreps, salater og grønnsaker wok'et eller stekt. utrolig godt var det ihverfall. så showet på turen opp også men vi syntes det ble for likt (skulle være 2 forskjellige show) var nesten de samme sangene bare andre klær. prøvde ut litt forskjellige barer, var en helt på toppen med nyelig panorama utsikt over båten og sjøen forran oss. i dag skal vi bare slappe av hjemme, komme oss litt til hektene. kose kattene. så bærer det til fredrikstad i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 19. juni 2009 #273 Del Skrevet 19. juni 2009 Det hørtes bare fantastisk herlig ut, særlig matshopping og buffet! Ble litt misunnelig her nå. Men så skal jeg jo spise blåskjell, biff og tiramisu selv i dag, så skal absolutt ikke klage! Håper dere får en fin helg! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. juni 2009 #274 Del Skrevet 19. juni 2009 Dere har vært på den turen som Mannen og jeg fikk til bryllupet. Vi hadde riktignok en av de finere lugarene med egen sitteavdeling. Veldig fin tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. juni 2009 #275 Del Skrevet 23. juni 2009 Heisann, hvordan er planene dine for fredag? Fortsatt Café Sør, eller skal du feire på annet vis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 23. juni 2009 #276 Del Skrevet 23. juni 2009 hei du.. tror vi skal ut, har faktisk glemt at det er denne fredagen litt... er sånn i ferie-rus. skal si i fra litt nærmere, i morgen tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 9. juli 2009 #277 Del Skrevet 9. juli 2009 ah.. har ikke fått skrevet noe her da dagene bare flyr og jeg heller har prioritert å prøve å bli oppdatert hos alle andre. MEN!!! en kjempe spennende nyhet!! kjærligheten skal på jobbintervju i morgen!!! vi har begge vært lei av at han jobber til 23 hver natt, og slengte inn en søknad til et cateringfirma (dagtidjobbing) og de har svart så fort og ber ham komme inn i morgen på intervju! ååå så spennede, jeg krysser fingere og tær! jeg kjenner cateringfirmaet litt fra der jeg jobbet før og de har alltid vært veldig koselige de som jobber der og virker veldig avslappet, så dette ville bli akkurat den forrandringen vi trenger! jeg håper og håper og håper ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. juli 2009 #278 Del Skrevet 9. juli 2009 Spennende! Jeg skal krysse fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 9. juli 2009 #279 Del Skrevet 9. juli 2009 Så bra Fancy Nancy, det tror jeg blir bra! Jobbsituasjonen hans har jo vært rimelig slitsom (på flere måter), så han (og dere) har sikkert godt av en mindre stresset dag, og mer tid sammen. Krysser fingrene for at han får den! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. juli 2009 #280 Del Skrevet 9. juli 2009 Så bra, krysser fingerene for at det ordner seg med ny jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå