Tilde Skrevet 29. november 2003 #481 Del Skrevet 29. november 2003 Skal krysse alt jeg kan for at det går godt for deg i Bergen! Vi snakkes kanskje før du reiser også,men uansett: LYKKE TIL!!!! :klem2: OG :blomst_opp: til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 29. november 2003 #482 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg slutter meg til Tilde! Lykke til mandag! Jeg tenker på deg og krysser alle ledige kropsdeler for at dette går bra! Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 30. november 2003 #483 Del Skrevet 30. november 2003 Takk for det Tilde og Ziante Ja nå har vi pakket og er klar til avreise. Spenning og nerver i høyspenn så håper virkelig dette skal gå bra. Har nå vært en tur på kirkegåren og tent lys for en nær slekting uff ja har det ikke så lett om dagen savner den personene noe ufattelig mye. Har funnet frem julepyntetn det er jp så koselig med nisser og engler Gleder meg til å komme hjem og pynte Ha det flott jenter snakkes i uka tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. november 2003 #484 Del Skrevet 30. november 2003 God tur!!! *kelm* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. november 2003 #485 Del Skrevet 30. november 2003 Velkommen til Bergen. Måtte det bli et fruktbart opphold... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 30. november 2003 #486 Del Skrevet 30. november 2003 LYKKE,LYKKE TIL!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 2. desember 2003 #487 Del Skrevet 2. desember 2003 Fikk en melding fra Pia i går. De hadde tatt ut 3 egg. Et mer enn forventet! Da har de 50% mer å jobbe med, Jiipii! Nå venter vi spendt på oppdateringer om beftukting og kvaliteten på de befruktede eggene. *Fortsettelse følger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 3. desember 2003 #488 Del Skrevet 3. desember 2003 :trøste: Trøste klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. desember 2003 #489 Del Skrevet 3. desember 2003 Hva har skjedd??? Håper på det beste... :kysse: Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 3. desember 2003 #490 Del Skrevet 3. desember 2003 Tusen takk for hilsner Chiquita, Mayamor;Kipa og Ziante Her kommer en liten oppdatering fra meg selv om Ziante har fortelt litt. Tusen takk Ziante Mandag møtte vi opp på Haukeland var kjempe nervøs grudde meg MASSE. Forsøket gikk kjempefint var litt vondt,men trodde det var MYE verre var på shopping seinere på dagen hi,hi De fikk ut tre egg altså 1 mer enn forventet,men det var fremdeles lite. Tirsdag ringte jeg opp for å høre hvordan befruktinga hadde gått. Joda 1 egg var blitt befruktet,men kvaliteten viste de ikke før i dag onsdag. Da tenkte jeg er det fremdeles håp krysset fingrene for dette skulle gå. i dag kl åtte ringte jeg spendt som bare det,men nei det var ingen kvalitet Var en nedtur der,men klarer å se fremover. Skulle ringe inn neste mens ca 17-19 des Så skulle de presse meg inn siden det var blitt avbrutt. Men måtte ha to mens før jeg kunne begynne på medesiner. De skulle da øke medesiner så jeg ser frem til et blått år 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 3. desember 2003 #491 Del Skrevet 3. desember 2003 :trøste: Lei meg for at det ikke gikk godt med deg, Pia.. Men det var bra at uttaket ikke gjorde så vondt da,og kjempegodt at du snart får komme igang igjen.Det er jo positivt Det blir nok et blått 2004 på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 3. desember 2003 #492 Del Skrevet 3. desember 2003 Takk for praten på MSN i dag, og takk for kortet vi fikk av deg. Du er en snill jente, Pia-mannen er en heldig mann som har funnet deg som sin livspartner. Han gjorde ett kupp! Jeg unner deg virkelig ett skikkelig knallblått 2004, jeg har tro på det, du har tro på det, pokker; hele KG har tro på det! Stå på, jenta mi, det ordner seg for snille jenter! Stå-på-klem fra oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 4. desember 2003 #493 Del Skrevet 4. desember 2003 tak for hilsen og prat på msn i går TIlde Ziante Har hatt en liten nedtur i dag uff får nok noen sånne i perioder tenker jeg Nå får jeg besøk av ei vennine så det blir koz HJELP burde kansje ha ryddet til Uff har ikke arbeidslyst kan man si,,men må man så må man. Klokken var mer en jeg trodde SNAKKES Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 4. desember 2003 #494 Del Skrevet 4. desember 2003 Kos deg masse med besøket ditt, håper denne dagen blir fin! Se opp, se frem, ta frem alle dine krefter. Hvis ikke, kommer det en Qlio som kjefter! Neida, alle har lov og ha tunge dager! Du også. Men det er vel lov og forsøke og få frem smilet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 4. desember 2003 #495 Del Skrevet 4. desember 2003 Huff, det var trist at det ikke gikk så bra denne gangen, Pia Men siden du ser lyst på det til neste gang, så må vi jo håpe og tro at det blir bedre da! :D Synes du takler dette veldig bra jeg, det er jo ganske mange påkjenninger for dere i denne tiden! Stå på Pia, dere "vinner" tilslutt BASTABOM! Oppmuntringsklem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 6. desember 2003 #496 Del Skrevet 6. desember 2003 Takk for praten i dag, håper dere koste dere skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 7. desember 2003 #497 Del Skrevet 7. desember 2003 TUSEN TAKK FOR HILSNER I DAGBOKA KJEMPEKOZ I dag er det Andre søndag i advent får håe tiden går fort fremmover nå noe jeg tror den gjør. I går skrev jeg 20 julekort så jeg har kommet godt igang deilig. Håper på MANGE julekort i desember mnd det er sååååååå koselig I dag skal jeg på julekonsert blir koselig å komme litt i stemning Og i morgen er det jobb har litt klump i magen for det,men skal nok gå bra blir nok godt mottatt tenker jeg HA FORTSATT EN FIN ADVENT!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 7. desember 2003 #498 Del Skrevet 7. desember 2003 Ja, det blir mindre tid til pc når man har små barn. Ikke lett og tilfredstille alles behov for kontakt, nei. Men jeg gjør så godt jeg kan, jeg lover! :D Kos deg med julekortene, det skal jeg gjøre også, bare vi får ny fargepatron og kartong. Julestemningen ellers ser ut til å være på topp. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. desember 2003 #499 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei Pia! Hvordan går det? Long time no see.. Er du ute og shopper julegaver hele tiden eller? :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 10. desember 2003 #500 Del Skrevet 10. desember 2003 Heisann!!! Har ikke vært SÅÅ mye på nett de siste dagene Begynner å bli flink hi,hi Har brukt utrolig mye tid på nett de siste ukene så nå på jeg få meg et liv hi,hi. Så mandag var jeg på shopping med ei vennine, i går besøkte eg ei vennine som har flyttet i nytt hus og i dag har jeg hatt besøk. Julebaksten har jeg også startet på så nå eser vi vel ut tenker jeg hi,hi Fikk mensen i dag hi,hi før tiden deilig. Så i morgen ringer jeg Bergen så da er vi vel snart igagn igjen Ha fortsatt fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå