Gå til innhold

Kaneldryss


Cinnamon

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bestemt meg for å bli dagbokskribent jeg også. Jeg er ikke innom KG hver dag så daglige oppdateringer blir det nok ikke, men et par ganger i uka kanskje.

Jeg er ingen "nybegynner" på KG heller, selv om det ser slik ut. Som en del andre før meg plumpet jeg tilfeldigvis innom bryllupssidene i forb. med bryllupsforberedelser for 3,5 år siden. Siden har jeg jevnlig besøkt KG, og var ganske aktiv i det gamle forumet - da under et annet nick. Det siste halvannet året har jeg vært mer aktiv leser enn aktiv bruker.

I dag har vært en nydelig dag.

Hvor deilig det er å stå opp en søndagmorgen - åpne døren til luftebalkongen på soverromet og kjenne den friske morgenluften strømme inn i rommet!! :wink:

Og hvor deilig er det ikke å krype opp i senga igjen - legge seg tett inntil den deilige mann jeg er gift med - mens man hører fuglenes morgensang og vinden rusker lett i gardinene.....herlig!!

Og hva er vel bedre etter en sen søndagsfrokost enn å sette seg ut på terassen og nyte solen - og ellers gjøre ingenting?? Sukk.....slike dager skulle en hatt flere av.

Vel - helt lazy har jeg ikke vært idag. Har vasket noen maskiner med klær og hengt ut, og puslet litt i hagen. Til middag stekte jeg noen koteletter som vi spiste med en god salat, og potetsalat til.

So long!!

Og så er det bare koselig om noen har lyst å skrive en hilsen i boka mi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen ¤Arwen¤.

Sitter her og koser meg med et eple. Det får være kveldsmaten i kveld. Jeg fikk mensen i går morges så det ble en del sjokoladespising både i går og dagene før. Merkelig det der....men det er jo til medisinsk bruk!! :ler:

Det er stille og fredlig i hjemmet nå. Ungene sover og darlingen slapper av foran tv'n. Skal legge meg snart jeg også. Jeg må vel opp i 07-tiden i morgen, som vanlig. Ungene skal på skole og i barnehage, og jeg selv har et møte kl 0900.

Gudd night!!