Gå til innhold

Gl@m all the way


Gjest Gl@mB@be

Anbefalte innlegg

Gjest Gl@mB@be

I går skjedde det noe RART. Det hullet/såret jeg snakket om (som må ha vært et "hull"), det SPRAKK og ble borte :overrasket: Jeg hadde munnen oppe fordi jeg drev og studerte bak der, og så snakket jeg til typen samtidig. Og akkurat da "sprakk" altså hele skiten. Akkurat som en tynn hudfold som røyk eller hva jeg skal si. Det gjorde ikke vondt, men jeg spyttet litt blod etterpå. Merkelig!

Jeg ble litt skremt og redd, men det er bare sånn jeg er. Pyse.

Dag 12.

Har sovet hele natten i natt også. Deilig. Halsen er fortsatt vond når jeg våkner, så kan ikke gi meg med smertestillende riktig enda.

Belegget er nesten borte! Yaay! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gl@mB@be

Nei det gjorde ikke vondt heldigvis :)

Jeg skal på jobb neste helg. Jobber deltid, og har ikke oppsatte vakter før da uansett.

Forresten. Dette med sårskorpe som plutselig faller av og det fosser blod og bla bla er jo bare bullshit. Det belegget i munnen er sårskorpen, og denne forsvinner jo gradvis. Min er så og si borte nå, og det har skjedd litt etter litt uten at jeg ha blødd en dråpe i forbindelse med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Jeg var veldig redd for det jeg også, men nå trenger du ikke bekymre deg mer :) Jeg mistenker at de som snakker om sårskorpen på denne måten egentlig har hatt en blødning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gl@mB@be

Ja :)

Nå regner jeg meg som 95 % bra. Jeg tok en smertestillende 16:30 i går, og når jeg la meg hadde jeg fremdeles ikke behov for noe mer. Jeg sov hele natten uten smertestillende. Hadde litt vondt når jeg stod opp (bare når jeg svelget), og siden jeg hadde èn pille igjen så tok jeg den. Det går veldig bra å spise og drikke, men jeg tror jeg skal holde meg til ganske "myk" mat en stund til. Tar ingen sjanser.

Når det er sagt så føler jeg meg egentlig ganske jævlig. To uker med lite og dårlig "mat" har virkelig satt sine spor. Jeg skal aldri mer undervurdere et godt kosthold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Men hvordan ser det ut i halsen din nå da? Deilig å være nesten helt ferdig da! :jepp:

Halsen min ser helt fin ut den :jepp: Belegget er borte, hulrommene har samme rosa farge som resten og.. ja.. Alt er velstand :) Litt vondt enda når jeg svelger, men det er vel ikke så rart siden jeg ikke går på smertestillende lenger. Men det stikker ikke sånn som det gjore, så det går veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pupsilure

Men, forsvant bare belegget? Når skjedde det da? Mitt er blitt brunt. Og det samler seg så sinnsykt store matbiter der. Jeg må gurgle skikkelig, samtidig som jeg flytter hodet fra side til side, da løsner det :overrasket:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Uff da =/ Hadde ikke så store problemer med det jeg.

Belegget mitt var vel bare gult tror jeg, og forsvant litt etter litt. Fra dag 8 eller noe tror jeg. Nå er det helt borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gl@mB@be

Når skal jeg bli helt bra igjen, tro? Jeg slutta som sagt på smertestillende for noen dager siden, men fortsatt er halsen litt vond. Ikke vond på samme måte, det stikker ikke og det svir ikke, men vondt likevel. Når jeg svelger. Og gjesper. Og nyser. Av den grunn henger liksom spisingen litt igjen også. Det går egentlig veldig greit, men tar fortsatt litt tid og er en smule vondt enda. Jeg lengter etter pizza og knekkebrød med gulost, men fortsatt så tør jeg ikke pga skarpe kanter. Enn så lenge går det i loff med gulost.

I går fikk jeg handla mange julegaver, så nå mangler jeg bare èn. :nisse:

Ellers så må jeg si at desember har gått utrolig fort! 18. desember, allerede? Men gjerne for meg! Gleder meg masse til ribbe, poteter, rødkål og surkål :spise:

Endret av Gl@mB@be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Du blir nok helt bra snart tenker jeg :) Jeg spiste pizza i går jeg :fnise: Syntes ikke de skarpe kantene gjør så mye jeg. Det blir jo tygget først :klø: Og ritz kjeks har jeg spist to pakker av på en uke :ler:

Men å drikke gjør vondt for meg nå.

Det er så merkelig, når jeg spiser føles det akkurat som at maten kommer inn i det indre øret mitt :klø: Jeg skjønner at det ikke er mulig, men det føles akkurat slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Hihi du har det ja. Bare meg som er litt pysete :ler:

Oj, det var da en rar følelse å få når du spiser. Men som du sier, det går vel ikke på noen måte det? :klø: Selv var jeg plaget av at jeg fikk drikke opp i nesa på en måte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...