murmeldyret Skrevet 21. juli 2004 #701 Del Skrevet 21. juli 2004 Tipper det blir godt med ferie ja! Jeg er også veldig trøtt for tida, og det er enda 2,5 uke til neste ferie. Dvs maaange nattevakter Det blir spennede med UL! Og det går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. juli 2004 #702 Del Skrevet 23. juli 2004 Ha en flott rugeferie... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 23. juli 2004 #703 Del Skrevet 23. juli 2004 GRATULERER med knøttet i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 23. juli 2004 #704 Del Skrevet 23. juli 2004 6+4 Nå er det ferie Skulle jo har vært på hytta nå, men har blitt syk skikkelig irriterende. Men satser på at formen blir bedre i løpet av helga så vi får reist. Utenom tett nese og feber er formen super. Kjenner jeg er kjemperedd for ikke det skal være liv der ned. Så håper tiden frem til neste mandag går fort og at vi får en gledelig nyhet Ha en fin uke alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. juli 2004 #705 Del Skrevet 23. juli 2004 God bedring og god ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. juli 2004 #706 Del Skrevet 26. juli 2004 Ha en fortsatt fin uke!! Nå tar jeg ferie til søndag!!! Håper du har og får det bra!!! Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 28. juli 2004 #707 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei vennen! Håper du har blitt frisk nå, og at ferien har blitt vellykket. Nå som det har blitt fint vær, så er det sikkert kjempe kos å være i Kristiansand. Klem fra Zianta 7+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 28. juli 2004 #708 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei, har sendt deg SMS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 28. juli 2004 #709 Del Skrevet 28. juli 2004 Har akkuratt fått svar. Formen hennes er litt bedre, de har flott vær og skal en tur på stranden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. juli 2004 #710 Del Skrevet 28. juli 2004 Innom med en liten Kan aldri gjøres for ofte... Godt å høre at formen er bedre. Kos dere videre på ferie... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 29. juli 2004 #711 Del Skrevet 29. juli 2004 Takk for SMS postkortet! :dagensrose: Høres ut som dere koser dere masse. Det er kjempe bra - heldig med været er dere også. Måtte redde deg også oppp fra side 2. Liker ikke den nye inndelingen på dagbøkene. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 31. juli 2004 #712 Del Skrevet 31. juli 2004 7+5 Tusen takk for alle hilsner jenter :dagensrose: Det er så koselig når noen er innom dagboka mi ikke alltid jeg er like fllink og skrive, men det kommer vel det og en dag Formen er ikke så bra for tiden så jeg ligger for det meste på sofaen kjedlig. Kvalmen, svimmel og diare :veldigsur: Håper bare det stemmer at jeg er gravid at det ikke er tegn på noe annet :-? På mandag er det UL blir spennede har skikkelig nerver for det ikke skal gå bra. Klemmer fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 31. juli 2004 #713 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg var også mye svimmel og kvalm i starten av svangerskapet. Tror det er HELT normalt. Diareen kan jo komme av været også. Min mage reagerer ihvertfall ofte på sånn ekstrem varme.. Lykke til på mandag. Det går nok veldig bra. Skal bli spennende å lese referat God helg-klem fra Meta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. juli 2004 #714 Del Skrevet 31. juli 2004 Ville bare stikke innom å ønske deg lykke til på mandag. Skal tenke på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 31. juli 2004 #715 Del Skrevet 31. juli 2004 Break a leg på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 31. juli 2004 #716 Del Skrevet 31. juli 2004 Håper du føler deg bedre snart! :trøste: Det går helt sikkert bra på mandag! Jeg må vente enda over ei uke før min UL :-? fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. august 2004 #717 Del Skrevet 1. august 2004 UL! Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. august 2004 #718 Del Skrevet 1. august 2004 Lykke til i morgen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. august 2004 #719 Del Skrevet 1. august 2004 Spent nå!!! Gleder meg til i morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 1. august 2004 #720 Del Skrevet 1. august 2004 Lykke til imorgen vennen!! Tenker masse på deg om dagene!! sommerklem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå