Gjest Fancy Nancy Skrevet 29. april 2009 #201 Del Skrevet 29. april 2009 takk takk.. jo det går bra! har vært i aktivitet her og der hele uka så jeg har ikke fått stort tid til å skrive her eller følge med i dagbøkene deres.. men det kommer! stor klem til alle som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 30. april 2009 #202 Del Skrevet 30. april 2009 34 cherrytomatplanter!!! og fler skal det bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 3. mai 2009 #203 Del Skrevet 3. mai 2009 34 cherrytomatplanter!!! og fler skal det bli Wow, har dere vært på Plantasjen?? Vi var i helgen, men kjøpte bare én av de og én med gule tomater. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 5. mai 2009 #204 Del Skrevet 5. mai 2009 Wow, har dere vært på Plantasjen?? Vi var i helgen, men kjøpte bare én av de og én med gule tomater. -misa plantasjen ja.. men vi har sådd frø.. derfor det har blitt så mange. var faktisk ikke helt forbredt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 5. mai 2009 #205 Del Skrevet 5. mai 2009 plantasjen ja.. men vi har sådd frø.. derfor det har blitt så mange. var faktisk ikke helt forbredt på det. Fortell fortell! Jeg har kjøpt meg drivhus, så nå kan jeg så litt av hvert! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 6. mai 2009 #206 Del Skrevet 6. mai 2009 Eg har fått meg coctailtomater (minitomater) som skal godgjere seg i drivhuset til pappa:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 6. mai 2009 #207 Del Skrevet 6. mai 2009 vel misa... ikke så mye å fortelle gitt... kjøpte frø, potter og jord. hadde jord i pottene og så et lite frø i hver potte. litt vann og så masse venting. det jeg gjorde så litt senere var å prikle dem... tror det er det det heter. altså å sette plantere i større potter. de har ikke blitt så veldig mye større enda.. men uken som har vært har ikke vært så veldig varm. de står på et bord i vinduet og jeg setter dem ut når det ikke er for kaldt. drivhus har jeg ikke men jeg skulle gjerne. det er cherrytomater ja.. men vi kjøpte jo en pakke med vanlig tomater også.. så det skal nok bli nok tomater her til sommeren ja! he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 8. mai 2009 #208 Del Skrevet 8. mai 2009 i kveld har jeg vært på kino og sett star wars filmen! oooiiiii! det var gøy! en utrolig morsom film, bra historie.. good guys mot bad guys der good guysene vant! slik jeg liker det! er ikke veldig inn i star trek historien, har sett noe av seriene men ingen av de andre filmene. de jeg så denne sammen med hadde mye mer peil enn meg, og de sa det var masse henvisninger til de tidligere filmene. men.. jeg stor koste meg! biip me to bed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 10. mai 2009 #209 Del Skrevet 10. mai 2009 i dag har vi hatt mamma og stefar på besøk, og stesøsteren min, mannen hennes og deres barn. er lenge siden de var her sist så vi ordnet opp med 3 retters middag. først fikk de bruscetta med tomatsalat (tomat, hvitløk, basillicum, salt og pepper) så en hjemmelaget tradisjonell italiensk lasagne (veldig god.. alle fikk med seg litt take away) og til dessert mimosakake... det er en bløtekake der vi lagde vaniljesausen selv, smaksatten den med skallet av en sitron og fylte med annanas mellom lagene. var veldig godt og anderledes. tror alle var godt fornøyde. ihverfall er vi det nå. og vinen passet bare perfekt til! nå skal vi slappe av i sofaen resten av dagen, er ganske sliten faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 21. mai 2009 #210 Del Skrevet 21. mai 2009 mmmmm italiensk lasange! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 21. mai 2009 #211 Del Skrevet 21. mai 2009 et lite hjertesukk fra meg...: det finnes mennesker som tar energi og det finnes mennesker som gir energi. i det siste har jeg fått to mennesker, kall dem venner, som er på meg hver uke og ønsker å møte meg og vil snakke osv.. men de gir meg ingen ting! etter en så kalt "hyggelig" treff på kafè med dem er jeg helt utslitt! og det værste er at de er så pågående at jeg ikke får tid eller energi for mine virkelige venner! de som jeg liker godt og som jeg ønsker å se.. som gir meg energi og god følelse av å være sammen med. kjærligheten sier at jeg nok er deres (de slitsomme vennene) bestevenninne! men det er absolutt ikke sånn jeg ser på dem. i dag har jeg vært igjen på kafe med den ene av dem.. jeg så henne for ikke så lenge siden, underkanten av en uke. og jeg er invitert for å hilse på mammaen hennes på mandag (kommer fra utlandet). i morgen formiddag skal jeg treffe den andre "slitsome" venninnen. hun vil jeg skal hjelpe med shopping til et bryllup hun skal i.. sist jeg var sammen med henne var lørdag. så kan man spørre.. hvorfor sier jeg ja til å treffe dem? vel.. først spør de om jeg har planer, jeg kan evt lyve og si ja jeg har en drøss ting som skal gjøres.. og da spør de om neste dag og neste dag og hvis de tar hintet om at jeg er litt opptatt spør de om neste uke? og da kan jeg ikke si nei, uten å virke som den drittkjærringa! alle vet jo at jeg er arbeidsledig.. og har jo tid da.. det er så mye jeg heller vil enn å sitte å høre på dem mase om depresjoner og angst og annet de kan finne på å syte og klage over. (de kjenner hverandre faktisk ikke.. men er overraskende like) jeg har ikke sett pappa på flere mnd, da ukene mine blir fylt opp av denne sosialtjenesten jeg driver her! jeg er sliten! jeg vil ha dem vekk! jeg vil møte mennesker som er interessante og som gir meg noe når jeg snakker med dem. ikke det at folk må være feilfrie og aldri ha problemer.. men dette går over styr og jeg er ikke en terapaut med timesbetaling! den ene av disse jentene søker faktisk på jobber nordover.. og jeg ber til de store guder om at hun må få seg en jobb i finnmark eller noe! det ville faktisk kunne bli hyggelig å heller besøke henne en helg enn å ha avtaler så hyppig som trenden er nå. den andre... ja nesten den værste av dem.. hun slutter alltid avtalene våre med å si at hun er så glad for å ha blitt kjent med meg og at hun sliter sånn med selvfølesen fordi hun føler hun mister vennere og hun kan ikke miste vennene sine for hun har jo nesten ingne osv.. skikkelig følesesmessig press altså! hva skal man gjøre? det er sikkert slik kjærligheten sier.. de ser på meg som den gode vennen.. mens alt jeg vil er å løpe den andre veien.... sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. mai 2009 #212 Del Skrevet 22. mai 2009 Sånt er så slitsomt! Når vennskap blir en byrde istedet for en glede, er det jo noe som er galt, når man tappes for energi istedet for å gi påfyll blir det jo bare feil. Iallefall når de bruker deg som en slags sjelesørger også Håper du finner ut av det, og eventuelt klarer å få de litt på avstand!! Jeg har blitt så voksen nå at jeg må prøve å bli litt flinkere til det samme, ikke bruke tid og krefter på mennesker jeg egentlig ikke liker eller trives sammen med. Livet er litt for kort til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 22. mai 2009 #213 Del Skrevet 22. mai 2009 ja jeg er helt enig, livet er for kort. det er bare så veldig vanskelig, men jeg må finne en vei ut. vet du hva.. i dag fikk jeg mail av den ene av dem. hun har spurt meg om jeg ville se på noen av søknadene hun skal sende på noen stillinger, jeg sa klart jeg kan gjøre det.. kanskje komme med tips eller forslag.. så i mailen står det det: Jeg oversender to jobbsøknader, som det er fint om du kan få sendt av gårde i morgen. Den ene skal sendes pr post, og søkandsfristen er i morgen, men så lenge den blir poststemplet i morgen, så holder det vel? jeg ble så overrasket.. er da ikke min jobb å poste hennes søknader? i tillegg skrev hun at hun skal sende meg fler i løpet av arbeidsdagen.. synes dette var reint frekt jeg! en ting er å hjelpe til.. men å posten dem må hun da klare selv? huff.. ikke den beste starten på humøret i dag kjenner jeg. gleder meg masse til i kveld, litt skravel om alt og ingenting og masse humor med jentene her inne kommer til å være balsam for sjelen min nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. mai 2009 #214 Del Skrevet 22. mai 2009 Da hadde jeg bare sendt de i retur og sagt at jeg dessverre ikke har mulighet til å hjelpe henne med å sende de videre. Kan da virkelig ikke gå an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 22. mai 2009 #215 Del Skrevet 22. mai 2009 Eg slenger meg på nøtt sin kommentar, det må da være grenser for hjelpeløshet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. mai 2009 #216 Del Skrevet 22. mai 2009 Det går da ikke an å be deg om noe sånt? Du sa da bare ja til å lese gjennom dem? Hadde gjort som Nótt og sendt dem i retur. Slitsomt med mennesker som ikke gjør annet enn å slite deg ut. Håper du klarer å ordne opp og kanskje få dem litt på avstand, selv om det er vanskelig det også. Du skal i alle fall ikke ha dårlig samvittighet for at du synes det er slitsomt. Gleder meg til å se deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 22. mai 2009 #217 Del Skrevet 22. mai 2009 Er det mulig!? Jeg er sjokkert over at sånn oppførsel i det hele tatt er mulig, og jeg hadde blitt dødelig fornærmet selv! Hva innbiller hun seg? At du er hennes private sekretær? Det er nå en ting å bruke vennene sine på en sånn måte, men å ikke klare å si "kan du" istedenfor å bare gi en ordre, er toppen av frekkhet. Fy fader! Dropp henne, du har det bedre uten! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 22. mai 2009 #218 Del Skrevet 22. mai 2009 Koselig å treffe deg i kveld. Fikk ikke prata så mye med deg, men det kommer vel flere KG-treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. mai 2009 #219 Del Skrevet 22. mai 2009 Takk for i kveld, hyggelig å treffe deg igjen selv om vi ikke fikk snakket så mye. Synd at du måtte gå så tidlig, men sånn er det nå i blant. Du får ta det igjen senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. mai 2009 #220 Del Skrevet 23. mai 2009 Takk for en hyggelig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå