Gå til innhold

The search for superwoman

Gjest Fancy Nancy

Anbefalte innlegg

Oi, den pizzaen din hørtes veldig interessant ut! Kjøper du noen spesielle olivenmerker forresten? Jeg fant en sort oliven som er fantastisk gode, de beste jeg har smakt! De store, grønne som er i coctailoliven fra Bama (de ligger i grønnsaksdisken, vet at Rema 1000 og Meny har de iallfall). Dessverre har jeg ikke klart å finne en butikk enda som kun selger de..

Også må jeg kjøpe ny olje!

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fancy Nancy

tenker du på merke fra produsent?? eller oliven typen?

jeg er en sort oliven elsker.. glad i de grønne og.

kjøper litt forskjellig, men disse jeg brukte på pizzaen i går er kalamta. greske altså.

jupp...olivenoljen er det jeg savner fra gamle jobben...

i dag fikk jeg telefon fra verkstedet.. (der bilen min er altså) og det var jo MYE som var galt med bilen min! rust på bremsene både forran og bak, noen plugger som var gåene, hull i bånnpanna så olje rant ut og en haug andre ting han ramset opp.

skulle tro jeg ikke hadde hatt bilen på verksted på år.. men det har jeg.. var bare at forrigen gang var et merke verksted, og jeg hadde på følelsen at jeg ikke var helt ønsket der.. så da gjorde dem nok ikke en så god jobb.

uansett.. jeg valgte å gi klar signal for at dem skulle fikse bilen tipp topp. det blir dyrt, veldig dyrt.

men bilen er verdt mer enn regninga, og jeg vil ha sånn bil.. og da er det vel ingen vei utenom.. så jeg kjøpte meg ei flaske vin og sushi take away.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere to vært på Oliviers på Majorstua? Ligger vel inn Vibes gate tror jeg (går forbi på vei til K). Har ikke vært der selv, men kanskje verdt et besøk?

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker du på merke fra produsent?? eller oliven typen?

jeg er en sort oliven elsker.. glad i de grønne og.

kjøper litt forskjellig, men disse jeg brukte på pizzaen i går er kalamta. greske altså.

jupp...olivenoljen er det jeg savner fra gamle jobben...

Tenker på oliventype. Kalamataoliven bruker jeg ellers, hadde en raus håndfull i bacalaoen her om dagen. :)

Jeg må komme meg på olivenshopping igjen snart!

Hva slags bil har du?

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy
Har dere to vært på Oliviers på Majorstua? Ligger vel inn Vibes gate tror jeg (går forbi på vei til K). Har ikke vært der selv, men kanskje verdt et besøk?

har vært på olivers ja, men har ikke brukt nok tid der. man må virkelig smake seg til oljen der tror jeg. mamma kjøpte en olje, dyr som bare det og den var ikke godt! besk og stram!!

Tenker på oliventype. Kalamataoliven bruker jeg ellers, hadde en raus håndfull i bacalaoen her om dagen. :)

Jeg må komme meg på olivenshopping igjen snart!

Hva slags bil har du?

-misa

jeg har en god gammel subaru impresa.

saken med den bilen er at det er 4 hjulsdrift på den, og det er sånn bil jeg vil ha!

har kjørt flere biltyper og er så lei av å ikke kommer frem og opp på vinterstid. i vinter var det vanskelig å kjøre opp noen av bakkene hitt jeg bor nå (skulle bare sett de bakkene til der jeg bodde før, nå er det bare peanuts) og det var audier og bmw er og poloer som stod og sleit i bakkene og jeg bare kunne kruse pent forbi. en bil skal få meg fra a til b uansett, derfor må jeg betale ekstra for sånn bil jeg har nå...

store italienske olivner som bella cerigniole (litt usikker på stavingen der) og gigante nere synes jeg er utrolig gode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Har virkelig fått sansen for god olje etter det kurset vi var på, ikke noe mere billig skaberakkels på meg nå :fnise:

Ellers håper jeg du har det bra! Lenge siden sist, er klar for en kaffe en dag jeg altså :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fancy Nancy

i dag får jeg besøk! :strix:

en kompis jeg ikke ser så altfor ofte, men er ikke en mindre god venn av den grunn.

jeg gleder meg veldig. vi skravler om alt og ingenting. :skravle: han har så mye innsikt om ting.. og det liker jeg. liker mennesker som kan gi meg nye innfalsvinkler.

kjærligheten og jeg bakte kake til ham i går.. den står og godgjør seg i kjøleskapet. kake med jordbær og mascarponekrem! NAM! men han skal jo få middag og.. og så jeg var på smarclub :handle: og kjøpte blåskjell i går.. pasta med chilli, hvitløk og blåskjell!! vet nesten ikke hva jeg gleder meg mest til..besøket eller maten... hi hi :fnise:

har gjort litt rent her og satt på oppvaskmaskinen så vi har noe rent å spise av i kveld.. nå setter jeg meg ut på trammen og soler meg litt :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy
Har virkelig fått sansen for god olje etter det kurset vi var på, ikke noe mere billig skaberakkels på meg nå :fnise:

Ellers håper jeg du har det bra! Lenge siden sist, er klar for en kaffe en dag jeg altså :jepp:

:klemmer:

god olivenolje er blir et must når du først har vent deg til det.

men det finnes endel godt der ute.. fikk prøvesmakt alt de hadde på olivers på sandvika her om dagen.. fant to som jeg vil prøve mer.

jupp går da bra med meg! og kaffe hadde vært kjempe kos :kaffekopp: bare si i fra når du har tid du.. passer som regel for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Akkurat nå går det mye i en olje med chili :sikle:

Passer stort sett hver dag for meg også, så etter påske er jeg med! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy
Akkurat nå går det mye i en olje med chili :sikle:

Passer stort sett hver dag for meg også, så etter påske er jeg med! :hoppe:

det passer meg bra!

olje med chilli er godt! vi liker og å smaksette med hvitløk og rosmarin..

var så koselig med besøk! maten var helt utsøkt, vi ble mette og late. gode venner er godt å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Det kan ikke skade med litt rosmarinade :fnise:

Fikk en olje med rosmarin i julekalenderen sammen med dette lille diktet :)

Hva serverte dere besøket? Gode venner i kombinasjon med god mat og drikke er helt uslåelig :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy
Det kan ikke skade med litt rosmarinade :fnise:

Fikk en olje med rosmarin i julekalenderen sammen med dette lille diktet :)

Hva serverte dere besøket? Gode venner i kombinasjon med god mat og drikke er helt uslåelig :tommelopp:

utsøkt dikt! :rødme:

min venn liker sjømat.. som en av de få jeg kjenner som gjør. så vi kjørte på! :spise: til forrett var det rekecoctail, så spagetti med blåskjell og til dessert kake med jordbær og mascarponekrem... den kaken ble så god at han gladlig tok med seg et kvart stykke hjem.. sånt er koselig!

i dag er en SKUMMEL dag.. :haar: jeg har bestemt meg for å gi meg selv et skikkelig spark bak med trening.. er sånn periodetrener.. veldig bra en stund og så glemmer jeg liksom hele greia!?

så jeg har gjort avtale med en personlig trener.. har 3 slike timer gratis med min innmelding, så nå fant jeg ut var tiden for å bruke dem.

og jeg gruer meg! :sjokkbla: har vært ordentlig usikker i hele i dag og lurt på om jeg skulle ringe og avlyse. men hva er jeg egentlig redd for?? hun kommer jo ikke til å piske meg ...tror jeg da...

så jeg skal være flink! kl 16 i dag bærer det løs!

jeg svelger tung og løfter hodet! dette skal jeg greie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fancy Nancy

i går var vi i sverige, tok båten fra sandefjord.

ble så kvalm og dårlig da vi kom i land, og det ble bare værre utover dagen. orket nesten ikke å se meg rundt i butikkene. vi handlet for 300kr!! så lite klarte jeg å la meg inspirere!

da vi kom hjem lå jeg på baderomsgulvet og spøy.. sånn har det gått slag i slag i hele i natt! ingenting holder seg nede ikke en gang vann.. eller kulltabletter.

har vært relativt rolig siden 4 i natt.. men jeg har så vondt i magen! orker bare å drikke litt og litt.

gud hvor dette er kjedelig!!!

sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

takk :klemmer: føler meg bedre i dag.. bare litt skøplig.

skal ut med ei venninne i dag. er så lenge siden vi har hatt tid en kveld sammen. selv om jeg ikke føler meg helt på topp så vil jeg ikke avlyse. tror det kan bli kjempekoselig alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Wolfmoon

Så flink du var som dro på treningstimen, veldig lett å begynne og trene, for så å glemme seg helt bort etterhvert :fnise:

God påske :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy
Så flink du var som dro på treningstimen, veldig lett å begynne og trene, for så å glemme seg helt bort etterhvert :fnise:

God påske :klemmer:

jupp følte meg veldig flink og.. så synn at jeg ble så dårlig bare..

har vært dårlig i 3 dager nå.. ble litt bedre så ble jeg dårligere igjen. :eeeh: så har ikke fått trent noe mer i påsken enda!

men jeg skal!! skal ikke glemme nå.. om jeg så må sette mobilen på "huskelapp med alarm på!"

er endelig normal igjen! i dag har jeg spist frokost og drukket appelsinjuice og føler meg fantastisk!! deilig.. :danse:

tar det rolig i dag, slapper av i solveggen og presser frem fregner.. :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy
Så bra at du er bedre i dag :) Håper resten av påsken blir fin da, i det minste. God Påske! :hug:

tusen takk og god påske til deg og :klemmer:

dagen i dag har vært herlig! jeg har sittet i solveggen :hjerte: , gått en tur og fotografert :hjerte: .. (jeg har ikke super kamera og vet ikke noe om linser annet enn at man ikke skal ta på glasset!) var så mange herlige vårtegn og sider ved øya som endelig avdekkes etter vinteren. så var det ghost whisperer :hjerte: på fem.. den var så utolig sørgelig, :grine: gråt masse! etter det var det påskekrim :hjerte: ... så hele dagen har gått så fort! nå er kjærligheten hjemme, tok med en salat til meg :spise: NAM, nå er det fotball til sengen kaller, sånn er det å være sammen med en italiener... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...