Gjest Mayamor Skrevet 10. april 2003 #221 Del Skrevet 10. april 2003 Da er det jo lys i tunnellen da. Håper at det går fort og greit å komme til IVF. Så kjekt at noen kan forklare ting på et folkelig språk... Det er vel ikke daglig kost i legebransjen alltid... :-? Klem fra Maya30 (som sier gratulerer med at mensen kom i tide da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 12. april 2003 #222 Del Skrevet 12. april 2003 SÅ KJEKT PIA!!!!!!! :D Det var kjekt å høre at du var i fin form! Sikkert herlig at ting begynner å skje, og at dere skal få prøve andre metoder. Og som jeg nevnte for Tilde så er jo Haugesundsklinikken den beste i Norge vettu!!!! Da MÅ dere jo bare ha sjans!!! Og hvis jeg er på jobb den dagen dere skal hit så skal jeg passe på at alt går sin rette gang, og ha en liten pep-talk for legen! hehe, må jo passe på deg da! Ha en fin påske da, så får vi håpe at køen ikke er så altfor lang! klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 12. april 2003 #223 Del Skrevet 12. april 2003 Takkar for hilsner!!!! ANGEL:: går det ann for deg og sjekke hvor lange køene er??Ikke stress,men jeg bare lurte på om du kunne ta en sjekk?? Kommer jo til å ringe etter påske en gang, bare for å høre. Blir kjempespennende,men skummelt. Var så trist og høre om Tilde så nå er jeg enda mer skremt. (ps hvis du leser dette Tilde tenker kjempemasse på deg håper dere lykkes snart :kysse: ) Tenk her sitter jeg lørdagskvedl å klarer ikke holde meg vekke hi,hi Tenkte jeg skulle få med meg god kveld norge før bingen kaller. Gleder meg masse til du begynner å skrive dagbok igjen det blir koz Det skal bli herlig med påske nå mange dager med fri trenger et avbrekk i hverdagen nå. Så etter det er det jo ikke lenge før sommerfereien er rundt gjørnet så før vi vet ordet av det er vi i haugesund drøm,drøm HA FORTSATT EN FIN HELG JENTER :blunke: KLEMMER FRA PIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 14. april 2003 #224 Del Skrevet 14. april 2003 Hei Pia! Akkurat nå har jeg tatt påskeferie, og så er det muntlig eksamen :-? MEN når jeg kommer tilbake til praksis uka etter påske så kan jeg selvfølgelig sjekke ut hvor lange køene er! Kan hende du må minne meg på det etter påske, men jeg skal se hva jeg kan gjøre :D KOs dere i påsken, og tenk positive tanker! påskeklem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 14. april 2003 #225 Del Skrevet 14. april 2003 TUSEN TAKK ANGEL HA EN SUPER PÅSKE DU OG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 15. april 2003 #226 Del Skrevet 15. april 2003 Krysser fingrene for at køene ikke er så lange i Haugesund! Dere har hatt mer enn nok med venting nå, synes hvertfall jeg! En riktig god påske til deg fra meg! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 18. april 2003 #227 Del Skrevet 18. april 2003 LANGFREDAG Tenkte jeg ville bare inn og skrive noen ord selv om det ikke har skjedd noe. Det er deilig med PÅSKEFERIE og været er helt ubeskrivelig har blitt solbrent i dag au au i går vara vi på en kjempelang sykkeltur hele 4 timer deilig,men var skikkelig mørbanka i dag hi,hi. Prøvde å ringe Haugesund på onsdag,men de har nok tatt påskeferie var skikkelig nervøs bak røret hi,hi uff da tenk så lite å være nervøs for pytt,pytt i dag har vi hatt opprydning i hagen deilig å få gjort noe nytt og i ferien. i dag skal vi på besøk til et vennepar, minsten er 4 mnd håper hun er oppe *smelt*. Humøret er i dag på TOPP jippi, håper det fortsetter LANGFREDAGSKLEM FRA SOLBRENTE PIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taurus Skrevet 22. april 2003 #228 Del Skrevet 22. april 2003 Kjempehyggelig å se at du er ved godt mot Pia, og at de ikke kunne finne noe galt med deg. Nå skjer det ting!!!!!!! Håper dere kommer fort til i Haugesund. Stoor klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 22. april 2003 #229 Del Skrevet 22. april 2003 Vel overstått påske. Godt å lese at du er ved godt mot. Håper du ikke ble altfor solbrendt da... Nå har de sikkert åpent igjen på sykehuset.....hint-hint... Klem fra Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 22. april 2003 #230 Del Skrevet 22. april 2003 HEISANN ALLE SAMMEN!!! Hatt en fin påske??jeg har hatt det kjempefint me godt mot faktisk. Vært mye ute på tur og masse sosialt samvær. Det var knalltøft å stå op i dag :o ,men når jeg først var kommet meg opp gikk det fint. eller hi,hi var igrunnen litt tafat hele dagen to gravide på jobb koselig for de,men kunne ønske deg var meg. Kom hjem litt tidlig så jeg ringte Huagesund, jo de hadde motatt brevet,men hadde ikke fått vudert det. Så spurte jeg når forsøket skulle gjennomføres jo I DESEMBER, hadde bare lyst å skrike der og da,men klarte å holde meg til eg hadde lagt på. Håper jo at jeg har hørt feil at det var sept,men akkurat nå er jeg HELT KNUST. Jeg som skulle kutte ut snopet i dag vet jeg ikke om jeg klarer. Det hadde vært så greit å kommet seg igagn skal trosalt gå med nurket i 9 mnd og. klem fra en sønderknust pia :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 22. april 2003 #231 Del Skrevet 22. april 2003 Vet ikke om det hjelper jeg, men en trøsteklem sendes omgående tvers over Norges land i retning Stavanger !! Tenk så lenge til desember da :o Jeg som trodde køene var gått ned betraktelig. Men som alt annet når det gjelder helsevesen så kanskje det hjelper å mase litt, det skjer jo at det kommer avbestillinger - og hvis man har gjort seg bemerket da så kanskje man kan klare å snike litt Ikke pent gjort mot alle andre som pent venter i kø - men det er lov å prøve seg ikke sant ?? Godt å høre at dere har kost dere i påsken - dere har hatt like fint vær som oss har jeg sett på værkartet Tenk, jeg som aldri har blitt noe særlig brent har klart å få noe som kan minne om soleksem *blæh* Så jeg måtte tvinges inn i skyggen av mannen igår - ellers ligger jeg og "presser" sol som han kaller det Og du - tips mot godislyst: hver gang du har lyst på litt godt så ta deg et glass vann eller gå en tur hvis det passer sånn. Prøver å være flink selv - men det er ikke alltid like lett..... Uansett, kort oppsummert så tenker jeg på deg - tror det er mange her inne som gjør det nå .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 22. april 2003 #232 Del Skrevet 22. april 2003 Det var ikke det jeg ville lese!!!! Jeg trodde heller ikke at køene var så lange..... kanskje det hjelper og mase litt på telefon sånn innimellom alikevel? Bare sånn tilfelle det er noen som ikke trenger sin time, liksom??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 22. april 2003 #233 Del Skrevet 22. april 2003 æsj, det var litt lenge.. skjønner du ble oppgitt.. Men jeg har hørt at veeeldig mange blir gravide mens de står i kø... eh? fordi man slapper av mer så går det plutselig av seg selv.. og om det ikke skjer dere, så kommer garantert mange til å trekke seg så får dere hjelp før den tid.. uansett, nå har du iallefall en avtale å se fram til.. Nå skjer det i allefall noe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 22. april 2003 #234 Del Skrevet 22. april 2003 heisann alle sammen så koselig at dere bryr dere om meg. Jeg har nå fått et tips at det er mindre venting i haugesund så da skal jeg prøve det hvis det går blir sikkert et helsikens stress,men det er verdt det. klem fra en litt mer positiv pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 23. april 2003 #235 Del Skrevet 23. april 2003 Hei vennen! En må nok regne med å vente i ca 6 mnd ja det er trist at køene er så lange, men det blir nok verdt ventingen tilslutt skal du se...og så kan det hende noe skjer i mellomtiden vettu! Fatt mot, tenk fremover, desember er jo ikke sååå lenge til da, er jo i år trøst deg med at du nå er "registrert" og at ting er igang! du skal se at vi kanskje går gravide på likt! oppmuntringsklem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 23. april 2003 #236 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg er sikker på at dere takler all stresset når det kommer. Dere er jo så klare for dette!!! Lykke til, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 23. april 2003 #237 Del Skrevet 23. april 2003 :oops: :oops: hi hi så jeg hadde skrevet feil i går det var jo Haukeland jeg mente det var mintre kø. Fikk tips at de hadde ledig allerede i juni,men når jeg ringte Bergen i dag var de fullbukka til sommeren,men jeg kunne legge inn søknad for de synes også desemner hørtes lenge ut. Vi ringte legen i dag,men fikk bare snakket med kontordamen så hun skulle snakke med legen så skulle hu ringe tilbake.Det har hun ikke gjort,men hu sa hvis hun ikke ringte tilbake måtte vi ringe på mandag. så nå får vi bare vente i spenning om ikke altfor lenge får jeg nok brev fra haugesund gleder meg klem fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 23. april 2003 #238 Del Skrevet 23. april 2003 Så spennende!!! Jeg krysser alt jeg kan for at du skal få ett svar du kan være fornlyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. april 2003 #239 Del Skrevet 26. april 2003 Nå skal du høre ; jeg har en svigerinne og en tante som har blitt gravide med ass. De fikk spørsmål om de kunne tenke seg å stå på liste der de ringte dersom det skulle være noen som meldte avbud ! De svarte begge ja og tante fikk en telefon når førstemann var bare seks månder og spørsmål om hun ville prøve igjen ! Spør om dette neste gang du snakker med dem. Synes også det hørtes ut som laaaang ventetid ! Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taurus Skrevet 28. april 2003 #240 Del Skrevet 28. april 2003 Det var da voldsomt så lenge du måtte vente da?? Håper du får komme til før på Haukeland, for det er jo ikke bare kjekt å vente på denne måten. Men mens du venter håper jeg du koser deg og tar vare på deg selv, så er kroppen maks klar for å ta imot et befruktet egg. Håper dere får ordnet opp slik at dette ikke tar all verdens tid Pia, skjønner godtat det er tøfft å vente. Når man vil ha barn, vil man jo gjerne ha det NÅ!!!! Stooor tillykke klem og trøsteklem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå