Gå til innhold

The search for superwoman


Gjest Fancy Nancy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fancy Nancy
Koselig å treffe deg i kveld. Fikk ikke prata så mye med deg, men det kommer vel flere KG-treff :)

vi får ta det igjen på neste treff :)

Takk for i kveld, hyggelig å treffe deg igjen selv om vi ikke fikk snakket så mye. Synd at du måtte gå så tidlig, men sånn er det nå i blant. Du får ta det igjen senere :klem:

ja.. det er dette kjipe greiene med at min kjære har klart å miste lappen.. da må jo jeg trå til og hente ham, siden det ikke går buss så sent hit. men men.. jeg får ta det igjen så snart han får den tilbake igjen.. ;)

Takk for en hyggelig kveld.

:kose: i lige måde! du var så flott på håret!

Takk for i går, det var veldig hyggelig :)

:klemmer: var koslig å se deg igjen og, lenge siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

i går hadde jeg altså personlig trener time.. han ringte meg før på dagen og lurte på om jeg var klar, han hadde satt opp et opplegg til meg som var veldig morsomt sa han.. og litt slitsom da..

treneren min er svensk.. med nyanlagt bart.. :tronderbart: en sånn bart som ennå ikke har blitt noe av.. er bare i øyenfallende mørk. men han er veldig hyggelig da, og skal si han fikk trent meg ja. er noe annet når man har noen som heier på deg, gir det hi'five når du har klart noe du trodde du skulle dø av.. og holder motivasjonen din oppe.

kjærligheten er litt lei, forrige gang hompet jeg rundt her fordi jeg ikke klarte å gå på det ene beinet så støl var jeg.. og i dag måtte han vaske håret for meg.. jeg kan ikke løfte armene høyere enn skuldernivå.

men dette bedrer seg jo.. snart blir jeg sterk og i god form så jeg slipper å puste tungt i alle trapper jeg går i. skal bli så bra :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo på en måte et godt tegn at du bli så støl da, for da har du i det minste fått trent skikkelig. Herlig med PT, ekstra motiverende med en som presser deg og motiverer deg. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: i lige måde! du var så flott på håret!

Takk. :rodme: Jeg er ganske så fornøyd med håret mitt for tiden.

Høres egentlig veldig deilig ut med PT timer. Skulle ønske jeg kunne ta meg råd til det, men på treningssenteret vårt så er det ganske så dyrt - dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy
Takk. :rodme: Jeg er ganske så fornøyd med håret mitt for tiden.

Høres egentlig veldig deilig ut med PT timer. Skulle ønske jeg kunne ta meg råd til det, men på treningssenteret vårt så er det ganske så dyrt - dessverre.

åå det er dyrt! men der jeg trener så kan man kjøpe klippekort og da blir det billigere etter hvor mange klipp man kjøper. dessuten røker kjæresten min! og da må jo jeg kunne bruke penger på dette synes jeg... kvinnelogikk!! :ler:

faktisk ringte :tronderbart: i dag og spurte om jeg var støl.. han anbefalte meg å varme opp og strekke ut igjen. har prøvd.. men får liksom ikke rørt armene så mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde enda Mannen røkt så hadde det ikke vært noe problem, men han har ingen sånne laster som jeg kan skylde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

da er jeg hjemme fra nok en treningsøkt.. tok lang tid for meg å bli kvitt stølheten i armene sist, er spent på hvordan det vil gå nå.

det er fryktelig slitsomt, og noen ganger blir jeg litt nedstemt fordi musklene mine svikter helt.. er akkurat som om jeg mister kontakten med armen, jeg sier løft men den løfter absolutt ikke!

men så sier :tronderbart: at dette er kjempe bra, det er tyngre siden sist eller jeg gjør flere repetisjoner enn sist eller lignende, og da får jeg jeg humøret opp igjen. men det siste kvarteret er slitsomt, de siste 4 øvelsene går kun på vilje. og da er det jo bra at :tronderbart: er der.. hvis ikke hadde jeg nok avsluttet treningsøkten. men han får meg jo til å yte litt ekstra.

neste gang skal vi se nærmere på hva som er målet mitt... og det er jo litt å tenke på fordi akkurat nå vet jeg ikke.. men jeg skal finne på noe lurt.

neste time blir ikke før på mandag igjen.. så jeg skal prøve å få til noe på lørdag tenkte jeg. holde det litt vedlike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

fikk regning fra forsikringen i går. ble så forbannet da den var så sykt høy. for innbo, bil og reiseforsikring betaler jeg 16000 i året. har gått opp også fra i fjor.

jeg vet at det er ekstra dyrt å forsikrte 4x4wd biler men nå vurderte jeg nesten å selge bilen bare for å spare litt penger.

er ikke lenge siden heller jeg snakket med forsikrignsselskapet mitt.. kom ingen bedre tilbud.

så gikk jeg på tjenestetorget.no og skrev inn personalia og ba om å få tilbud fra 3 forskjellige selskaper.

nå har jeg akkurat snakket med ett av dem. han fortalte meg at det dummeste man gjør er å være lojal mot et selskap, det taper man bare penger på.

hans til bud var: hele 7260kr!! ja i halvåret da sier jeg ... nei for alt! hele året! og kjæresten min er inkludert i min reiseforsikring! det er under halve beløpet det!! helt sykt. kjente jeg nesten ble litt dårlig. fy flate som jeg har betalt ut av nesa i alle disse årene.. syntes det var dyrt men alle sier jo det er dyrt å forsikre osv... men dette er nesten litt for drøyt!

gleder meg til å høre fra de andre selskapene.

fra nå av blir det andre boller!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går hadde jeg altså personlig trener time.. han ringte meg før på dagen og lurte på om jeg var klar, han hadde satt opp et opplegg til meg som var veldig morsomt sa han.. og litt slitsom da..

treneren min er svensk.. med nyanlagt bart.. :tronderbart: en sånn bart som ennå ikke har blitt noe av.. er bare i øyenfallende mørk. men han er veldig hyggelig da, og skal si han fikk trent meg ja. er noe annet når man har noen som heier på deg, gir det hi'five når du har klart noe du trodde du skulle dø av.. og holder motivasjonen din oppe.

kjærligheten er litt lei, forrige gang hompet jeg rundt her fordi jeg ikke klarte å gå på det ene beinet så støl var jeg.. og i dag måtte han vaske håret for meg.. jeg kan ikke løfte armene høyere enn skuldernivå.

men dette bedrer seg jo.. snart blir jeg sterk og i god form så jeg slipper å puste tungt i alle trapper jeg går i. skal bli så bra :danse:

:ler: Jeg kjenner meg igjen i stølhetsbeskrivelsene!! Fy fader, noen ganger har jeg følt meg som ei tusen år gammal kjerring der jeg har haltet rundt etter ei litt slitsom beinøkt. :fnise:

Håper dere har det fint! :klemmer:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

jeg har kommet inn på skole!!

som noen sikkert vet har jeg nå vært uten arbeid en stund, ser ikke så lyst ut på den fronten. dessuten har jeg grublet endel på hva jeg vil holde på med.. da det er ganske klart at de jobbene jeg har hatt til nå, ikke er noe jeg har ønske om å begi meg utpå igjen.

så litt filosifering frem og tilbake fant jeg ut at naturmedisin, homepati, vetopati er noe jeg synes er svært interessant.

og nå har jeg kommet inn!

skummelt med å bli student igjen, har jo jobbet i 9 år. men jeg tror virkelig dette vil være noe for meg og jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med skoleplass! :strix:

Så utrolig bra at det ordnet seg, og studiet høres kjempespennende ut! Har du link til skolen/studiet? :)

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fancy Nancy

takk takk :enig:

akkurat nå prøver jeg å psyke meg opp til å trene... har ligget på verandaen og blitt god og varm og har mest lyst til å fortsette å ligge der... har absolutt ikke lyst til å løfte tunge vekter og bli støl!

sukk... men det er jo godt for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Gratulerer med skoleplass :klemmer:

Trening er godt for deg ja, men det er utrolig hvor vanskelig det er å bli motivert for å trene når man heller kan ligge ute i sola :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

jeg er stolt av meg selv!

la meg få skryte litt... i dag har jeg hatt min 3 ordentlige treningstime med :tronderbart: ( han har barbert segt siden sist, så er ikke helt riktig å kalle ham :tronderbart: men jeg gjør det nå alikevel, i mangel på noe annet å kalle ham)

jeg har blitt sterkere, og jeg orker mer! bare sånn skjedde det! og jeg som var så umotivert i dag! nei da, jeg gjorde en strålende innsats om jeg får si det selv.

selv den værste øvelsen (ligge på en benk og dytte en stang med vekter opp og ned) gikk jeg opp 5 kilo i dag! jeg trodde jeg løftet 15 men så hadde :tronderbart: lurt meg og gitt meg en på 20, og i dag klarte jeg alle løftene! det gjorde jeg ikke sist!

så jeg er super stolt av meg selv!

superwoman ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...