Gjest Mayamor Skrevet 17. juni 2005 #961 Del Skrevet 17. juni 2005 Hvordan gikk det med dåpen da? Tenker på dere. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 19. juni 2005 #962 Del Skrevet 19. juni 2005 Det ble verken sprøyte eller den barnedåpen jeg hadde tenkt meg Hadde to febersyke unger de som hadde vært så snille og pigge i tre mnd var alt fra bra. De spiste lite og hadde det veldig vondt stakkar. Er nå heldigvis bedre spiser bedre og smiler phu det går den rette veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. juni 2005 #963 Del Skrevet 22. juni 2005 Hadde dere også dåp 19 juni? Ikke noe kjekt med syke unger nei. Bra at de er i bedring! Klem fra Murel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 6. juli 2005 #964 Del Skrevet 6. juli 2005 Vi hadde dåp 12 juni er nå er jeg veldig glad den er over, men når de var så syke hadde jeg mest lyst og utsette hele barnedåpen. Nå har vi hatt en ukers ferie i danmark og det gikk utrolig bra og reise med to små de var fornøyde hele tiden deilig har jo bare lyst og reise mer, men penga de penga. Nå har storesøster blitt syk igjen stakkar tett og grinete, men tror det er noe mer som plager i går grein hu mer ller mindre i strekk i 5 timer HJELP håper vi får en bedre dag i dag. Ha en fin sommer alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. juli 2005 #965 Del Skrevet 6. juli 2005 Der var du jo Hørtes ikke gøy ut å ha dåp når de var syke nei. Fint at dere hadde det bra på ferie da.Vi skal også til Danmark.Håper det går like bra,er litt skeptisk til Bompi og bilkjøringstålmodighet... Får vel sitte bak og underholde litt tenker jeg. Håper storesøster blir bra snart.Kan ikke ha vondt i magen,eller få tenner allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 12. juli 2005 #966 Del Skrevet 12. juli 2005 Håper alt står bra til med deg og familien. Dere får ha en fortsatt god sommer og kose dere i ferien. Hilsen Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. juli 2005 #967 Del Skrevet 28. juli 2005 Da er jeg innom en liten tur ja jentene har seg en liten blund før neste måltid. Jentene vokser og lager mer og mer lyd. de smiler stort sett bare noien gidder og titte opp i vogna noe folk gjør titt og ofte ja av og til litt for ofte for mamma sin del. Nå nærmer de seg alt 5 mnd uff så fort tiden går er glad jeg skal være hjemme LENGE Vi har bare hatt 2 uker ferie i sommer tar kansje noe ut på høsten vi får se godt og ha noe tilgode. Trenger sikkert ha pappen når jeg begynner og bli fryktelig sliten hi,hi Håper alle har en fantastisk sommer klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 1. august 2005 #968 Del Skrevet 1. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. september 2005 #969 Del Skrevet 4. september 2005 Hei hei! Håper du har hatt en fin sommer og ikke er alt for sliten. Skal innrømme jeg er glad jeg bare har en liten Bomp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 25. september 2005 #970 Del Skrevet 25. september 2005 Tusen takk for hilsner blir så sjelden jeg er her Det er kjempegøy me to vet jo ikke om noe annet. Men og få tvillinger er noe kjempespesiellt sier ikke nei takk til ett sett til om noen år om vi skulle være så heldige. Jentene har blitt 1/2 år nå og storkoser seg sover lite på dagen, men hele nettene så da kan vi ikke klage. De smiler og er stort sett veldig blide heldigvis . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå