Angel Skrevet 7. november 2003 #441 Del Skrevet 7. november 2003 Hei Piavennen min :D Tenk så spennende, nå er du igang!!! Det skal bli så kjekt å følge med på deg nå fremover, det er jo en del som skal skje!! :D Du er ei tøff jente du, og er det noe jeg ønsker meg til jul, så må det være at du og mannen endelig får beviset på at alt dere har vært igjennom har lønt seg!! Den dagen du sitter med en positiv graviditetstest, så kommer jeg til å gråte! Ikke fordi jeg er så hormonell for tiden , men fordi jeg vet hvor mye dere har lengtet......åh, blir helt våt i øynene bare av å tenke på det jeg Lykke til videre med sprayingen, følger med på deg vettu :D Goklem fra Angel 13+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. november 2003 #442 Del Skrevet 7. november 2003 Å fikk helt gåshud av Angel sitt innlegg! Håper du og mannen får verdens beste julegåve i år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 8. november 2003 #443 Del Skrevet 8. november 2003 Angel:åH tusen takk for flott innlegg sitter allerede med en tåre i øyen kroken jeg Kjekt du følger med meg og jeg håper selvfølgelig på TO BLÅ Vera: Tusen takk for hilsen kjekt du stikker innom dagboka mi De siste dagene har vært ganske tunge synes jeg Mange tanker rundt en jeg mistet for tre mnd siden ja det er virkelig tungt. Jeg savner den personen sånn at det er helt ubeskrivelig Og i natt ble jeg skikkelig pesimisstisk TENK om jeg aldri blir gravid.Jo skulle vi bare ha adopdert med en gang???? Uff mange tanker som svirrer i hode for tiden. Fikk også høre om ei vennine som var gravid så nå tenker jeg det blir en babyboom i venne gjengen. Er kjempeglad på deres vegne,men selvfølgelig misunnlig når den sitter på første forsøk Ja ja det er helg og jeg må nyte den mesn jeg kan før jeg vet orde av det er det MANDAG igjen. Nå må jeg innom Mayamor er på vei ut Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 8. november 2003 #444 Del Skrevet 8. november 2003 Håper du og mannen får verdens beste julegåve i år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 8. november 2003 #445 Del Skrevet 8. november 2003 :trøste: Trist å lese at du tenker slik nå Pia, kjenner så altfor godt til de tankene selv... Og med tanke på det andre så forstår jeg godt at du er lei deg til tider. Men prøv å være optimistisk! Det går sikkert bra for dere, og kanskje allerede den første gangen.. Det ville jo være en flott julepresang da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. november 2003 #446 Del Skrevet 9. november 2003 Her har jeg vært så innsnevret i min egen verden at jeg ser ikke at du også sliter... :oops: Klart det er ikke bare bare og miste en du er glad i. Den vil aldri være der igjen... Klart tiden leger alle sår, men arrene vil nok alltid være der... Tenker masse på deg... :blomst_opp: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 9. november 2003 #447 Del Skrevet 9. november 2003 :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 10. november 2003 #448 Del Skrevet 10. november 2003 Mandag uff da er det en hel uke før det er fri igjen :-? Det har vært ei kjipe helg med syk mann og det hele,men heldigvis kommer han seg stakkar Måtte jo pleie han litt ekstra og det likte han selvfølgelig godt hm må jo ikkje bli en vane hi,hi I dag har det vært en overfølsomdag igjen uff slitsom lurer på om det er hormoner eller jeg har blitt sånn HJELP. Mensen har ikke kommet enda,men den har enda over en uke på seg til sprøytestart hm lurer på hvorfor den ikk kommer. Positive med det er at medesinene sannsynligvis virker hi,hi I dag er det UNGKAREN blir spennende å se hvem han velger. Ha en flott mandag jenter!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 11. november 2003 #449 Del Skrevet 11. november 2003 YESYESYESYES Da var mensen kommet phu en beskymring mindre var jo redd jeg måtte utsette sprøytene. Bra med en beskymring mindre I dag har vi kosa oss med is, nonstop, peanøtter og banan nam,nam Må jo kose oss litt når mensen er her hi,hi hjelper alltid med litt søt da. Håper det er den siste bløding jeg ser på mange mange mnd nå I morgen er det barnevakt blir kos det, men blir nok ikke tid til nett besøk da jaja er kansje like greit har blitt litt for mye de siste ukene :oops: HA FORTSATT FIN UKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. november 2003 #450 Del Skrevet 12. november 2003 stikker innom med en klem og masse gode tanker til deg!!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 13. november 2003 #451 Del Skrevet 13. november 2003 Er spraydag 13 allereda skal si tiden har rast avgårde HELDIGVIS Håper tiden gpr fort avgårde nå noe jeg tror den kommer til å gjøre. Onsdag er det sprøytestart gruer meg litt til det :-? ,men hvis det går like greit som sprayen skal jeg ikke klage det har jo godt som en lek Har vært litt mer trett enn vanslig,men noen plager må man jo ha I dag skal jeg en tur på kino vet ikke hva vi skal se,men koz blir det ihvertfall HA EN FIN TORSDAGSKVELD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 13. november 2003 #452 Del Skrevet 13. november 2003 Spraydag nummer 13 allerede... Så flott at tiden går fort... Kos deg på kino... Forhåpentligvis denne på denne tid neste år - kan ikke dere være like impulsiv... Men må som oss andre skaffe barnevakt først... Takk for at du er du... :klem2: Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. november 2003 #453 Del Skrevet 13. november 2003 Åh!! Dag 13.. Jeg som håpet at du var kommet MYE lengre!! Ventet på blå kryss jeg nå. Jaja, jeg får smøre meg med tålmodighet jeg da... Håper dere har det bra og at dere treffer snart!!! Mange klemmer!!! :blomst_opp: Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 14. november 2003 #454 Del Skrevet 14. november 2003 God Helg! :klem2: Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. november 2003 #455 Del Skrevet 14. november 2003 Natti natti Pia! Kos som alltid å snakke med deg. Håper det holder med mannen din i natt da... :klem2: fra Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 15. november 2003 #456 Del Skrevet 15. november 2003 [size=9]Hi,hi Tilde nei ingen rotter Kan jo fortelle der andre og om min rotteopplevelse Vi hadde rydde tid i bhg og plutselig fyker det en rotte forbi beina på meg Uff nei liker ikke sånne ekle syr får jo helt angst. Uff kan ikke si jeg gleder meg til å være ute på mandag nei. Da var jeg kommet til dag 15, ikk emange dagene til sprøytene nå nei :stortsmil: Har denne helga vært på den store julehandelen Så nå kan bare julen komme er nesten ferdig deilig og det har ikke blitt des enda hi,hi Ville være litt tidlig i år siden forsøket er i starten av des og da vil jeg heller kose meg med bakst og andre ting :enig_animasjon: I kveld skal vi bare være hjemme og slappe av spise god mat. Har nettopp bakt brød så da blir det nok en sein middag i dag kan ikke proppe i oss hele tiden. Helge rengjøringen er også unnagjort deilig å være ferdig med den alltid like kjedelig hi,hi I morgen er det middag hos min mor ingenting er bedre enn å komme hjem å spise middag nam,nam Ha en fin helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 15. november 2003 #457 Del Skrevet 15. november 2003 Uff litt for stor skrift jaja kansje det er noen som ser dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 18. november 2003 #458 Del Skrevet 18. november 2003 *prøver intenst å lese det forrige innlegget til Pia, men det er rett og slett for liten skrift!* Har du begynt med sprøytene nå??? Husker du den drømmen jeg hadde om deg for en tid tilbake? Da vi skulle møtes, og du var sikkert 300 kilo, kjempestøgg og jeg fikk juling av deg fordi jeg kom 5 min for sent? (eh, hvordan kan du klare å glemme en slik drøm da, stakkars Pia-mor)... Veel, av en eller annen grunn drømte jeg om deg inatt også!! Kan det være fordi jeg tenker så mye på deg om dagene?? Må jo være en grunn!! :o Anyway, ta det heeelt med ro!! Jeg troppet opp i leiligheten din, og du så ut som en drøm! Den modellen!! :o jeg husker jeg hele tiden sammenlignet de slanke beina dine med mine, og jeg ble sååå misunnelig!! Og mannen din var en skikkelig hingst!! Yummi!!! Så nå tror jeg jeg beholder dette fantasibildet av deg jeg Lykke til videre med alt som skjer med deg nå! Tenker masse på deg! Gla i deg! :D Klem fra Angel 15+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 18. november 2003 #459 Del Skrevet 18. november 2003 Angel: hi,hi takk for hilsen så koselig du drømmer om meg bra at det var litt bedre drøm denne gangen Jeg starter på sprøytene på onsdag oiiii det er jo i morgen HJELP!!! Var og kjøpte meg mer spray i dag tenk en liten slaske 1200 kr helt sykt. Hun på apoteket jeg skriver en skikkelig kvittering for du får vel noen igjen Jaja håper jo egentlig ikke det for da har vi lykkes på første forsøk tenk hvordan det nærmer seg nå er helt på tuppa for tiden :oops: Nå skal jeg snart lage pizzahorn frista skikkelig i dag og sidden gubben jobber er det deilig for han å komme hjem til en snadder middag Ha en fin dag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 18. november 2003 #460 Del Skrevet 18. november 2003 Sprøytestart imorgen allerede - så fort spraydagene har gått. Har tenkt på deg vennen, og håper for deres del at ting går veien på første forsøk Og som jeg misunner deg at du er ferdig med julegavene allerede - tenk den som var det Jeg har nå fått kjøpt den verste hvertfall - til besteforeldrene mine, de har jo alt - så det er ikke så lett å finne noe. Men jeg fant nå noe dilldall som de elsker da Vi skal forresten på åpent møte om adopsjon idag - blir spennende å få møte organisasjonene som driver med adopsjon, og få litt informasjon - ikke bare fra nettet Han en god kveld - og send noen pizzahorn hit da :nam: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå