Gå til innhold

Liker du alle sider av din kjære?

mee mee

Anbefalte innlegg

Ting som jeg ikke er så begeistret for med min:

- Han bryr seg lite om utseende sitt, (dvs legger på seg, går i koseklær ofte.)

- Usosial ( han vil helst sitte inne i helgene og ukedagene å spille.)

- Dårlig til å ta intiativ til matlaging og rydding

- Han kan ha dager der han blir fort sur og hissig! (irriterende)

- Han kan automatisk fise, pille seg i nesen... Ekkelt...

Hmm... det var litt mange det da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min skal på død og liv alltid lese fotballblogger når vi spiser frokost. Og han er alltid så fornuftig når jeg vil finne på "ufornuftige" ting.

I tillegg er han ekstremt dårlig på å svare på meldinger. Ofte får jeg bare et "ja" eller "ok" etter å ha sendt ham en lang melding som inneholder flere spørsmål. Dette har han blitt flinkere på da, og jeg har selv lært at det kan kun være ett spørsmål i hver melding.

Utenom dette er han fantastisk mesteparten av tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... La meg se:

• -Han er ganske negativ av seg. Dersom bussen er forsinket eller DVD-spilleren ikke virker, så banner og sverter han og forsurer han hele stemninga og oppfører seg som verden faller sammen.
  • - Han fikler med mobilen eller fjernkontrollen mens man prater til ham. Og PÅSTÅR at han får med seg to ting på en gang, men det gjør han altså ikke;)
  • - På fest synes han det er en ufattelig god idé å helle i folk runde på runde med shots i to-tre-tiden på natta. Er ikke morsomt før man er dritings, vettu...
  • - Når han henger opp klær blir det stort sett i en stor klump.
  • - Han bytter aldri sengetøy (men synes det er veldig hyggelig og fresht med nytt sengetøy når jeg gjør det. En gang jeg hadde vært mye rundt på jobbreiser og annet, hadde han på samme sengetøy i SEKS uker. Isjameg... Men han må dusje både morgen og kveld da, forstå logikken den som kan.

Og jaggu elsker jeg ham ikke likevel, som de fleste andre her gjør med sine menn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker nesten alle sidene hennes. :) Det er bare to unntak: innsiden og utsiden.

-g

Hva slags sider liker du da? Baksiden og forsiden? Men sitter ikke det på utsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hanne_*
Ting som jeg ikke er så begeistret for med min:

- Han bryr seg lite om utseende sitt, (dvs legger på seg, går i koseklær ofte.)

- Usosial ( han vil helst sitte inne i helgene og ukedagene å spille.)

- Dårlig til å ta intiativ til matlaging og rydding

- Han kan ha dager der han blir fort sur og hissig! (irriterende)

- Han kan automatisk fise, pille seg i nesen... Ekkelt...

Hmm... det var litt mange det da :P

Er du sammen med sønnen min på 14 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke alle sidene til samboern min like godt, nei. Det viktigste er vel at de gode sidene overskygger de dårlige og at man ikke irriterer seg for mye over bagateller. De gode sidene hans er i hvert fall på viktigere områder enn de dårlige, stort sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, jeg liker ikke sambos smårasistiske tankegang (men dettte pleier han å holde for seg selv), at han er lat, usosial og at han spiller dataspill... Jeg må også fortelle han at "nå kjære er det på tide å gå til frisøren/ bytte håndkleet du har hatt på badet i over en uke" osv osv.... hehe, ellers er han verdens beste ;) Vi har vært sammen i 4 år, snart gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er lov å mislike noen sider, og egentlig er det vel nesten påkrevd. Hadde kjæresten min vært helt perfekt, ville jeg nok fått prestasjonsangst selv også. Trikset med å finne en livspartner er etter min menng å finne en som har feil man kan leve med. For alle har noen feil, og da er det best å ha oversikt over hvilke fra starten av, så slipper man mange av de ubehagelige overraskelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...