Smurfa Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #381 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ups..ikke bare-bare å skrive med tlf.. Postet før jeg var ferdig :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #382 Del Skrevet 28. oktober 2012 Herlige søndag <3 Våknet kl 07.10 ny tid. Sto opp 07.40 og gikk tur med Vofsen. Koselig ute nå med mye snø og noen få kalde grader :-) Småspurvene kvitret og sang og hadde fest på fuglebrettet. Etter endt tur laget jeg frokost med omelett og varm sjokolade. Det satte familien pris på. I går fikk Lille og jeg frokost på senga av mannen og Bittelille. Åå, så koselig!! Var Bittelilles ide <3 Skjønne gutten <3 Nå skal jeg straks gå i gang med å lese på det kjedeligste faget vi har på skola- skal lage sammendrag av kapitlene. Motivasjon- kom til meg!!!!! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #383 Del Skrevet 27. januar 2015 Og vips så var det gått ytterligere 2 år og 3 måneder.. :-o Jeje..bare å innse at dagbok ikke akkurat er min sterke side å skrive i..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 28. mai 2016 Forfatter #384 Del Skrevet 28. mai 2016 Årene går uten at man kommer på denne dagboka.. Er inne og leser i andres bøker men glemmer helt min egen.. Nyyyydelig vær ute i dag så morgenkaffen ble inntatt på verandaen mens avisen ble lest. Det er så innmari deilig med strålende solskinn!!! Nå skal jeg få på meg arbeidsklærne. Har diverse uteprosjekter på gang. Må også utnytte den fantastiske klestørken ute til å få vasket alt som ligger i skittentøysdunken.. Skulle tro skittenklærne formerer seg for det blir jo aldri tomt oppi den dunken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 29. mai 2016 Forfatter #385 Del Skrevet 29. mai 2016 Nok en dag med nydelig vær! Det er så deilig. Har til nå i dag gjort absolutt ingenting annet enn å gå tur med hunden, spise frokost ute på verandaen samt sette på en klesvask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå