Gå til innhold

Smurfa's forsøk på å skrive dagbok...


Smurfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlige søndag <3 Våknet kl 07.10 ny tid. Sto opp 07.40 og gikk tur med Vofsen. Koselig ute nå med mye snø og noen få kalde grader :-) Småspurvene kvitret og sang og hadde fest på fuglebrettet. Etter endt tur laget jeg frokost med omelett og varm sjokolade. Det satte familien pris på. I går fikk Lille og jeg frokost på senga av mannen og Bittelille. Åå, så koselig!! Var Bittelilles ide <3 Skjønne gutten <3 Nå skal jeg straks gå i gang med å lese på det kjedeligste faget vi har på skola- skal lage sammendrag av kapitlene. Motivasjon- kom til meg!!!!!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Og vips så var det gått ytterligere 2 år og 3 måneder.. :-o Jeje..bare å innse at dagbok ikke akkurat er min sterke side å skrive i..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Årene går uten at man kommer på denne dagboka..

Er inne og leser i andres bøker men glemmer helt min egen..:dry:

Nyyyydelig vær ute i dag så morgenkaffen ble inntatt på verandaen mens avisen ble lest. Det er så innmari deilig med strålende solskinn!!!:tongue:

Nå skal jeg få på meg arbeidsklærne. Har diverse uteprosjekter på gang. Må også utnytte den fantastiske klestørken ute til å få vasket alt som ligger i skittentøysdunken.. Skulle tro skittenklærne formerer seg for det blir jo aldri tomt oppi den dunken :sprettoy::fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag med nydelig vær! Det er så deilig. Har til nå i dag gjort absolutt ingenting annet enn å gå tur med hunden, spise frokost ute på verandaen samt sette på en klesvask:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...