Gjest Fancy Nancy Skrevet 23. desember 2008 #101 Del Skrevet 23. desember 2008 God Jul! håper du får en fin feiring. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #102 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul i ny seng med lommelykt under dynen! tusen takk, kos deg med lillegutt og mannen. Håper du er bedre. God Jul! håper du får en fin feiring Tusen takk, kos deg masse i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #103 Del Skrevet 24. desember 2008 No har eg sett på både tre nøtter til Askepott og Reisen til julestjernenen. som er obligatorisk på julaften. Mamma er på jobb, broren er på jobb og huset til mamma og pappa er som sagt ikkje ferdig. I dag blir det lutefisk i farmors hus med meg, pappa og farmor. Mamma komme heim klokka ti. Har aldri feira jul i farmors hus, så det er litt rart. Hadde liksom gleda meg til å feire i nye-huset men det blir ikkje denne julen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 24. desember 2008 #104 Del Skrevet 24. desember 2008 Sier det her og, jeg.. God jul, frøken!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #105 Del Skrevet 24. desember 2008 Sier det her og, jeg.. God jul, frøken!!! God jul til deg og vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #106 Del Skrevet 25. desember 2008 Eg fikk ett hjertesmykke av kjæresten til jul veldig fornøyd! Han var sjølvsagt veldig fornøyd med sin, han fikk fifa 09 til playstation og ullvangsokker. Ellers fekk eg smykkeskrin og gavekort fra Ikea + en del peng. Eg er veldig nøgd ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #107 Del Skrevet 26. desember 2008 I dag er og ein stor slappe av dag. I morra skal eg til miniby og møte vennine eller venniner. Alt etter kven som dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #108 Del Skrevet 27. desember 2008 Har hatt ein super dag med venniner i dag. Fått siste julegaven og kost meg med mat og prating. Møtt søteste vetlegutten som smilte så fint. Det rasler litt eggstokkene då ja Dagens handlefangst var, champange til nyttår + Bacardi. Skjorte til kjære, 4 filmer: Ylvis 3, mamma mia, deception og Kautokeinoopprøret. Kjære kommer i morgon allereie Gleder meg utrulig masse. Rommet vårt er vaska og senga er på plass. Mamma har til og med eget sengeteppe til meg, som er utrolig fint. Eg flyr snart opp av stolen av spenning :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #109 Del Skrevet 28. desember 2008 I dag kommer han til meg. Han skal møte pappa og broren for fyrste gong. Det er veldig spennande ja Mamma og pappa er på familiebesøk, så eg har huset for meg sjølv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 28. desember 2008 #110 Del Skrevet 28. desember 2008 Bare innom for å levere en klem: All the best for tonight!! Love you lots, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 29. desember 2008 #111 Del Skrevet 29. desember 2008 Håper du koser deg med besøk, antar det! Skummelt å treffe foreldre for første gang ja, egentlig glad jeg er forbi det stadiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 31. desember 2008 #112 Del Skrevet 31. desember 2008 GODT NYTTÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. januar 2009 #113 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. januar 2009 #114 Del Skrevet 2. januar 2009 Godt nytt år! Hadde du en fin nyttårsaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #115 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Takk for alle helsingar damer:) Godt nytt år til alle sammen! Eg har kost meg masse Kjære kom forrige søndag og reiste i dag. Me har egentlig levd veldig bedagelig og slapt når eg ikkje jobba. Inni mellom måtte jo eg sjølvsagt jobba som vikar. Nyttår vart tilbringt med masse kjenningar i bygda. Kjempe kjekt. Kjære vart godt bedugga og koste seg masse. Me har egentlig sett ein god del film mens han var her og planlagt to byferiar. Ein til Venezia!!!!! før påske Og ein til Warsawa i Polen i august. De vert bursdagsgavene våre i år. Eg blir jo 25 i år, og valgte å feire med ferie. Ellers har han trent litt mens eg var på jobb og klart seg godt sammen med familien min på egenhånd! Det var eg egentlig ganske spent på men det har godt veldig bra. Vi har klart oss godt i huset sjølv om det verken er skikkelig lys eller nokon do. Det einaste problemet vi fekk var at bror min vart så full på nyttår, at han klarte å detta på den midlertidige døra og få han ut or hengslane. Det låg heldigvis mykje papp der han datt slik at han ikkje slo seg. Det ligg nemmelig ein god del stein utenfor døra der. Kjære fekk også veldig god kontakt med tanteungen, dei leikte og tulla på i lag. Kjære måtte til og med byte bleie på han i går fori han kom til oss og sa at han hadde tissa seg ut. Neimen, hadde han teken på dette Det var utrulig artig å sjå! Han kjem til å verte ein god pappa når den dagen kjem ja Goungen kravla ofte opp på kneet hans og skulle lese om traktor. No har me snakka om at eg skal feire påske på hytta til foreldra hans, sånn at eg kan treffe meg i påsken, eller så reise me til Trondheim og møte vennener av han. Det gler eg meg til. Eg er imidlertid veldig spent på korleis dei reagerer på at eg sitter i rullestol og sikkert er ganske langt frå den svigerdattera dei kunne tenkja seg. No er han i alle fall reist frå meg. Det vert tøffare for kvar gong han reise + at det føltes litt ekstra når me faktisk hadde fått ei heil veka i lag. Det er jo andre veka sidan me vart i lag. Endret 4. januar 2009 av Frk edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #116 Del Skrevet 5. januar 2009 No sitter eg heima hos mamma og pappa åleina. Eg reise opp igjen på onsdag, eg gler meg masse til å sjå folk igjen. Det er så rart å sitte her å vite at eg har fri. Kjære er borte, no må eg sysselsette meg sjølv. Det er så rart at han har reist. No ser eg han kanskje i Bergen om praksisen ordnar seg, då kjem han 30 januar for å feire 25 årsdagen min sammen med gode venner. Har lyst å skrive bachelor om plassen der kjære jobber. Eg ringte dei og dei virka veldig positive! Venter i spenning på at dei skal ringe opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 6. januar 2009 #117 Del Skrevet 6. januar 2009 Det var sånn det var å være student ja, lang juleferie! Skal du bare skrive bachelor i vår eller? Warszawa er forresten en fin by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #118 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Det var sånn det var å være student ja, lang juleferie! Skal du bare skrive bachelor i vår eller? Warszawa er forresten en fin by! Eg skal skrive bachelor siste delen og ha litt intern praksis først i slutten av januar, så har eg praksis frå 2 veka i februar. Tanken var Bergen, trudde at det var ganske klart også, så begynte dei å mase om vitnemål og referanser. Det er jo ikkje akkurat så normalt. Av lærarane fekk me vite at CV var nok. Eg har hatt litt mailkontakt med dei fordi vi måtte diskutere tilrettelegging og sånn, Så begynte de plutselig å spørre om referanser og vitnemål :gjeiper: Korleis var Warzawa? Endret 6. januar 2009 av Frk edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 11. januar 2009 #119 Del Skrevet 11. januar 2009 Fått svar fra praksisplassen din i Bergen? *Fingers crossed* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #120 Del Skrevet 12. januar 2009 Fått svar fra praksisplassen din i Bergen? *Fingers crossed* Den praksisplassen gjekk i vasken. Det er kjempe drit, dei ringte i forrige veka. Dei hadde plutselig ansatt ei. Det gjorde at dei ikkje hadde plass til meg Læraren min leite etter eit alternativ. Eg blei så fortvilla, at eg rett og slett reiste opp til K. Me har kost oss masse. På lørdag gjekk me ut, og ble spandert på av dekkkongen Tommy sharif. Kjempe artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå