Gå til innhold

Hvor lenge bør man vente før man har sex?


Gjest LiseMarie

Anbefalte innlegg

Jeg hadde kjent min i 2 mnd, vært sammen i kun 2 uker før vi lå sammen!

Blir litt sint på meg selv at jeg ikke ventet litt lengre... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde kjent min i 2 mnd, vært sammen i kun 2 uker før vi lå sammen!

Blir litt sint på meg selv at jeg ikke ventet litt lengre... :P

Hvorfor det? Å vente 2 uker ut i forholdet med å ha sex er lengre enn de fleste gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mer eller mindre sammen i 4 måneder før vi møttes i det virkelige liv (møttes på nett osv). Mener å huske vi hadde sex første helgen vi møttes, samleie etter 8-9 måneder. Begge var i 20 årene.

Slet endel med at det gikk såpass raskt første helgen, men gjort er gjort.

Vi har gått fra hverandre nå, og jeg aner ikke hvor lenge venting det blir neste gang. Men samleie håper jeg at blir utsatt til jeg er klar for å ta eventuelle konsekvenser i form av sykdomer og/eller graviditet med påfølgende barn (eventuelt abort, men barnet vil nok alltid følge meg, levende eller ei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæreste nr.1 ventet jeg noen måneder før vi hadde sex, men samleie hadde vi etter nesten et år ... (dette pga det var min første gang).

Kjæreste nr.2 hadde jeg alt for fort sex med, noen uker bare- og fant jo etterhvert ut at jeg ikke hadde følelser for han likevel ...

kjæreste nr.3 ventet jeg 4 måneder med, og han er jeg nå lykkelig gift med :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sofia_*

Vi hadde sex samme kveld vi traff hverandre .. og vi har vært gifte i over 20 år og kan aldri tenke oss et liv uten den andre.

Treffer man mannen med stor M så spiller det null rolle om man har sex samme natt eller venter i to måneder. Vi ble stormforelska første kveld og var knapt fra hverandre etterpå. Mannen min hadde hatt flere korte affærer - men jeg var hans første kjærlighet .. Det samme med meg - hadde utallige forhold før jeg traff ham - men visste med en gang jeg traff ham at dette er mannen i mitt liv :fnise:

To flotte voksne barn har vi sammen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med min forrige kjæreste ventet vi fire måneder før vi hadde sex, men dette var jo fordi det var min første gang og jeg var suuupernervøs. Derfor brukte vi en stund til å snakke om det og gå litt sakte frem. Jeg synes det var veldig behagelig å kunne ta det med ro.

Jeg mener at om man er i et forhold burde ha sex når begge to føler at det er det rette. Jeg tror ikke noe på at det er best å vente litt for å beholde en person, for om begge to er sikre på at dere vil være sammen kan dere jo like gjerne ha sex.

Endret av Hestehov
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LiseMarie

Hvordan type han er?? hmm..

Kjenner han ikke såå godt! Han er en kompis av en kompis. Har møtt hverandre jevnlig i et par år, visst hvem hverandre er uten å kjenne hverandre, pratet jo litt sammen innimellom. Merket fort at det var en gutt med glimt i øye og en jeg var på nett med.

Det var tilfeldig (vil jeg si) at vi fikk denne kontakten.. Det hele staret på Facebook, der han la meg til som venn i sommer.

Så startet han å skrive til meg i høst. Etter vi hadde møttes tilfeldig i butikken:)

Kjenner han ikke veeldig godt. Men ut fra sånn jeg kjenner han, så er han en engasjert type, som liker å prate med andre mennesker og har glimt i øye. Jeg syns han har veeeldig med sjarm, jeg smeltet virkelig over sjarmen hans!

Han er seriøst, med tanke på at han har fast jobb, egen leilighet osv.

Første kvelden vi var sammen på "date" gikk vi en tur sammen, så dro vi hjem til han. Han satte på hyggelig musikk og vi delte en flaske vin. Pratet og hadde en veldig hyggelig kveld. Kysset før jeg gikk, og det var bare sååå bra!!

Jeg dro hjem denne kvelden (ca 2 uker siden)

Vi hadde kontakt uken som gikk, på facebook og mld. Han ringte meg også ;)

Helgen etter, var vi hjemme hos han igjen. Da kom jeg til han litt sent siden jeg allerede hadde planer denne kvelden. Vi la oss omtrent med en gang.

Kjente den utrolige kjemien bare ved å ligge inntil han!! Vi pratet og hadde en super natt med god og lett samtale, kosing og litt tafsing..

Etter det har vi hatt kontak vær dag! Han sier han liker meg og jeg sier jeg liker han.. Han håper å treffe meg igjen osv.. eneste er at han har hintet litt med sex i mld.. han sier han syns jeg var så sexy og har en undertone i mld sine som kan trekke i den retningen. Jeg skriver jo tilbake jeg også, blir gira av han, og har jo sinnsykt lyst på han! DETTE ER IKKE LETT :ler:

:rødme: Er forelska jeg!! Har vondt i magen, klarer ikke spise.. håper å høre fra han og vil så gjerne se han! hehe.. Lenge siden jeg har følt det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette var sist helg, er det vel bare å legge planer for den kommende helga? :) Kan jo være greit å være sammen så mye som mulig og bli kjent, så kommer jo sex når det er naturlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på nett, hadde kontakt i 2 måneder før vi fysisk møttes, da gikk det 3-4t før vi hadde sex og det var fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok med karen hjem etter en tur på byen. Hadde ikke sex! Han prøvde å kysse meg, men jeg var forsiktig og trakk meg unna fort. Så ble bare et par forsiktige kyss. Han sov over. Neste dag skulle jeg på jobb, da spurte han om vi kunne ta en kaffe. "får se om jeg rekker" svarte jeg. Han var helt på keen.. Møtte ham flere ganger og hoppet til køys etter et par uker.. Idag er vi fortsatt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Å vente 2 uker ut i forholdet med å ha sex er lengre enn de fleste gjør.

Tviler på at du har belegg for det. Blir ganske overrasket over at folk her inne faktisk ser på en måned som lang ventetid. Til TS, når du selv ønsker å vente litt så er det jo bare å vente til det føles rett. Hva andre på kg eller andre steder velger å gjøre bør i hvert fall ikke ha noe å si for hva du velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...