Cinnamon Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #141 Skrevet 4. juni 2004 Hva er vel bedre å avslutte en solfylt sommerdag med, enn en herlig dusj? Vaske av seg all solkrem og svette, og smøre seg inn med kjølende after sun. Måtte vi få mange slike dager i sommer. 8) Jeg var en smule skeptisk til hele sommeren da jeg våknet fredag for 2 uker siden og så at det snødde ute!!!....jeg trodde ikke mine egne øyne... :o Snøen lå som et hvitt teppe over den grønne plenen - store snøfiller dalte ned. Det var helt uvirkelig! Og så midt i mai da....men været i dagene forut minnet mer om overgangen fra høst til vinter, enn vår til sommer. Regn, storm og et par varmegrader - det er ikke mye vårlig akkurat. Men nå har vi hatt flotte dager - en skikkelig forsmak på sommeren! Pinsen var flott. Vi var bare hjemme og slappet av, og tok dagene som de kom. Så herlig å våkne til blå himmel hver dag, spasere ut på terassen og innta frokost, slappe av og bare nyte dagen og nuet. Grille, kose seg med litt vin......prate, sole seg. Livet er herlig slike dager! Det er jo snart skoleslutt nå, bare 2 uker igjen. Barna gleder seg nok til å få sommerferie. Tror de er litt skolelei nå etterhvert. Ja, vi gleder oss til ferien vi voksne også. Det blir ingen utenlandstur i år, den sparer vi til neste år. Vi tar det litt på impuls i år, men en tur et eller annet sted blir det uansett.
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2004 #142 Skrevet 6. juni 2004 Her kommer det en natt hilsen til deg. Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.
Cinnamon Skrevet 6. juni 2004 Forfatter #143 Skrevet 6. juni 2004 Koselig at du stakk innom i natt, Trulselinemor! I helgen har jeg ikke gjort noe særlig, slappet av for det meste. Jeg er fortsatt litt mørbanka etter at jeg veltet på sykkel fredag. Jeg skulle bare gire jeg, satt i mine egne tanker, og hogg i frambremsen i stedenfor! Jeg stupte over styret og tryna skikkelig i asfalten. Det skjedde fort altså! Jeg tror jeg må ha prøvd å berge hodet fra asfalten for jeg landet delvis på høyre side, og høyrearmen er skikkelig skambanket. Opphovnet og ganske fargerik, vil jeg si.... Men bortsett fra det fikk bare noen skrubbsår på handa og på haka. Så det gikk da bra, tross alt.... Været har vært så som så i helgen, for det meste regn. Men vi trenger vel litt av det også iblant. I dag fant vi på at vi skulle se video fra sydenferien i fjor. Gjett om jeg ble sugen på sydentur da..... Ja ja....nå tar jeg snart kvelden og håper på at jeg er frisk og opplagt i morra tidlig. Natti natt!!
Cinnamon Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #144 Skrevet 8. juni 2004 Nå har jeg nettopp kost meg med en kjempestor pistasje-is. Mmmmm....gjett om det var godt da?!! Solen kom sent men godt idag. Det passet meg i grunn bra, så fikk jeg støvsuget og ryddet litt i huset på formiddagen. Husarbeid er forferdelig kjedelig når solen skinner.
Cinnamon Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #145 Skrevet 17. juni 2004 På tide med en liten oppdatering kanskje. Jeg er utrolig sliten for tiden. Det har vært noen travle uker med mye jobbing, både sent og tidlig. I tillegg til jobben har jeg hatt et par hjemmeprosjekt - med tidspress - så det har blitt en del sene kvelder foran pc'en. Klokka har blitt både tolv og ett mang en kveld før jeg har kommet meg i seng. Når tankekjør og bekymringer har danset fra seg ved to-tre tiden stiger håpet om å få noen timer på øyet før jeg må opp igjen i sju-tida. Det blir slitsomt i lengden... Så nå ser jeg virkelig fram til helgen. Heldigvis har jeg fri i morgen også, så det blir langfri på meg. Deilig! Skal prøve å slappe av så godt jeg kan.
Cinnamon Skrevet 19. september 2004 Forfatter #146 Skrevet 19. september 2004 Det har skjedd veldig mye de siste mnd, både på godt og vondt, så derfor har jeg ikke orket å skrive i dagboka mi heller. Jeg blir nok fortsatt værende på forumet, for å lese og poste et innlegg i ny og ne. Men jeg tar pause fra dagbokskrivingen inntil videre. Hei så lenge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå