Gå til innhold

Liker du alle sider av din kjære?


mee mee

Anbefalte innlegg

Satt å tenkte litt her om dagen, er det "lov" å ikke like alle sider ved din kjære?

Jeg skal innrømme at ikke alle sider er like bra. Eller er dette noe man ikke prater om?

Hvilken side liker ikke du?

For å starte så liker ikke jeg den bedreviter siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er noe farlig å ikke like alle sidene til sin kjære, det skal vel godt gjøres å like absolutt alt.

Men når det er sagt så har jeg enda til gode å oppdage noe jeg misliker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han alltid skal "skryte" på seg at han kjenner de og de, når han egentlig bare har hilst på dem en gang.

Evt. også skal fortelle meg hvem folk er, når jeg muligens kjenner til de bedre enn han.

Mannfolk... de vet best, og kjenner best. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt liker jeg ikke alle sider ved min kjære, men de gode sidene oppveier for de få mindre gode. Faktisk er det litt slitsomt at han er så blid og sprudlende på morningen - jeg bruker gjerne litt tid på å våkne... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Linn_*

Likte denne tråden! Gøy hvis flere svarer!

Jeg liker ikke et at han skryter eller at han sovner så syyykt fort. Med en gang vi legger hodet på puten blir han helt sløv og sovner på sekundet.. Og han snorker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære har flere sider jeg misliker. Han er treg når han skal gjøre noe han egentlig ikke har lyst til, da kan han utsette og utsette og utsette ting, som går ut over meg. Og så er han veldig dårlig til å sette seg inn i andres situasjon. Hans oppfatning av verden er den riktige, og sånn er det bare. :roll: Jeg kan snakke og forklare, han nikker og smiler, men overser meningene mine totalt og nekter å innse at jeg kan ha rett.

Men han har flere positive sider som veier opp mot de negative, så jeg har valgt å leve med ham til tross for de negative sidene. Og det går jeg ut ifra at han har gjort også, negative sider har vi vel alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Jeg kjenner meg veldig igjen i den reklamen for snorke nesesprayen.

I begynnelsen synes jeg det var kos å høre han ved siden av meg..Nå, etter to år, så synes jeg ikke det alltid er like kult.

Og så liker jeg ikke bedreviter siden hans, og HVERTFALL ikke at han heier på de værste rivalene for det fotball laget jeg heier på. Bråk i heimen to ganger i året ja..

Og heller ikke at han er så innmari handy(selvom det egentlig bare er flott), for da føler jeg meg som rene klumsen.

Og til slutt så liker jeg ikke måten han skryter til alle av "jeg har vært på fylla, åå så fyllesjuk" hveeeeer gang han har vært ute, eller bare tatt seg noen øl hjemme.

Nå virker det som at jeg ikke liker mannen min i det hele tatt, men åååh, så mange sider av ham jeg elsker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man må vel ikke nødvendigvis like alle sider ved sin kjære.

Jeg liker ikke at min slumrer om morgenen - særlig ikke hvis han skal opp før meg. Da blir det til at jeg også våkner hver gang alarmen går. Rekorden hans er 16 slumringer!

Også liker jeg ikke at han aldri klarer å ta "bare et par øl" hvis vi er ute på noe. Det blir som regel mer..

Også liker jeg ikke at han røyker på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Om man virkelig elsker alle sider ved en person, tenker jeg at man må være helt nyforelska, og det er man jo ikke i lengden. Jeg går ikke og irriterer meg daglig over enkelte sider av mannen min, men i visse situasjoner dukker det jo opp egenskaper jeg setter mindre pris på. Det anser jeg som helt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. ja, er flere småting jeg ikke setter så veldig pris på.

At han sovner av med en gang vi legger oss har begynt å irritere meg i det siste, så ofte ligger jeg våken i over en time.

At han kritiserer meg for de minste ting.. Han synes jeg er håpløs som griser når jeg smører på brødskiva, at jeg snakker for høyt om morraen og slike ting.. Vet jo at han ikke mener noe negativt med det, men jeg fort irritert over slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hmmm, dette ble vanskelig. Jeg vet det er noen ting som kan plage meg, men zalle de andre "sidene" med han veier kraftig opp for det :yvonne:

Hvis det må være noe, så kan det være at han ikke rydder opp i ledningrotet (jeg takler ikke masse ledninger her og der), at han kan være litt glemsk med ting som bør gjøres. jeg blir også litt oppgitt over et visst tema jeg ikke vil snakke om her, han kan ha litt oppheng i å prate om. Men det kommer av hans glede rundt det temaet, så det hører vel egentlig ikke under dette emnet.

men jeg blir bare mer og mer forelska i han, beste mannen i verden :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det noen sider jeg ikke liker så godt som andre, og de er han ganske klar over selv. Regner med han har noe han misliker med meg også, men det er nå slik vi er, og vi holder sammen til tross for irritasjonsmomenter. :rødme:

Og Gwendolyn: Jeg har den beste mannen i verden. ;)

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det noen sider jeg ikke liker så godt som andre, og de er han ganske klar over selv. Regner med han har noe han misliker med meg også, men det er nå slik vi er, og vi holder sammen til tross for irritasjonsmomenter. :rødme:

Og Gwendolyn: Jeg har den beste mannen i verden. ;)

Hehe, neineinei, tror du har misforstått litt Wind, hehe, mannen min er best :jepp:

hehe, så søtt:)

Men er det ikke slik det skal være da? At vi har noe å bryne oss på med hverandre? Jeg merker at jeg blir me og mer forelsket, eller kanskje dt er mer rett å si at jeg blir dypere forelsket jo flere sider med min kjære som blir avdekket. hærlige, eller mindre hærlige. hadde blitt litt kjedelig om det ikke var noe vind i seilene :sjenert:

Wind: du har sikkert en hærlig fyr;) Men min er mer hærlig, thihi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese her, får bestandig dårlig samvittighet når jeg irriterer meg over kjærestens heller dårlige sider.. men det er jo tydeligvis normalt ;)

Liker ikke når kjæresten min skryter, og da bruker jeg som regel å komme med en lunken tilbakemelding. Forstår ikke hvorfor folk skryter for det fungerer jo bare motsatt; lytteren blir mindre imponert :klaske:

Også er det veldig irriterende at han noen ganger ikke går an å ha en samtale med - spesielt når han kjører bil, eller tenker på noe han skal gjøre. Da svarer han kun med "mhm" og "jaha" til alt jeg sier, uten å få noe med seg.

Men som alle andre her sier, de gode sidene betyr så mye mer, og på en måte er det veldig deilig å kjenne en person så utrolig godt :hjertesmil:

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...