Gå til innhold

Lurt av dobbeltspill :(


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min ble sammen i august etter et turbulent år med mye frem og tilbake. Vi var ganske seriøse fra januar til mai, da han omsider kuttet kontakten, og vi gikk hver til vårt. Et par måneder senere var vi så godt som et par.

I dag fant jeg ut at i perioden mars til mai, da vi traff hverandre regelmessig og oppførte oss som kjærester, så hadde han en annen. Like ofte som meg. Vekslet mellom oss. Ei jeg studerer med faktisk.

Var han "utro"? Vi var jo ikke definert som par, men likevel? Jeg holdt meg bare til ham, og naive, dumme meg trodde han gjorde det samme!!

Jeg er så fryktelig skuffa over at han kjørte et slikt dobbeltspill, jeg trodde jeg betydde mer for ham :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, vi er jo sammen og har det bra nå.. Typisk at ting fra fortida skal dukke opp da. Er faktisk mer forelska i han enn jeg har vært i noen andre. Å dumpe ham for dette er vel litt drøyt?

Ville bare ha litt konstruktive svar i forhold til om jeg har rett til å reagere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt svar var ment konstruktivt.

Jeg hadde dumpa en - uansett hvor bra vi hadde hatt det _akkurat nå_, dersom forholdet hadde vært så turbulent tidligere og i tillegg hadde hatt ei dame på si.... Ikke at jeg hadde latt det være turbulent over så langt tid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler at du har det bra og at det ikke er noe du kommer til å tenke på i fremtiden eller ha problemer med å ha tillit til han osv, så synes jeg at du skal bli i forholdet. Du har grunn til å reagere da han faktisk holdt det skjult for deg og ikke gav deg noe slags hint om at han traff en annen, men hvis du føler at det ikke er noen grunn til å gå pga det, da gjør du det heller ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider