Gjest Mayamor Skrevet 28. april 2003 #241 Del Skrevet 28. april 2003 Får håpe at Haukeland og Bergen er lykkebyen for dere. Masse godt herfra skjønner du... Lykke lykke til. Klem fra Maya30 :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. april 2003 #242 Del Skrevet 29. april 2003 Hei Pia! Desember var alt for lenge; det er på tide at det skjer noe for dere! Lykke til med bergens køer! Tvitvi Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 29. april 2003 #243 Del Skrevet 29. april 2003 I dag renger det som nogen gattunger her i Stavanger :evil: fysj av meg,men deverre er det ikke så mye jeg kan gjøre Sol,sol kom igjen Solen er min beste venn ........ Nei det hjalp ikke hi,hi Ja ja her sitter jeg da foran pcen igjen har jo blitt taoltalt avhengig ijgen selv om jeg ikke er så flink å skrive i dagboka,men det skjer liksom ikke det helt store ENDA,men det kommer det kommer hi,hi i dag så eg det gubben " eg e så himla snope syge" jammen det e jo ikkje løye du skal jo ha mensen i mårrå hi,hi det e bra ein så følge me. Så da måtte jeg jo finna frem litt snop ja får et himla snope kikk når mensen kommer og da har jeg jo lov hi,hi. Gubben ringte legen i dag og henvisningen ble sendt 23 april så da står vi i to køer, måtte bare få bekrefte det. Føler meg mer rolig nå enn jeg har gjort på lenge har jo dobbel sjangse nå hi,hi Tenkte jeg skulle ringe Haugeland om en uke eller to må få litt tid på seg Jobben er det for tiden kjempestress 2 gravide og det setter jo sine preg, og hver gang jeg ser magene få meg jo til å tenke ,men kan ikke klage synes jeg takler det fint jeg Ja de sier det de på jobben at jeg er mer enn god må jo skryte litt av meg selv vet dere Tuspris på det en takk for hilsen til dere som har vært innom setter enormt STOR STOR KLEM FRA PIA SER TEKSTEN HOPPET LITT,MEN TØR IKKE GJØRE NOE REDD JEG SLETTTER HI,HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 29. april 2003 #244 Del Skrevet 29. april 2003 :oops: :oops: :oops: :oops: Ser litt av tenksten ble slettet ville bare skrive at jeg setter utroligt stor pris på dere som er innom og skriver hilsen i dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 8. mai 2003 #245 Del Skrevet 8. mai 2003 Klart vi er innom deg. Er jo spent på nyheter fra deg, vett du. :kysse: Klem fra Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 8. mai 2003 #246 Del Skrevet 8. mai 2003 Hvordan går det med lille Pia-vennen min??? Håper på optimistiske nyheter fra klinikkene! Nå fortjener dere virkelig å få det til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 21. mai 2003 #247 Del Skrevet 21. mai 2003 HALLOEN JENTER :D :D :D :D Nå var det lenge siden jeg har vært innom her i dag boka mi :oops: Men så har det jo ikke skjedd noe idet hele tatt heller skulle jo vært flinkere å skrevet litt i andres dagbøken,men sorry humøret har ikke vært på topp :oops: :oops: Men nå stiger det litt i juli skal vi til samtale i Bergen så vi har strøket oss fra listene i Hagesund der var det ikke samtale før 30 okt ALT FOR LENGE TIL. Så da kommer vi ihvertfall igang med forsøket før JUL det skal bli kjempespennende vi gleder og gruer oss. Jeg er sååå redd jeg skal gjøre noe feil med medesinene er ikke så veldig glad i verken nesespray eller sprøyter,men får vel bra opplæringer tenker jeg. Ha det bra jenter nå må jeg ta en titt i none dagbøker!! Klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 21. mai 2003 #248 Del Skrevet 21. mai 2003 Så bra da! det var gode nyheter!!! Og ang. sprøyter og nesespray: kan komme ned til stvgr jeg vettu, like rå sette sprøyter jeg hehe... Og så ville ejg bare gi deg en klem!!! *kose litt med pia-vennen min* Dette går bra Pia!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 22. mai 2003 #249 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg er glad for at det ENDELIG har løsnet litt for dere. Dere fortjener virkelig litt medgang nå, dere har en tøff tid bak dere. Nå er det bare og vente til juli, så begynner dere nok og føle at dere snart skal skje noe. Ikke bekymre deg om medisiner, dere får helt sikkert glimrendes opplæring. Kjøp inn masse appelsiner og sprøyter som Piamannen kan øve seg på. Dette klarer dere helt sikkert! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. mai 2003 #250 Del Skrevet 22. mai 2003 Så bra Pia! De i Bergen er kjempegreie! Du trenger ikke være redd for sprøytene,få deg en puregon pen og det vil gå helt fint Jeg tok bare en vanlig sprøyte og den fikk jeg en sykepleier venninne til å sette på meg.(Det hadde sikkert gått fint å sette den selv også, men jeg var litt pysete... :oops: ) Lykke til videre!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. mai 2003 #251 Del Skrevet 26. mai 2003 Kjempeflott. Er virkelig glad på deres vegner at det begynner å skje noe. Velkommen til Bergen. Klem fra Maya30 :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 2. juni 2003 #252 Del Skrevet 2. juni 2003 I dag er det helt fantastisk vær her i Stavanger helt super, kunne nesten tro vi var i syden Bare så synd de har meldt regn til i mogen,men kan jo ikke stole på de Ellers så går det greit med med meg,har det litt tøft me sykeforeldre,men sånn er livet desverre :cry: :cry: Men i dag var jeg og tok blodprøver som skal sendes til Bergen så da er vi igang da . Kunne sikkert ventet til neste syklus,men greit å få det gjort så har de kansje fått sett på de til viv kommer opp i juli. Nå bryr jeg meg ikke SÅÅÅ mye om folk spør lenger vet liksom noe skal skje før JUL SÅ DET ER JO LITT POSITIVT. Var på tur i helga hadde sååååå lyst å kjøpe baby tøy,men klarte å holde meg,men den dagen jeg vet jeg er gravid SKAL jeg kjøpe noe GLEDER MEG HA FORTSATT EN FLOTT KVELD JENTER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 2. juni 2003 #253 Del Skrevet 2. juni 2003 Skal følge med deg fremover. Ønsker deg virkelig lykke til i Bergen. Den nesesprayen og sprøytene er bare "peanuts" egentlig. Du gruer deg til noe som ikke er så ille :D Du får penn som Tilde skrev og da kjenner du ingen ting. Jeg satte den siste sprøyta selv også, og jeg kjente ingen ting da heller. Alt ble satt rett under navelen og der har vi litt ekstra polstring som gjør at du ikke kjenner noe særlig. Grua meg i en hel time jeg første gangen, og ble så overraska etterpå siden jeg ikke kjente noen ting :D Men, for å huske tidspunktene for nesespray og sprøyter satte jeg på alarmen på mobilen til rette tidspunkt. Er litt flink å glemme jeg da :oops: Lykke til ihvertfall. Bare send meg PM hvis du lurer på noe :D Klem fra Wit 17+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 2. juni 2003 #254 Del Skrevet 2. juni 2003 Hei, vennen! Her er det også flott vær, det er skikkelig sydenstemning i hovedstaden også! Det er deilg, vi får bare nyte det så lenge vi kan! Jeg er skikkelig spent på prøvesvar, og alt dere skal igjennom nå fremover. Du vet at jeg tenker på deg, både når det gjelder prøverør og syke foreldre. Jeg krysser fingrene for at den tunge tiden nå er over, og at livet velger og skinne litt ekstra på dere fremover. Dere fortjener det nå! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. juni 2003 #255 Del Skrevet 3. juni 2003 Du er så positiv!! Det gleder meg! Fortsett å vær glad! Da ordner alt seg! Til slutt! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taurus Skrevet 6. juni 2003 #256 Del Skrevet 6. juni 2003 Hey hey hey, her skjer det ting ser jeg. Så gøy at dere virkelig er i gang da Det jeg vet er at på Haukeland er de stort sett veldig flinke og hyggelige på alle ting som gjelder svangerskap og barn, så dette går nok bra skal du se. Krysser fingrene masse for deg fremover. Dere går en spennende tid i møte. Stoor klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 7. juni 2003 #257 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg krysser fingre sammen med alle de andre her! Noe skjer snart! Jippii! God pinse, Pia! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. juni 2003 #258 Del Skrevet 7. juni 2003 Ja nå begynner det å rulle nedover i svingene her ! * Følger spent med * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 8. juni 2003 #259 Del Skrevet 8. juni 2003 Så spennende da. Har dere fått dato for undersøkelesen? Du må love å oppdatere oss når "ballen begynner å rulle"... Ellers tusen takk for koselig "bli-bra-hilsen"... Den hjalp på den... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. juni 2003 #260 Del Skrevet 8. juni 2003 Tusen takk for hilsen i dagboka mi! Jeg håper jakten på to blå ikke blir så lang (lengre!) for deg heller! (trodde det sku hjelpe litt at du skrev heia Norge med stor skrift i boka mi jeg , men det ble desverre en kveld med "gretne gubber"... For deg også?) Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå