Cinnamon Skrevet 26. september 2003 Forfatter #61 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg har ikke orket å skrive på et par dager. Har vært så "tom" innvendig den siste uken. Jeg har masse tanker surrende i hodet men får det liksom ikke ut. Det stopper på veien fra hodet til fingrene og så blir det bare rot alt sammen. Det dårlige været har ikke gjort situasjonen noe bedre heller. Storm og regn, regn og storm....ganske kjedelig i lengden. Det går ikke an å stikke nesa utfor døra for enten blåser man vekk ellers så blir man gjennomvåt på et øyeblikk. Det ser heldigvis litt lettere ut i helgen. Vi er bedt på vennefest i morgen. Jeg har ikke så veldig lyst å gå men det gjør sikkert godt å komme seg ut og være litt sosial en lørdagskveld. I dag har jeg hatt fri, og huset for meg selv. Veldig deilig. Jeg har sovet og slappet av litt, ellers har jeg ikke gjort stort. Har lagt på plass en haug med klær som lå ferdig sammenlagt i klesstampen på vaskerommet, og ellers ryddet litt her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 27. september 2003 Forfatter #62 Del Skrevet 27. september 2003 Brrrrrrr.....det begynner å bli kaldt å legge seg om kveldene. Desto bedre er det å krype bort til Darlingen og varme seg litt. :blunke: Været idag er bra, fint høstvær, og det hjelper på humøret. I dag ser jeg høstens flotte farger, selv om det er mye grønt enda, og jeg kjenner den friske kjølige høstluften - den som virkelig lukter høst. Solen varmer og det er deilig etter nesten 14 dager med guffent vær. Nå ser jeg fram til vennefesten i kveld og gleder meg faktisk til å gå. Det skal bli kjekt. Jeg tar på meg en pen langbukse og en enkel hvit bluse med trompetermer, tenker jeg. Tror nesten jeg må finne fram vinterjakken også. Vel - middagen kaller. Blir tidlig idag siden vi skal bort i kveld. God helg til dere som svinger innom her da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 28. september 2003 Forfatter #63 Del Skrevet 28. september 2003 I dag har jeg vært rimelig trøtt altså, så det blir nok tidlig kvelden for min del. Det er ikke akkurat hverdagskost for oss å rangle til langt på natt! Men vi hadde det veldig kjekt i går kveld. Vi fikk god mat og stemningen var bra. Vi gikk hjem i 04-tiden. Det var skikkelig deilig med en luftetur og få klarnet hodet litt før vi krøp til køys. Jeg var iallefall glad jeg hadde vinterjakken på meg, for det var kaldt i natt. Været har vært bra i dag også, nydelig sol men kjølig likevel. Nå i kveld har vi laget pizza - ekte hjemmelaget pizza. Det smaker alltid himla godt dagen derpå!! Ellers har vi stort sett sløvet vekk dagen, men jeg var ute en stund sammen med ungene. Godt med frisk luft, ja. Til helgen igjen begynner høstferien. Jeg ser i grunn fram til det. De siste ukene har jeg følt at hverdagen nesten har tatt kvelertak på meg, så det skal bli godt med litt fri. Vi reiser kanskje en tur. Har ikke helt bestemt oss enda - vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 29. september 2003 #64 Del Skrevet 29. september 2003 Ååå det høres deilig ut å reise bort......... Heldig du. Det blir kanskje hyttetur på meg da! Du får ha god tur hvor enn dere reiser da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #65 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei hå Amber! Det er alltid koselig med besøk i dagboka. Høstferien blir nok brukt til å besøke familie og venner. Håper jeg får tid til litt shopping også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #66 Del Skrevet 1. oktober 2003 I dag har jeg gjort noe som jeg lenge har tenkt på - navnemerket klærne til barna! Ikke så veldig spennende kanskje, men du verden som tiden gikk da jeg først begynte. Merkelappene har jeg hatt liggende i....tja, 3 år iallefall . Jeg fikk merket det meste, alt vintertøyet faktisk, og det som er i vask tar jeg en annen dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #67 Del Skrevet 15. oktober 2003 Lenge siden sist nå - 2 uker. Bevares! Husker ikke alt vi har bedrevet de siste ukene, men en liten ferie har vi da hatt. Koselig å være sammen med familie og venner man sjelden ser. Det er forresten utrolig hvor mye en finner på å drasse med seg bare for noen dager. Man kan jo aldri vite hva slags vær det blir, så det gjelder å være skodd for alt slags føre! Helgen som var ble brukt til å slappe av. Lørdag regnet det hele dagen, skikkelig sovevær. Vi koste oss med reker og hvitvin om kvelden. Lenge siden vi har hatt det, så det smakte nyyydelig! Søndag hadde vi laks. Hadde besøk av et vennepar om ettermiddagen. Været har vært så fint de siste dagene - kaldt, klart høstvær og flotte farger i naturen. Veldig vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #68 Del Skrevet 18. oktober 2003 I dag fikk jeg morgenavisen og frokost på sengen av min kjære! Det var grått og regntungt lenge idag, men i ettermiddag har faktisk solen tittet fram. Ikke så verst temp heller idag. Vi har tatt det rolig idag, puslet litt innomhus. Jeg hadde en masse klær som skulle legges på plass. Det har en tendens til å bli liggende i klesstampen på vaskerommet til den er så full at den flyter over. Da MÅ jeg bare ta det. Sønnen min la på plass sine egne klær og hjalp meg å legge sammen sengetøy etterpå. Han får 10 kr for hver dag han hjelper litt til i huset, så han ser jo det at for å tjene seg noen kroner til helgen må han jobbe litt for dem. Ellers går livet sin vante gang. Jeg laget gryterett med salat og brød til middag, og Darlingen har støvsuget hele huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #69 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg har forresten ryddet i nattbordskuffen min idag - det har ikke vært gjort på mange år. Jeg måtte bare skrive en liste..... En liten plastveske med div. småting - hårruller, øredobber, et sewing kit, en microlax, etc. Øyedråper. 1 paracet. 1 brett Zyrtec. 2 kondomer. En tøybag fra Color Line. Et gammelt negativalbum. Noen gamle bilder. En konvolutt med gamle glansbilder. En tom Lindexpose. 2 narresmokker - minst 3 år gamle. 2 penner. 1 tusj. En snor. Et gammelt KK. Noen spillekort. En brukt julemerkelapp. En skriveblokk - A4. Enda en skriveblokk - A5. Noen gamle tyggiser - de var ikke gode!! En nøkkel - sannsynligvis til soveromsdøren vår. En prislapp på en kjole jeg kjøpte - kostet kr 1490,-. Et fadderhefte på en jente jeg var fadder til for 18 år siden! Papirlommetørklær. Et vanlig lommetørkle. Noen lekefigurer. Et julehjerte med bjeller på. En pakke som en gang inneholdt stay-up strømpene jeg brukte i bryllupet mitt for over 3 år siden. En kam. En clarinsbok. En ubrukt, brun boblekonvolutt. Et utgått garantibevis på beauty-bagen min. Et tegneseriehefte. En pose med 3 knapper. En pose til med enda flere knapper i. Tegninger fra barna. Gamle papirer. Jammen mye rart der, gitt..... .....det meste gikk i bosset! Nu inneholder den en skriveblokk, en penn, paracet, øyedråper, kondomer og papirlømmetørklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #70 Del Skrevet 19. oktober 2003 Nydelig høstvær idag. Det går ikke an å sitte inne og sløve i dag, så vi har vært ute og puslet med litt forskjellig. Ryddet litt rundt huset og satt inn hagemøblene for vinteren. Holder på å lage middag nå. Det blir stekte karbonader med gratinerte poteter og salat. Enkelt og greit! Idag stelte jeg til frokost på sengen til my Darling. Eldstemann har vært hos en kompis i natt, så vi har bare hatt lille tullemor hjemme. Hun kom snikende inn til oss ca halv to i natt, rusket i meg og spurte om hun fikk lov å ligge hos oss. Jeg hadde ikke hjerte til å si nei.....vet jo selv hvor godt det er å ligge inntil noen og varme seg på denne tid av året. Jeg kjente meg plutselig veldig heldig - tenk så trygg hun føler seg i sengen til mamma og pappa! Hvor godt det er å kjenne varmen fra en liten kropp, stryke de små varme føttene, kjenne at hun klemmer hånda mi, stryke håret hennes, høre at hun sover.....jeg føler meg kjempeheldig som får oppleve det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #71 Del Skrevet 20. oktober 2003 Sommerblomstene mine avgikk ved døden i natt. Ikke så rart kanskje, med - 4 i natt. Jeg våknet kl 0640 idag av at Darling endevendte klesskapet etter en stillongs, med fullt lys på!! Jeg hadde ikke tenkt å våkne før nærmere 0700 jeg da.... Vel - det ble en ganske masete morgen. Lillemor er stort sett grei å få opp. Da er det verre med broren. Han er bestandig så trøtt for han har jo ikke sovet hele natta, påstår han selv da....så blir jeg gående og mase og mase til han blir sur og irritert. Så nekter han å stå opp. Når han endelig har kommet seg ut av senga nekter han å kle på seg, sitter bare på badet og furter. Så blir jeg irritert for klokka går.....og når han endelig har fått på seg klærne begynner han å egle på søsteren. Og jeg blir enda mer irritert. :evil: Det skal ikke være lett, nei.... Nå sitter jeg på jobb og pukkelurer på hva jeg skal finne på til middag idag. Det blir vel noe lettvint tenker jeg. Orker ikke begynne med noe storveis etter en lang dag på jobb. Ellers er det et nydelig vær idag også. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #72 Del Skrevet 22. oktober 2003 Føler meg trøtt og uopplagt idag - hodet er tungt og jeg fryser. Blir jeg forkjøla tro?? Har bøttet innpå te (for å få varmen) og vann om hverandre. Ungene er så kranglete for tida, spesielt om morran. Jeg blir helt sprø....det tapper meg for så mye energi + at vi alle får jeg en mye dårligere start på dagen. Været er bra idag og. Tror jeg skal ta meg en tur ut i frisk luft nå. So long!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #73 Del Skrevet 27. oktober 2003 Huff for et nitrist vær det har vært idag. Regnet har plasket ned og tåken har ligget som et grått teppe over alt. Jeg har for det meste ryddet og vasket klær etter helgen i dag. Moppet over gulvene sånn i full fart også. Jeg var en tur i byen på torsdag, til akupunktur. Jeg kjøpte meg noen nye bh'er og en bukse og noe annet småtteri før jeg reiste hjem. Orker ikke så mye etter behandlingen, blir liksom litt uggen i kroppen. I helgen har vi tatt det med ro. Eldstemann var på overnattingsbesøk hos en kompis, igjen.....så det var ganske fredelig hjemme. Vi hadde noen venner på mat og vin lørdag kveld. Glemte jo selvfølgelig klokken om natten..... :rosasmil: .....sikkert ikke de eneste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #74 Del Skrevet 28. oktober 2003 I natt var det storm. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg våknet av den, men hver gang føltes det som om jeg nettopp var sovnet og brutalt ble røsket ut av søvnen av kraftige vindkuler. Jeg var skikkelig trøtt da det var på tide å stå opp..... Nei - nå får det være nok prat om vær og vind. Jeg skulle bare legge i ovnen før jeg lagde frokost, men så at askeskuffen var full og måtte tømmes. Og når jeg først var i gang tok jeg likså godt og vasket glassdøren også. Det ble riktig så rent og pent! Så kunne jeg endelig kose meg med frokost og en stund foran tv'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #75 Del Skrevet 29. oktober 2003 God morgen! Håper alle har sovet godt i natt. Jeg har kommet meg på jobb og sitter med morgenkaffen og smugleser KG. 8) Har hatt en slitsom morgen igjen. Eldstemann er så sta og furtete om morran for tida - jeg blir snart sprø. Det er så slitsomt i lengden....jeg vil ikke ha det sånn!!! Jeg vil ha snille barn som gjør som mamma sier.... Må jobbe litt nå. Stikker innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #76 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg fryser og er sulten!! Jeg tar lunsj om 10 min og da skal jeg lage meg en stor kopp varm te. Været er ikke så verst idag, 4-5 grader og overskyet. Ellers ikke så mye å berette. Forholdsvis rolig dag på jobben så det går an å lese litt Kg innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #77 Del Skrevet 29. oktober 2003 Å hei.....ny side! God lunsj da folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 7. november 2003 Forfatter #78 Del Skrevet 7. november 2003 Jøje meg hvor fort en ukes tid går! I dag har jeg vært rimelig trøtt. Jeg begynte å sy på en juleduk i går kveld og det var så kjekt at jeg glemte både tid og sted. Jeg kom meg ikke i seng før nærmere halv to i natt.... Ellers har det vært en fin dag. Jeg har hatt fri og solen tittet inn i stua til meg nøyaktig kl 1145. Skal prøve meg på en liten oppdatering siden sist. Må bare tenke meg om litt først..... [ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 7. november 2003 Forfatter #79 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg sitter her og gremmes over tidenes dårligste Beat for beat - det er jo helt forferdelig å høre på! Prøver meg på en liten oppdatering i stedenfor. Forrige torsdag: Gikk som en røyk. Jeg fløy fra det ene møtet til det andre. Innimellom rakk jeg å handle til helgen og kjøre unger hit og dit. Det siste møtet var ferdig i 1730-tiden, og jeg kjørte rett og hentet ungene. Kom hjem, skiftet og dro rett på trening. Phu!! Forrige fredag: Jeg hadde FRI, og brukte formiddagen til å rydde og stelle huset til helgen. Været var fint, og det var deilig å få hengt ut sengetøyet til lufting. Til middag tror jeg vi hadde karbonader..... Fredag kveld er Nrk1-kveld, med et par glass vin attåt! Lørdag: Jeg ble vekket i 10-tiden av Darling og fikk frokost på sengen. Jeg blir vel snart så bortskjemt at jeg forlanger frokost på sengen hver dag.... Etter å ha spist og lest dagens avis stod jeg opp og dusjet. Gjorde ikke så mye ellers den dagen. Forresten så ryddet jeg på vaskerommet...hadde nesten glemt det. Det samler seg en del rusk og rask der - ting jeg finner i bukselommer, single sokker osv.... Jeg lagde taco om ettermiddagen. Det hadde vært overskyet hele dagen, men mens jeg sto med maten brøt den lave ettermiddagssolen gjennom skydekket. Den kastet nydelige rødrosa ståler inn på kjøkkenet, og jeg ble helt betatt av hvor vakkert det var. Søndag: Jeg ble vekket av en liten sulten venn, så det var bare å stå opp og lage frokost. Vi dekket på bordet, kokte egg og tevann. Gjorde ikke så mye idag heller, bare det vanlige som å sette over noen klesvasker og legge på plass rene klær. Barna gikk ut etter å ha spist. Jeg lagde kyllingwok til middag. Mandag: Lillemor var hjemme etter å ha blitt dårlig søndag kveld. Kastet opp flere ganger den kvelden. Fikk hun litt drikke kom det opp igjen med en gang. Så hun var hjemme og slappet av. Det tar på å være syk! Dermed måtte jeg også være hjemme fra jobben. Dagen gikk som den pleier, før jeg får sukk for meg er det middagstid. :o To be continued..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 8. november 2003 Forfatter #80 Del Skrevet 8. november 2003 At jeg aldri lærer....jeg satt oppe i går kveld og sydde til øynene omtrent gikk i kryss. Dessuten var det et interessant program om Black Sabbath på BBC Prime, men jeg orket ikke se det ferdig. Klokka ett var jeg så trøtt at jeg måtte bare gå og legge meg ellers hadde jeg vel sovnet i stolen foran tv'n. Nå har jeg lest dagens avis og drukket et par kopper kaffe, så det begynner å hjelpe på. Det ser ut til å bli en nydelig dag. Solen skinner over fjord og fjell, og om et par timer kommer den til meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå