pia1006 Skrevet 8. juni 2003 #261 Del Skrevet 8. juni 2003 Heisann Lillen!! Hi,hi nei min er ikke så veldig fotball gal heldigvis. Men håpet jo selv at norge skulle vinne, synd Danmark fikk mål så tidlig. Ja ventetiden må ikke bli så mye lenger nå!!! Klem fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 8. juni 2003 #262 Del Skrevet 8. juni 2003 Hei, vennen! Jeg håper ventetiden til 2 blå blir kort, så kan du heller kose deg med ventetiden frem til fødsel! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 10. juni 2003 #263 Del Skrevet 10. juni 2003 Du skrev i boken min at du var blitt gammel kone ?! Har du hatt fødselsdag eller ? Gratulerer med dagen i såfall..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 10. juni 2003 #264 Del Skrevet 10. juni 2003 Telefonen min piper klokken 10:00...... PIA (MSN/KG) har bursdag! Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 10. juni 2003 #265 Del Skrevet 10. juni 2003 GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN Bursdagsklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 10. juni 2003 #266 Del Skrevet 10. juni 2003 Joda - nå har jeg sjekket. Side 4 i dagboken til Pia her er fra 10.juni ifjor - og bursdag har hun !! GRATULERER MED DAGEN SNUPPA !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 10. juni 2003 #267 Del Skrevet 10. juni 2003 GRATULERE MED DAGEN PIA!!!!!! Håper du får en finfin dag! Klem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. juni 2003 #268 Del Skrevet 10. juni 2003 Ønsker deg en fin dag, Pia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 10. juni 2003 #269 Del Skrevet 10. juni 2003 GRATLA så mye med dagen Pia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper du får en fin dag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 11. juni 2003 #270 Del Skrevet 11. juni 2003 Åhhh, ble helt rørt jeg tankt at så mange husket på bursdagen min det var kjekt det. Jeg hadde en kjempfin dag med fri og det hele deilig, ellers var jeg ute å spiste kosleig det. Feiring har vi hatt i dag så nå er jeg helt pompa TUSEN TAKK FOR BURSDAGSHILSNER!! kLEM FRA PIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 11. juni 2003 #271 Del Skrevet 11. juni 2003 Ups, så det ikke får nå.. Jillt at du hadde en fin bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 12. juni 2003 #272 Del Skrevet 12. juni 2003 Grattis med dagen som var Pia!!!! Klem fra Sessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 13. juni 2003 #273 Del Skrevet 13. juni 2003 Heisann, jeg må enda en gang inn å takke kg jentene mine for bursdagshilsner. Tusen takk Angel, Lillen,Zafir,@lfakrøll, Mayamor, Qlio,Sessa og Tilde så gode dere er Så greie dere der ja så har jeg passert 27 år da gulp uff ja har vært litt deppa de dagene etter bursdagen. Kansje for jeg har blitt et år eldre og enda ikke sitter med et nurk i armene. Men jeg er vel ikke så langt unna før jeg kommer igang tenker jeg meg får bare prøve å smøre meg me tålmodighet. Ja for nå er det jo mindre enn en mnd igjen :-? uff blir jo litt rart å komme igang for dette har vi jo ventet på så lenge nå gleder meg,men gruer meg jo selvfølgelig og. I dag har jeg fri skal bli herlig skal passe på han ene nevøen min og me ska kosa oss masse bare vi to,men piamannen skal være med å spise middag. Nevøen min forguder mannen min,men så er han jo en kjernekar da Ha en super dag alle sammen!!! klemmer fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. juni 2003 #274 Del Skrevet 13. juni 2003 Det kommer nok et nurk som har behov for deg ! Gratulerer med overstått ! Ikke bli deppa, 27 er ingen alderklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 14. juni 2003 #275 Del Skrevet 14. juni 2003 27 år... Jeg har rukket og bli 31 jeg... Hver alder har sin sjarme... Men det kan godt stoppe nå... Hvis du tenker at du er blitt "hele" 27 uten at du er blitt mamma enda: Tenk på alt annet du har fått utrettet... Hvor godt forberedt og klar du er for morsrollen. Nå skal du jo snart til Bergen og få utredning. Unner deg en snarlig løsning. Ha en strålende helg. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 15. juni 2003 #276 Del Skrevet 15. juni 2003 Nå var det søndag og helgen over for denne gangen og :evil: Uff ja de fyker så alt for fort og denne gangen hadde jeg jo fri på fredag også ja,ja bare tre uker igjen til ferien nå Er igrunnen helt knust i dag, eller hva nå gikk det et lys opp for meg for jeg skal bare jobbe 3 uker så har jeg ferie i en HEL mnd det skal bli herlig. Venter bare på sommerværet nå, uff ja det har enda ikke kommet her til stavanger :x Sist uke hadde eg en himla travel uke håper jeg klarer å roe ned tempoet litt denne uken hi,hi klem fra en litt gladere Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. juni 2003 #277 Del Skrevet 15. juni 2003 Du går en spennende tid i møte! jeg har jo fulgt med deg og unner deg av hele mitt at det klaffer for dere!! Det er helt forståelig at du grue- gleder deg....Virker som om du har en positiv innstilling til det som skal skje alikevel, jeg synes du er tøff- dette går bra!! ønsker deg masse lykke til i tiden fremover. Kommer nok til å følge med på deg, og heie på deg!! :D Og så håper vi det blir sommer i Stavanger snart også Klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 23. juni 2003 #278 Del Skrevet 23. juni 2003 DAG 1 Ja i dag kom tante rød og jeg er så glad hi,hi Er jo glad at den holder seg i rute og nå skal jeg ikke ha besøk av tante før vi har vært til samtale i Bergen. Det jeg håper på er jo å fått startet på medesiner denne syklusen,men det spørs jo. I dag skulle vi vært å sett på bål,men er regner og regner det kunne jo trodd vi var i Bergen Ha fortsatt en super kveld klem fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 23. juni 2003 #279 Del Skrevet 23. juni 2003 så delig at du er i rute nå som det nærmer seg. Følger med deg i spenning! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 23. juni 2003 #280 Del Skrevet 23. juni 2003 Gratulerer med Dag 1, ikke ofte en prøver jubler over det..... - men jeg forstår deg så godt! XXX alt for at alt går bra i Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå