Blåbæret Skrevet 25. februar 2009 #21 Del Skrevet 25. februar 2009 Kjenner godt i gjen dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 28. februar 2009 #22 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg kjenner igjen dette veldig godt. Den el-kjøpen som ligger her i byen har et rykte på seg for å ha veldig dårlig service, og et par av de som jobber der har jeg hørt ved flere anledninger har gått inn for å lure kundene til å kjøpe eldre modeller av en vare uten å informere om at det er en nyere modell til samme pris tilgjengelig. Selv var jeg på elkjøp 3. juledag i fjor for å kjøpe nytt sim-kort til mobilen min som hadde streiket på juleaften. Butikken var selvfølgelig stappfull av folk, og det var lange køer til alle "avdelingene" og til kassa. Når jeg til slutt stod som nr 2 i køen til mobiltlfavd skulle han først i køen kjøpe seg nye mobiltelefon. Først måtte han bestemme seg for mobil og abonnement, så skulle abonnementet endres og mobilen registreres. Så når jeg trodde at det ble min tur fant herremannnen foran meg ut at han kunne tenke seg ny bedriftsmobil også, og ble stående og vurdere om han skulle kjøpe nå eller senere. Så avbrøt han plutselig med at han lurte på om de hadde noen gode videokameraer inne, så da tok den ansatte han med til kameraene. Og han var den eneste som stod i mobiltlfavd - og nå var det ingen der. Etter 5 min kommer han tilbake med kunden, som jeg skjønner ikke var helt fornøyd med tilbudene og utvalget de hadde og hadde bestemt seg for å ikke kjøpe nå. MEN han hadde tenkt en del på om han skulle kjøpe seg ny stekeovn, kjøleskap og oppvaskmaskin og spurte om den ansatte hadde noe peiling på det. Og da presterer han å si ja! Jeg ble helt sjokkert og det ble også flere andre i køen bak meg. Så da stod vi igjen i kø, alene, uten noen ansatte i sikte. Det tok vel en 5 min før det kom en ny ansatt til som tydeligvis lurte på hvor det hadde blitt av han som stod der, og hjalp oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Blaise Skrevet 28. februar 2009 #23 Del Skrevet 28. februar 2009 Det jeg stusser over er at dere som er såå misfornøyde med el-kjøp drar tilbake. Hold dere unna da vel, dersom det er så ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå