Gjest Qlio Skrevet 2. august 2004 #721 Del Skrevet 2. august 2004 UL viste to bankende hjerter! Pia, jeg er så glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 2. august 2004 #722 Del Skrevet 2. august 2004 Å herlighed!!! Gratulerer Pia!!!! Kanskje det blir og ?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 2. august 2004 #723 Del Skrevet 2. august 2004 Så moro! :dagensrose: Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. august 2004 #724 Del Skrevet 2. august 2004 GRATTIS!! Dette er bare SÅÅÅ bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 2. august 2004 #725 Del Skrevet 2. august 2004 8+0 ja i dag har jeg vært på Ul og fikk se to små mirakler på skjermen Skriver mer en annen dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 2. august 2004 #726 Del Skrevet 2. august 2004 Oh my Good! Tvillinger! Hva føler du, hva tenker du? Det er jo helt fantastisk! Stor gratulasjonsklem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 3. august 2004 #727 Del Skrevet 3. august 2004 Åhhhhhhhh! Nå ble jeg rørt til tårer her! Vidunderlig, deilige nyheter å lese om Får nesten gi deg en dobbel gratulasjon da, en for hver spire :dagensrose: GRATULERE! :dagensrose: GRATULERE! (bare gjetter vilt på at det blir en av hver...) Jeg er så glad på dine vegner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. august 2004 #728 Del Skrevet 3. august 2004 Gratulerer med tvillinger i magen!! Så gøy da! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2004 #729 Del Skrevet 3. august 2004 :o Wow!!! :o Dobbelt opp - så fantastisk! Heldiggrisen Pia! Jeg håper du koser deg med dette, og at du ikke er helt i sjokk. Tenk, to små knott kommer til deg i mars!!! GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 3. august 2004 #730 Del Skrevet 3. august 2004 Gratulerer med tvillinger i magen. Det må jo bare være utrolig spennende! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 3. august 2004 #731 Del Skrevet 3. august 2004 Formen er ikke noe særlig om dagen,men skal prøve og skrive litt inni mellom. Jeg som ville være litt kvalmen for og virkelig føle jeg var gravid åhh jada den har kommet for fullt sammen med svimmel, trett,trett,trett og sliten. Ligger for det meste i senga kjedlig,men bra jeg har ferie. Jeg skal ikke gå til min fastlege,men blir fulgt opp av min gyn som jeg har gått til gjennom forsøkene så det er jo bra de gjorde det når det var to. Så neste kontroll er i uke 12 har ikke fått en tid enda siden han er på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 3. august 2004 #732 Del Skrevet 3. august 2004 Gratulerer med tvillinger i magen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 4. august 2004 #733 Del Skrevet 4. august 2004 Gratulerer utrolig mye x2 ! NÅ synes jeg du kan endre tittel på dagboken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 4. august 2004 #734 Del Skrevet 4. august 2004 Snart kommer godformen, mange merker mirakuløs bedring i det de krysser 12 uke. Håper dette også gjelder deg. Du blir tobarnsmor før meg, jeg synes det er råkult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. august 2004 #735 Del Skrevet 4. august 2004 Gratulerer så masse, vennen. Nå må du kikke nøye etter hos Jinx... Hun fikk jo tvillinger i november. Tenker masse på deg. Nattaklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. august 2004 #736 Del Skrevet 5. august 2004 Gratulerer Pia ! Du er kjempe heldig !! Å har masse å glede deg til Her er det aller beste forum for oss med tvillinger/tvillinggravide - på norsk ! www.tvillingforum.com V E L K O M M E N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 9. august 2004 #737 Del Skrevet 9. august 2004 Gratulerer så masse Pia, ble helt rørt her jeg :cry: Dette fortjente du virkelig........ Skal følge med deg videre, vær du sikker :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 11. august 2004 #738 Del Skrevet 11. august 2004 Takk for hilsen, må nok ta meg en tur innom tvillingforum Formen er enda ikke på¨topp men den kommer seg for hver dag heldigvis. Blir spennende når magen begynner og vokse at det faktisk er noe inni hi,hi. Selv om vi har fått bekreftet to bankede hjerter på Ul synes jeg enda det er veldig uvirkelig. Takk for alle som stikker innom dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. august 2004 #739 Del Skrevet 12. august 2004 Innom med nattesklem og ser at alt står bra til med den vordene tvillingmamman... klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 13. august 2004 #740 Del Skrevet 13. august 2004 Ville bare ønske deg en riktig fin helg *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå