Gå til innhold

Smerter i nedere del av magen,rett over underlivet 2-3 dager etter eggløsning


Iselin87

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg og min samboer prøver nå å bli gravide og er i vår første pp.

To dager etter at jeg hadde eggløsning,fikk jeg smerter/stikking i nedre del av magen,like over underlivet.Først var det på venstre side,så høyre og sånn har det vekslet frem og tilbake i rundt 5 dager nå,og kommer som diffuse smerter av og til.Det er ikke bestandig like vondt,men noen ganger,ved feks at jeg har sittet for lenge merker jeg det ekstra godt og kommer av og til med et lite "au.."

Hva kan dette være?Noen som har lignende erfaringer?

Håper selvfølgelig at dette kan vær et tegn på graviditet :) Men det er kanskje for tidlig å kjenne noe 4-5 dager etter en evt unnfangelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkuratt det samme merket jeg også. Ganske rett etter eggeløsning så var det stikkinger på hver side av "eggstokkene", eller der hvor de er plassert. Så jeg visste ganske tidlig at jeg var gravid..... Gikk en uke så kom de ømme brystene.. Tok en test når jeg var 3+4, om kvelden til og med, (altså en og en halv uke etter eggløsning) Som viste gravid.

Det kan være tegn, jeg merka hvertfal det. Prøvde i tre måneder, var ikke slik før jeg ble gravid....

Ta en test da :)

Spennende!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lillebille_*

Jeg fikk slike stikninger i forrige (første) prøveperiode, og var sikker på at frøet hadde festet seg. Men dengang ei, så vi satser på andre pp:) Men lykke til til deg i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuratt det samme merket jeg også. Ganske rett etter eggeløsning så var det stikkinger på hver side av "eggstokkene", eller der hvor de er plassert. Så jeg visste ganske tidlig at jeg var gravid..... Gikk en uke så kom de ømme brystene.. Tok en test når jeg var 3+4, om kvelden til og med, (altså en og en halv uke etter eggløsning) Som viste gravid.

Det kan være tegn, jeg merka hvertfal det. Prøvde i tre måneder, var ikke slik før jeg ble gravid....

Ta en test da :)

Spennende!!!!

Oi..så spennende:D..nå kjenner jeg at det kribler litt i ekstra i meg..kjenner litt mer håp nå:)Du var ikke kvalm eller hadde andre symptomer så tidlig da?

Er litt kvalm og veldig trøtt hele tiden nemlig...

Men du mener ikke at det er for tidlig for meg å teste nå da?vil så gjerne teste..men er redd fo å få et "slag i trynet",og teste negativt da..

Men jeg skal selvfølgelig teste senere i syklusen hvis jeg tar en tidlig test:)..så jeg mister ikke håpet helt uansett da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk slike stikninger i forrige (første) prøveperiode, og var sikker på at frøet hadde festet seg. Men dengang ei, så vi satser på andre pp:) Men lykke til til deg i alle fall!

Ååh..bare narre smerter da altså :sukk:

Håper indelig ikke at det er tilfellet med meg,er så klar for å få en positiv bekreftelse nå:)

Tusen takk for det ja:)

Lykke til til deg på neste pp også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi..så spennende:D..nå kjenner jeg at det kribler litt i ekstra i meg..kjenner litt mer håp nå:)Du var ikke kvalm eller hadde andre symptomer så tidlig da?

Er litt kvalm og veldig trøtt hele tiden nemlig...

Men du mener ikke at det er for tidlig for meg å teste nå da?vil så gjerne teste..men er redd fo å få et "slag i trynet",og teste negativt da..

Men jeg skal selvfølgelig teste senere i syklusen hvis jeg tar en tidlig test:)..så jeg mister ikke håpet helt uansett da:)

Joda den dagen jeg testa og dagene etter var jeg ganske kvalm, bare lå i en stol og prøvde å holde på maten.... Og så kjente jeg at kroppen ble fort sliten, at jeg pustet tyngre og klarte mindre....

Du kan teste... Om det vister negativ, så tester du om igjen etter 1-2 dager... Det er annbefalt (på alle tester) at man ikke tester før IKM (Forventet mensdag), fordi det er mindre sannsynlighet å få utslag før...Noen får ikke utslag på testene før uke 5-6, men noen får tidligere....

Men det høres helt likt ut som mine symptomer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh..bare narre smerter da altså :sukk:

Håper indelig ikke at det er tilfellet med meg,er så klar for å få en positiv bekreftelse nå:)

Tusen takk for det ja:)

Lykke til til deg på neste pp også:)

Jeg hadde tilfeldigvis en test liggende i skapet og tok den nå..men den viste NEGATIV:(..-ikke overraskende nok..

Men jeg har ikke mistet motet uansett..det e jo veldig tidlig enda:)Skal teste meg igjen om 2-3 dager,så får vi se om hellet er snudd:)

Såpass ja..min kvalme er bare forbigåene og jeg kan av og til reagere på noen lukter og bli litt uvel av det.Men har ikke hatt noen store plager-heldigvis:)

Håper jeg er like heldig som deg å da:)At symptomene er like,e jo et godt tegn ivertfall:)

Takk skal du ha for at du gir meg litt mer mot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda den dagen jeg testa og dagene etter var jeg ganske kvalm, bare lå i en stol og prøvde å holde på maten.... Og så kjente jeg at kroppen ble fort sliten, at jeg pustet tyngre og klarte mindre....

Du kan teste... Om det vister negativ, så tester du om igjen etter 1-2 dager... Det er annbefalt (på alle tester) at man ikke tester før IKM (Forventet mensdag), fordi det er mindre sannsynlighet å få utslag før...Noen får ikke utslag på testene før uke 5-6, men noen får tidligere....

Men det høres helt likt ut som mine symptomer:)

eg hadde tilfeldigvis en test liggende i skapet og tok den nå..men den viste NEGATIV:(..-ikke overraskende nok..

Men jeg har ikke mistet motet uansett..det e jo veldig tidlig enda:)Skal teste meg igjen om 2-3 dager,så får vi se om hellet er snudd:)

Såpass ja..min kvalme er bare forbigåene og jeg kan av og til reagere på noen lukter og bli litt uvel av det.Men har ikke hatt noen store plager-heldigvis:)

Håper jeg er like heldig som deg å da:)At symptomene er like,e jo et godt tegn ivertfall:)

Takk skal du ha for at du gir meg litt mer mot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...