Gå til innhold

Lurt av dobbeltspill :(


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min ble sammen i august etter et turbulent år med mye frem og tilbake. Vi var ganske seriøse fra januar til mai, da han omsider kuttet kontakten, og vi gikk hver til vårt. Et par måneder senere var vi så godt som et par.

I dag fant jeg ut at i perioden mars til mai, da vi traff hverandre regelmessig og oppførte oss som kjærester, så hadde han en annen. Like ofte som meg. Vekslet mellom oss. Ei jeg studerer med faktisk.

Var han "utro"? Vi var jo ikke definert som par, men likevel? Jeg holdt meg bare til ham, og naive, dumme meg trodde han gjorde det samme!!

Jeg er så fryktelig skuffa over at han kjørte et slikt dobbeltspill, jeg trodde jeg betydde mer for ham :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, vi er jo sammen og har det bra nå.. Typisk at ting fra fortida skal dukke opp da. Er faktisk mer forelska i han enn jeg har vært i noen andre. Å dumpe ham for dette er vel litt drøyt?

Ville bare ha litt konstruktive svar i forhold til om jeg har rett til å reagere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt svar var ment konstruktivt.

Jeg hadde dumpa en - uansett hvor bra vi hadde hatt det _akkurat nå_, dersom forholdet hadde vært så turbulent tidligere og i tillegg hadde hatt ei dame på si.... Ikke at jeg hadde latt det være turbulent over så langt tid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler at du har det bra og at det ikke er noe du kommer til å tenke på i fremtiden eller ha problemer med å ha tillit til han osv, så synes jeg at du skal bli i forholdet. Du har grunn til å reagere da han faktisk holdt det skjult for deg og ikke gav deg noe slags hint om at han traff en annen, men hvis du føler at det ikke er noen grunn til å gå pga det, da gjør du det heller ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet du hva han er kapabel til,enkelt og greit. Å sjonglere mellom to kvinner/menn er ingen kunst. Det har jeg også gjort. Men jeg var hele tiden åpen om det slik at de jeg sjonglerte mellom var klar over det.

Jeg synes det vitner om en solid porsjon egoisme og feighet at han ikke gjorde deg obs på situasjonen.Jeg synes det er greit å vise partneren respekt slik at han/hun selv kan velge å være intim/ikke intim med deg. Slike ting som kondombruk,sykdommer som og kan smittes via oralsex eller rett og slett den enkle ting at noen ikke liker tanken på å dele sin sexpartner med andre. Slikt bør respekteres.Men da må du jo informeres om det!!

Var det via han du fikk vite om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Trådstarter

Nei, jeg fant det ut selv, gjennom en hel rekke tilfeldigheter faktisk. Men han var åpen om det da jeg konfornterte ham om saken. Vi har brukt mye tid de siste par dagene på dette, men føler at jeg kan la det ligge nå.

I dag fikk snakket med henne han holdt på med, og hun var faktisk veldig hyggelig. Han er riktignok ikke så happy for at vjeg og henne pratet om dette, men det spiller ingen rolle så lenge jeg føler det hjalp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Optimisten!
Nei, jeg fant det ut selv, gjennom en hel rekke tilfeldigheter faktisk. Men han var åpen om det da jeg konfornterte ham om saken. Vi har brukt mye tid de siste par dagene på dette, men føler at jeg kan la det ligge nå.

I dag fikk snakket med henne han holdt på med, og hun var faktisk veldig hyggelig. Han er riktignok ikke så happy for at vjeg og henne pratet om dette, men det spiller ingen rolle så lenge jeg føler det hjalp.

Hm, jeg er kanskje litt rar, men siden dette skjedde i starten av forholdet deres, og siden det ble et brudd rett etterpå, så kanskje du ikke skal ta så mye hensyn til det akkurat nå? Jeg synes noen menn kan være ganske usikre i begynnelsen av et forhold, for så å bli mer overbeviste. Ikke dermed sagt at det er det rette. Men det føles jo bedre at de liker deg mer og mer med tiden, enn at de er stormforelsket i 3 mnd for så å rømme helt?

Jeg tror mange opplever å være forvirret og har vanskelig for å velge i blant, det har nok de fleste opplevd, for det er gjerne flere eller ingen aktuelle kandidater av gangen synes jeg!

Altså, har du det bra med ham nå så tro på det som er nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adriana27
Hm, jeg er kanskje litt rar, men siden dette skjedde i starten av forholdet deres, og siden det ble et brudd rett etterpå, så kanskje du ikke skal ta så mye hensyn til det akkurat nå? Jeg synes noen menn kan være ganske usikre i begynnelsen av et forhold, for så å bli mer overbeviste. Ikke dermed sagt at det er det rette. Men det føles jo bedre at de liker deg mer og mer med tiden, enn at de er stormforelsket i 3 mnd for så å rømme helt?

Jeg tror mange opplever å være forvirret og har vanskelig for å velge i blant, det har nok de fleste opplevd, for det er gjerne flere eller ingen aktuelle kandidater av gangen synes jeg!

Altså, har du det bra med ham nå så tro på det som er nå!

Bra å være optimistisk, kanskje har du også rett i denne situasjonen, men på generelt grunnlag er det ofte "How you win them is how you lose them". Det viser seg gang på gang at forhold som begynner på den måten der også får en like kronglete slutt.

Det finnes mange menn som nøler i begynnelsen og ikke driver og roter rundt på den måten.

Jeg er litt desillusjonert for tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimisten!
Bra å være optimistisk, kanskje har du også rett i denne situasjonen, men på generelt grunnlag er det ofte "How you win them is how you lose them". Det viser seg gang på gang at forhold som begynner på den måten der også får en like kronglete slutt.

Det finnes mange menn som nøler i begynnelsen og ikke driver og roter rundt på den måten.

Jeg er litt desillusjonert for tiden ;)

Skjønner poenget ditt, og du har nok ganske mye rett i det du sier.

Jeg tenker jo bare at alle er forskjellige og at man må gi det en sjanse,

det er ikke ofte man treffer en som føles helt rett og i blant tar det mer tid

for den ene å "komme dit".

Men absolutt, TS bør jo være litt obs og sånn, han kan jo være en sånn som

aldri helt vet hva han vil, og en sånn en er det helt forferdelig å være sammen med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...