Gå til innhold

Er dette greit?


Gjest Gjest_Lurer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lurer_*

Er dette en ok mailutveksling mellom treningskompiser og helt uskyldig?

(Han i dette tilfelle har vært utro mot meg ganske nylig, så mulig jeg bare er ekstra hårsår, men det gir kanskje en grunn til å være litt ekstra forsiktig med flørten fra hans side også, eller?)

HAN: Hei

Da er det på tide med påmelding til neste ukes trening…….. så meld deg på.

(Jeg kommer)

_________________________________________________________________

HUN: Detta kan jeg ikke gå glipp av!!! Selveste XX kommer jo!!! HURRA!!

XX kommer...kommer jeg?? Seff!! :)

Ha en fryktelig fin tirsdag!:D

_________________________________________________________________

HAN: Du må ha meg unnskyldt, jeg synes du legger opp så fint. Ikke bare på banen, men for billige kommentarer….

Jeg kan ikke dy meg, godt å høre at jeg får deg til å komme ;-) (Unnskyld, jeg skal skjerpe meg)

Ha en fryktelig fin dag du også.

_________________________________________________________________

HUN: Haha!! Du er drøy!;p

_________________________________________________________________

HAN: Beklager *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, dette kunne jeg nok skrevet til en av kompisene mine. Vi tøyser ofte og liksom flørter med hverandre, fordi vi kjenner hverandre så godt at begge parter vet at det bare er tull. Pasrtnerne våre inkludert.

Men jeg har dog vært sammen med mannen min i snart ti år, uten å ha lagt så mye som en finger på noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurer igjen(TS)

Glemte siste mail (som forøvrig ikke gjør noen forskjell fra eller til, men...)

HUN: Hehe...nei nei nei...det er jo jeg som bør rødme...jeg måtte le høyt på lesesalen...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

absolutt ikke greit!

"Jeg kan ikke dy meg, godt å høre at jeg får deg til å komme ;-) (Unnskyld, jeg skal skjerpe meg)"

For en tosk sier jeg! Om du vil ha han,så be han skjerpe seg! Null flørting med andre! Og hun trenings venninnen kan han bare glemme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være godt å være i et forhold og være så usikker!

Det er vel sånn utroskap virker, tror du ikke?

Hadde ikke du vært usikker etter utroskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personelig ville ikke fortsatt forholdet etter utroskap fordi det må være fryktelig å føle at man ikke kan stole på den man er i et forhold med. Jeg ser at jeg har formulert meg noe klønete over her. Beklager .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUN: Haha!! Du er drøy!;p
Jeg er enig, den var drøy. Det hadde vært min reaksjon også, og sier vel litt om hennes reaksjon på den kommentaren. Det at han er drøy på sms betyr jo ikke at det er noe tull på gang - men hvis han nylig hadde vært utro hadde ikke dette akkurat hjulpet meg til å stole på ham igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må medgi at jeg ikke ser det store problemet med uskyldig flørting. En partner må jo få lov til å ha venner, og et liv utenom som jeg ikke nødvendigvis tar del i. Så jeg ville latt de ha denne flørtingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må medgi at jeg ikke ser det store problemet med uskyldig flørting.
Ikke jeg heller, i en normalsituasjon. Men dersom han nylig hadde vært utro hadde jeg nok vært litt hudløs - og hadde i grunnen også ventet at han holdt seg grundig på matta i en periode.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg heller, i en normalsituasjon. Men dersom han nylig hadde vært utro hadde jeg nok vært litt hudløs - og hadde i grunnen også ventet at han holdt seg grundig på matta i en periode.

Dette er bare ment som en forklaring for mitt synspunkt, og ikke som argumenter om at du tar feil (for jeg mener at du har rett du også).

Jeg må medgi at jeg ikke har tatt høyde for tidligere utroskap. Jeg mener at utroskap ikke er noen vederstyggelighet, så jeg kan ha noen problemer med å forstå sårheten som følger utroskap. For meg er ikke utroskap noe som forbindes med sårhet eller vonde følelser. Jeg vet godt at andre ikke nødvendigvis har det på samme måte, men jeg forstår det ikke fullt ut likevel.

Når det er sagt så vil jeg vise min partner respekt ved å ikke opptre på en måte som virker sårende. Dog ikke for enhver pris, jeg ønsker ikke å dele alt i et parforhold og vil komme til å ønske å ha omgang med mine venner og beholde tonen som er i vennskapet. Jeg vil for eksempel ikke lese hans/hennes eposter eller meldinger, og jeg vil ikke komme til å like at de leser min.

Jeg tror en må gi og ta litt i en slik situasjon, der partene viser respekt for hverandre og tar hensyn til hverandre.

Endret av Bobeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uten kontekst synes jeg at dette er uskyldig.

MEN hvis han har nylig vært utro, hadde jeg nok forventet litt annerledes oppførlser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde faktisk ikke likt det. Med tanke på at han nettop har vært utro.

Og utroskap skaper en usikkerhet i forholdet. Og dermed bør han være ekstra påpasselig med hva han gjør/skriver/sier. - synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser ikke hva som er flørtende med de mailene, jeg, da.

Men jeg kan skjønne at man blir usikker når den andre part nettopp har vært utro. Derfor må man rett og slett ta en avgjørelse på om man er villig til å sette strek over utroskapen og fortsette forholdet som før, eller om man ikke er i stand til å "glemme" og gå videre. Er man ikke i stand til dette, bør man for begge parters skyld bryte ut av forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kan skjønne at man blir usikker når den andre part nettopp har vært utro. Derfor må man rett og slett ta en avgjørelse på om man er villig til å sette strek over utroskapen og fortsette forholdet som før, eller om man ikke er i stand til å "glemme" og gå videre.
Så en sørgeperiode der man prøver å legge det bak seg går ikke an? Man må bare sette en strek over det rett etter at det er skjedd?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Line_*

Jeg må nok inrømme at jeg ikke hadde likt det om min kjære hadde flørtet med så seksuelle hentydninger...uansett! Mulig det gjør meg snerpete, men det er sånn jeg føler det.

Og etter å ha vært utro, nærmest utilgivelig! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter de fleste andre her. Dette kan i utgangspunktet være uskyldig og greit, men har han nettopp vært utro så skjønner jeg veldig godt at du blir usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...