Gå til innhold

Frøknas spinnerier


Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Eg tok buss og fly opp til K på fredag. Det var eit kjempe herlig val, men tanken var ikkje å bli så lenge. Eg skulle reisa i går, men no blir eg nok til fredag. Han er på jobb no, mens eg skal kose meg heima. Utrolig herlig å ligge i sofaen og daffe, med hodet godt plassert å i armkroken. Vi har begynt å tenke på at eg kan flytte her til etter studia. No skulle eg egentlig ha vore på skulen, men eg trengte å berre vere samen med han.

Vi flytter samen i august og begge gler seg masse, og gler seg til kvardagen. Avstanden blir tyngre i takt med at følelsane blir sterkare. Eg har aldri hatt det så herlig. Han er min beste venn, samtidig som han er verdens beste kjæreste. Alt føles så riktig til tross at vi har mange utfordringar på vår vei. No har han sagt til bestekammeraten at eg sit i rullestol og han tok det kjempe bra. Han har endå ikkje sagt til foreldrene at eg sit i rullestol. Trur det er litt vanskelig for han. Det som er,at foreldra til bestekompisen og hans er gode venner. På lørdag ringte tilfeldigvis mor til K. Han fekk ein aning om at ho hadde fått vite det, ho lurte på om han hadde noe og fortelle, men han sa det ikkje. Han understrekjer at det ikkje har noko med meg å gjere, og at han elsker meg, han veit berre ikkje heilt korleis han skal fortelje det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går tok eg oppvasken vår, dagen før bretta eg klær. Han lagar middag og vasker kler. Vi har ein sambuarrytme klar. Eg klarer nesten ikkje vente til august, til vi blir sambuarar. Ja eg veit det er tidleg å tenke på det, men vi nyter veldig godt kvarandre sitt seleskap. Ein positiv ting. Jobben til K ringte meg i går og sa at de var intresserte i at eg laga bacheloroppgave om dei! Skal kasta meg rundt å kladde etterpå. Eg drar til studiestaden på fredag. Klar for jentetur ut. Han får besøk av ein kammerat i helga så då reise eg tilbake. Det var jo ikkje planen i heile tatt å vera så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du og typen fremdeles svever rundt på en rosa sky og har det bare bra?! Men jeg synes da virkelig at han skal være ærlig nok å fortelle dette om deg til familien sin da. Er på tide!! Og du; du er absolutt en svigerdatter de kan ønske seg!! Det synes jeg du skal vite. Er sikker på at de blir glad i deg ved første øyekast! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går veldig bra, det er litt slitsomt også at vi må holde det skjult i forhold til jobben. No jobber eg jo faktisk også for dei. Når vi var ute sist lørdag, så traff vi faktisk ei som var kontakten min når eg var her og trente + to andre tilsette så no begynner nok ryktene å gå. I går var vi på tur ute, da traff vi ei til. Ellers holder eg en lav profil her og er mye inne. I morgon drar eg til studiestaden igjen. Har nevnt for læraren min at det kan vere aktuelt å ha praksis på K sin jobb. Då må vi bite i det sure eplet å si at vi er sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det skal visst ikke være helt uproblematisk, skjønner jeg!

Ting er jo aldri enkelt, men no må en berre sjå kva som skjer. Ting ordner seg etterkvart, eg skjønner K veldig godt! Det som er mest spennande no om læraren min klarer å grave opp ein egna praksis i Bergen. Om eg skal ha praksis her, så er K veldig klar over at vi må fortelle om korleis ting henger sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*løper inn i dagboka til Frk Edderkopp og skriker HEI, og løper ut igjen*

:vinke: Håper du ikkje stresser for mykje.

Eg har eit martonløp i dag, tar buss klokken 16, rekke gardermobussen kl 19 når bussen er på Hønefoss kl 19... Går det, biter negler flyet går 21.10 og er på studiestaden i ellevetiden om alt går etter planen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag havna dumme bilen på verksted, lekkasje av frostveske hmf... Har ikkje råd til det no....!!!! Har klipt og stripa håret i dag også. Herlig, er veldig fornøyd :) Eg har urinveisinfeksjon igjen. Vil ikkje til lege :snurt: Tips? Skal på skulen igjen i morgon, det er nok på tide kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag havna dumme bilen på verksted, lekkasje av frostveske hmf... Har ikkje råd til det no....!!!! Har klipt og stripa håret i dag også. Herlig, er veldig fornøyd :) Eg har urinveisinfeksjon igjen. Vil ikkje til lege :snurt: Tips? Skal på skulen igjen i morgon, det er nok på tide kanskje?

Hvis det ikke er så ille enda ville jeg forsøkt å behandle det med store menger tranebærkapsler, tranebærjuice og appelsinjuice. God bedring :klem:

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk enigma :klem: Er helt god no faktisk. Må skaffe meg tranebærkapsler til nødtilfeller likevell. Praksisen har gått i boks. Energiseleskap! Trur det blir artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Dakkar... feiler deg da, vennen? Har vært syk et par dager jeg og... Kvalme, blæh.. :spy:

Eg har noe influensalignende, vond hals, tett nese og vond kropp. I dag skal eg prøve å komme i sånn form, at eg kan dra på Shahid Ali kveld. Det kan sjå litt mørkt ut. Er helt kake. Har obligatorisk heile neste veke så eg må komme i form.

Kjedelig å være syk da. God bedring!

Takk :klem: Ja det passa dårlig inn i planane mine gitt, men sånn er det. For håpe at eg er bedre etter helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har noe influensalignende, vond hals, tett nese og vond kropp. I dag skal eg prøve å komme i sånn form, at eg kan dra på Shahid Ali kveld. Det kan sjå litt mørkt ut. Er helt kake. Har obligatorisk heile neste veke så eg må komme i form.

Takk :klem: Ja det passa dårlig inn i planane mine gitt, men sånn er det. For håpe at eg er bedre etter helga.

Nå ble jeg plutselig litt filosofisk her: hvorfor er det å være kake negativt? Når ble kaker en dårlig ting, da?!?

Er du bedre nå eller? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg flytta inn på hybelen i bergen. På lørdag var det bursdagsfest, og det var utrulig gøy. No er eg hos K igjen. Skal lese og prøve å få til ett møte angående bacheloroppgave. På lørdag skal vi på hytta til foreldra, då skal eg møte dei for første gang. Han skal gå løp og eg skal vere med mamman. Eg kvier meg masse.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg plutselig litt filosofisk her: hvorfor er det å være kake negativt? Når ble kaker en dårlig ting, da?!?

Er du bedre nå eller? :klem:

Kake er jo godt, rart at vi bruker det negativt ja. Språk og ord og utrykk er fornurlige. No er eg mykje bedre. På torsdag hadde eg siste febertokt, og måtte avlyse interjuver og avtaler fordi eg låg strak ut. Når eg våkna på fredag var eg heilt fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...