Zianta Skrevet 19. november 2003 #461 Del Skrevet 19. november 2003 Første sprøyte dag! :trøste: Håper det har gått greit, jeg vet du har gruet deg litt til det. Har Piamannen vært flink å støtte deg, eller er han som min mann (kan knapt nok være i samme rom når jeg satt sprøyte). Lykke til videre, du er flink! Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 19. november 2003 #462 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg har gjort som jeg lovet, har tenkt på deg i hele dag. HVORDAN GIKK DET MED SPRØYTA??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 19. november 2003 #463 Del Skrevet 19. november 2003 Ville bare si at jeg følger med her jeg også, og håper det gikk bra i dag, og ikke minst dagene fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. november 2003 #464 Del Skrevet 19. november 2003 Hvordan gikk det?! Hvordan gikk det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 19. november 2003 #465 Del Skrevet 19. november 2003 *henger meg på* Hvordan gikk det med sprøytestart? (følger med selv om jeg er litt slapp til å legge igjen meldinger.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 19. november 2003 #466 Del Skrevet 19. november 2003 Tusen takk for hilsner alle sammen Åhh så snille dere er som denker på meg da :oops: Blir helt rørt jeg Ja i dag var det første sprøyte stikk var ganske urolige begge to i natt. Har jo grudd meg masse,men egentlig ikke til stikket,men om vi kommer til å gjøre rett. Piamannen hadde den store oppgaven å stikke og han med sprøyteskrekk Stakkar du sko sett mannen helt svett hi,hi Men han klarte det og jeg synes det gikk bra litt ekkelt,men ikke vondt YES vi har kommet oss i gang med sprøytene. Så nå er det bare å vente på UL neste torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 20. november 2003 #467 Del Skrevet 20. november 2003 Heisann jenter!! Er ikke helt i form i deg Sprøyten i morges gjorde vondt svidde masse hm vet ïkke hvorfor kansje vi traff en nerve ikke vet jeg Magen er helt rar i dag krampe og springer på to i et sett hm kansje det er bivirkninger stikkninger i underlivet har jeg innimellom også hm merkelig jaja følger vel med litt tenker jeg Klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. november 2003 #468 Del Skrevet 20. november 2003 tenker på deg, leit å høre at formen ikke er bra....Håper det blir bedre i helgen! Klem fra Kipa :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 21. november 2003 #469 Del Skrevet 21. november 2003 Er mye bedre i dag Ja i dag føler jeg meg mye bedre , det er jo helg Har ikke de store utfuktene,men prøver å slappe av litt trenger det etter hektiske uker Rart å tenke på at neste helg er vi kansje på vei til Bergen hi,hi GOD HELG ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 25. november 2003 #470 Del Skrevet 25. november 2003 Hei lille venn! Hvordan går det med deg? Det er vel 7. dagen med sprøyter i dag? Har du begynt å kjenne noe aktivitet i eggstokkene? Når er det du drar til Bergen? Og når er det du har UL? Ønsker full oversikt her slik at jeg kan krysse ledige kropsdeler ekstra mye når det gjelder. :oops: Stor Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 25. november 2003 #471 Del Skrevet 25. november 2003 Takk for hilsen Ziante Ja i dag er det sprøytedag 7 og bare to dager til jeg vet noe mer Ja på torsdag skal jeg til UL Blir spennende hvordan det ligger til der nede Føler det er etter annet har vært litt rar både i magen og underlivet hm sikkert bare nerver. Har så panikk at dere ikke aner det er helt rar for tiden. Håper sånn dette skal gå bra det er noe hekkan å gå på medesiner :evil: I dag skal jeg på kino og se den ny åhh var var det den het love .... hm ja dere vet hva jeg mener hi,hi Blir kos det blir et lite cafe besøk med en vennine først kos det. Ha en fin kveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. november 2003 #472 Del Skrevet 25. november 2003 Lykke til på torsdag!! Ps, heldigrisen, love actuallyha`kke kommet hit til by`n enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 26. november 2003 #473 Del Skrevet 26. november 2003 Takk for hilsen Vera Ja filmen var bare helt herlig anbefales . I dag har jeg vært litt på julehandel kjøpte til svigers så nå har jeg bare små ting igjen og det skal jeg kose meg med i Bergen Ja i morgen er det Ul blir spennende klarer nesten ikke å vente blir godt å vite hva som skjer. Ha en super kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. november 2003 #474 Del Skrevet 26. november 2003 Wow! blir spennende i morgen! håper du er en flink hønemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 27. november 2003 #475 Del Skrevet 27. november 2003 Tilde: Var nok ikke så flink hønemor nei Uff det har vært en tøff dag Var på ul tidlig i morges,nei dette så ikke bra ut. Det er bare 2 egg så det blir nok avbrutt forsøk. Kjente klumpen i halsen og tårene presset på. Han mente hvis jeg hadde vært i Haugesund hadde de nok gjennomført forsøket,men Haukeland ville ha litt mer og ta i. Så når jeg kom i bilen fosset tårene ut eg var sååå langt nede så maktet ikke gå på jobb Ringte Bergen og de ville prøve selv om det bare var 2 egg Synes det er godt de ville prøve selv om det ser temmelig mørk ut krysser jeg fingrende at de begge blir befruktet ihvertfall 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 27. november 2003 #476 Del Skrevet 27. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. november 2003 #477 Del Skrevet 28. november 2003 Å som jeg unner deg at ting er på vei til å skje... 2 egg... Jeg vet for lite om hva som er bra eller ikke... Hvor mange er bra da? Forhåpentligvis har du produsert 2 superegg... Og du vet hva de sier: "Bedre en med en fulg i hånden enn 10 på taket..." (Eller no sånt... ) Bedre med 2 superegg enn 10 dårlige... Håper Bergen blir deres lykkeby. Tusen hjertlig for alle hilsner mens jeg på klinikken. :kysse: Er glad for å være ferdig. Andreas ligger og sover akkurat nå. Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. november 2003 #478 Del Skrevet 28. november 2003 GOD MORGEN Tusen takk for hilsner Tilde og Mayamor To egg er desverre ikke så bra Men jeg gir ikke opp enda dette skal gå håper virkelig at et blir befruktet og at det klorer seg fast til et lite nurk. Er sykemeltdt er litt rart å være hjemme,men sjefen sa jeg måtte bare ta denne dagen og så da er det gjort. Tenkte jeg skulle vaske og pynte litt liker godt julen jeg så må jeg jo pynte litt så jeg kommer hjem til jul vet jo verken hvordan humør eller form er. Vi reiser søndag kveld og uttak på mandag HJELP ja gruer meg,men det er jo dette jeg vil. Var jo redd de ville avbryte dette forsøket så vi får se hvordan det går. HA EN FIN FREDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 28. november 2003 #479 Del Skrevet 28. november 2003 Hei pia! Det var synd at det ikke var flere egg, men siden de vil prøve med 2 så er det ivertfall et HÅP!!! :D så spennende nå når du kommer igang!!..Prøv å slappe av i helgen, og god tur til Bergen!!! Gleder meg til referat fra turen!!!! Lykke lykke lykke til vennen!!!!!!!!!! :D Her krysses alt som kan!!! Lykkeklem fra Angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 28. november 2003 #480 Del Skrevet 28. november 2003 :trøste: Stoor trøste klem til Pia vennen! Jeg fikk helt vondt i magen da jeg leste dette. For meg er dette et "flash back" fra oktober. Det er jo meningen at dette skal gå bra for deg. Og jeg håper det er to førsteklasses egg som har modnet hos deg. Håper vi kan snakkes på MSN senere i dag. Klem fra :kysse: Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå