Gå til innhold

Frøknas spinnerier


Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til med lesing :) Skjønner det er rart å være hjemme, skal du være der til over jul?

Takk, eg glømte ei bok på studieplassen, den viktigaste filosofiboka. Etter mykje fram og tilbake fekk eg nokon til å låse seg inn å sende den med A-post. så då har eg den i morgon. Ja, det er det! Er jo så mykje hindringer her, veit du også. Eg er jo mykje åleina også. Det er så kjedelig. Men etter eksamen starter eg på vikarjobbing på fredag. DEt blir betre. Eg reiser 5 januar, men kjæresten komme den 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns alle er forkjølet for tiden. Hørtes ikke så fristende ut med studering i ferien, egentlig glad jeg er ferdig med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke vaer det da! klem.gif
Føler meg litt bedre nå renner eg mest i nesa og er tett.
God bedring! troest.gif
Takk, som sagt føler meg betre allrede. Hjelper også med litt trøst frå kg damene.:klem:

Syns alle er forkjølet for tiden. Hørtes ikke så fristende ut med studering i ferien, egentlig glad jeg er ferdig med det!
Det er vel det som er problemet, at andre var sjuke når eg kom heim. Har ikkje lest særlig i dag heller, prøvd å slappa av. Boka har ikkje kome heller. Den bør være komt i morgon, for å si det sånn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No sitter eg med eksamen! Det er om Kants erkjennelsesteori versus de logiske positvistene. Ikkje så veldig intressant med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter :klem:

I dag har eg hatt besøk av tanteungen, han er ein proppel med utrolig energi. Men det er utrulig morsomt. Han elsker å kjøre rundt på tante :fnise:

Han ville absolutt ha tante si spenne i håret i dag. Pappa spurte om han var jente, han svarte ja. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg har vel ikkje sagt at eg har starta vikarjobben min. Eg starta på fredag. Det er ein ganske einsidig jobb, men eg har ei heilt grei lønn. No gleder eg meg mest til jul :nisselue::nissekyss::nisse:

Planer desse vekene :

Tirsdag: Jobb

Onsdag: julaften :hoppe:

Torsdag: Fri og kose meg masse

Fredag: Bror og tantebarn tid + kanskje gå ut

lørdag: Bror og tantebarn tid igjen + kanskje gå ut?

Søndag: Det samme unntatt, alkohol

Mandag:Kjærestetid + jobbing

Tirsdag: kjærestetid + jobb

Onsdag: :kristin: kalkun. Det er bygdefest på gang!!!!!

Torsdag : Kjærestetid

Fredag: kjærestetid

Lørdag : kjærestetid

Tida framover blir kjempe gøy. Mamma har kjøpt rammemadrass som meg og kjære skal ha i nye huset heime. Vi skal innvie huset, og leve bare med ei stor seng og lommelykt. Ting er liksom ikkje heilt ferdig. Ikkje innlagt vatn og do, men rommet mitt er malt og fint.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag fekk eg julegaven fra kjæresten min. Det var så søtt! Han hadde laga kort med hjerter og lagt en kjærlighet inn i. Der skreiv han blant anna at han elska meg og at han glede seg til å feire jul sammen med familien min:) Han glede seg også til å flytte sammen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...