Gå til innhold

Adventskalender til kjæresten


Champagnepiken

Anbefalte innlegg

Jada, vi er voksne, men jeg har lyst til å overraske kjæresten (31 år) med adventskalender. Men hva i all verden slags smågaver egner seg? Vil ikke at det skal være veldig dyre ting, tanken er det viktigste.

Har tenkt ut noen småting han trenger til kjøkkenet, men ellers sliter jeg veldig med å komme på ting. Kan ikke være godteri hver dag heller... :fnise: Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker på akkurat det samme om dagen! Vi skal ha annenhver dag i år, men det er likevel mange gaver å kjøpe..

Ting jeg har tenkt på så langt er:

Flaxlodd

Kinobillett

Blad (eks. tegneserie han liker)

Selvlaget gavekort på massasje, frokost på senga ol.

Boxer

Sokker

Trøye?

Fruktnøtt, Lohengrin ++

Er med andre ord langt fra ferdig.. Før om åra har vi kjøpt endel tulleting; hjerteformet sugerør i plast og slikt.. Dette ender vi jo med å kaste en stund etterpå, så vi er blitt enig om å heller legge litt mer penger i det og kjøpe ting som trengs/brukes, enn å bruke 200 kr. på tull og tøys uten nytteverdi.

Skal oppdatere deg hvis jeg kommer på noe annet smart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir 24 pakker da, men er ferdig med 12 pakker som er sokker. Tenkte å gi de annenhver dag.

En butikk hadde sokker til halvpris, så et par sokker kostet 15 kr (3 par 49kr).

Resten blir flaxlodd, IFA poser (populære i fjor), t-skjorte, DVD, pocket bok (pakke nr 24)+++

Endret av Lune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Norli har de dvder til 49 (eller kanskje 59), passer fint som gave på lørdag eller søndag (da synes jeg gaven kan være litt større!), ellers: julebrus (eller øl), sjokolade..

Egentlig lurer jeg på om guttene synes det er så morsomt å få kalender som vi vil at de skal synes.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kalender hvert år. Jeg har planer om dette; bok, cd, kinobillett, konsertbillett, sjokolade, tøfler, simpsons blad, skjerf, dusjsåpe, morsom isskrape til bilen, hansker, en pose med skumnisser, en liten fjernstyrt bil (for moro skyld), pose med tyrisk pepper osv.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du allerede har funnet på noen gaver så da kommer denne idèen litt sent.

Fikk denne idèen litt for sent selv, men synes den var kjempeartig.: En kasse øl med 24 forskjellige typer som du nummerèr :)

Endret av nnn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du allerede har funnet på noen gaver så da kommer denne idèen litt sent.

Fikk denne idèen litt for sent selv, men synes den var kjempeartig.: En kasse øl med 24 forskjellige typer som du nummerèr :)

Eller julebrus ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marita_*

Jeg lager også kalender til min kjære!

Har vært på "tiggerunde" på parfymerier og frisørsalonger, hvor jeg har fått parfymeprøver på deilige parfymer,små tuber med skrubb og kremer til mann, bittesmå flasker med Redken for Men og slike ting!

Ikke alle som gir ut prøver (!), men man kan jo spørre hvis man allikevel skal inn og kjøpe noe til seg selv. Det skal jo ikke være så dyrt, men jeg hadde iallefall blitt glad for en pen prøve på en deilig parfyme i min kalender.

Første desember får han flax-kalender, i tillegg har jeg kjøpt sokker, cognacglass, liten flaske cognac fra vinmonopolet, drops han liker, negleklipper.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann på 43
På Norli har de dvder til 49 (eller kanskje 59), passer fint som gave på lørdag eller søndag (da synes jeg gaven kan være litt større!), ellers: julebrus (eller øl), sjokolade..

Egentlig lurer jeg på om guttene synes det er så morsomt å få kalender som vi vil at de skal synes.. :/

Jeg kan ikke svare for andre menn men personlig synes jeg slike kalendre bare er tull.

Om jeg får noen tuber med kremer eller annet, så ........... Litt mer søppel ble det. Det eneste du har gitt meg er dårlig samvittighet for at jeg ikke har laget kalender til deg.

Hadde jeg derimot våknet hver dag med en ny sexstilling i gave så hadde vel kalendre fått en ny tilhenger. Og gjerne juleaften morgen men min kjære og ei til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trygve80

Kjæresten min hadde kaleder til meg i fjord. Det synes jeg var veldig koselig :)

Da fikk jeg sokker, flaxlodd, dusjsåpe, hjemmelakte gavekort, bokser, bok og masse kjekke ting som menn liker. Jeg synes vertfall at det var noen bra ting å få ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man hører det godt hvis man ikke spiser popcorn selv. I et rolig parti av filmen med klining og sus i skogen, så hører man "knas knas".

Det kan jo være veldig fyldig og fin lyd selv om det ikke er så høyt. Hvis knaseren sitter nærme er det umulig å ikke få med seg smattelydene.

cdon.com har tilbud på DVD-filmer, tre stk. for kr 99,-. Har funnet noen godbiter der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest. forrige innlegg
cdon.com har tilbud på DVD-filmer, tre stk. for kr 99,-. Har funnet noen godbiter der.

Ooops da, så ikke at jeg hadde sitert, jeg!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Det var jo en kjempe god ide! :) Det blir nok satt mer pris på en typiske "koselige" ting! :ler: Men lurer på hvordan du lager kalenderen, eller får han bare en øl? Er jo litt kjekt å kunne telle ned dagene, og ikke bare få en øl hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_vimsa_*

Jeg har lagd kalender til kjæresten min i år, vet ikke om han er overbegeistrert men jeg synes i allefall det var kjempekoselig å lage den...

Har prøvd at ikke dat skal være for mye "tull" men noe praktiske småting han trenger og noe kos.

Har kjøpt:

Klesrull

Julekaffe

2 forskjellige typer god te

Sånn klype til å ha teen i

DVD

Tøfler

Conagc

Akevitt

Pepperkake hus (i år SKAL vi ha)

Sausøse

Sånne tanntrådhoder

En nisse

Pondus julehefte

+++

også noe godetri og flaxlodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var å kjøpte noen adventsgaver på Clas Olson i dag... billettholder til bilen, kriselader til telefonen, mange forskjellige fluer til fluefiske, liten lommelykt (diodelykt?!) med karabinkrok...tullete duppeditter, men menn liker jo ikke nødvendigvis det samme som oss damer... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...