Gå til innhold

julekalendere på tv i år


Lise_

Anbefalte innlegg

Kan noen med sikkerhet fortelle meg hvilke julekalendere som blir sendt på tv i år?? :)

Det er så masse om og men, og folk mener forskjellig, så visst noen vet med sikkerthet hvilke, så del det med oss

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The Julekalender! :hoppe:

Endelig slipper vi den grusomme Olsenbanden-greia og Vazelina! :biggrin::tommelopp:

godt å høre fler som hater både olsenbanden og vazelina!!

Endelig kvalitets tv igjen!! :)

:popcorn: spikkebittebittebittelitt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Julekalender! :hoppe:

Endelig slipper vi den grusomme Olsenbanden-greia og Vazelina! :biggrin::tommelopp:

ER sååå enig!!!

Har lenge spurt etter the julekalender. No bli det koz før jul :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner skomakergaten..... Musikken var så koselig og :)

På den linken oppe, sto det ingenting om hva de evt sender på tvn :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hegepege
Jeg savner skomakergaten..... Musikken var så koselig og :)

På den linken oppe, sto det ingenting om hva de evt sender på tvn :klø:

Jeg te på en av nrk sine sider at det var stor mulighet for at de i tilleg kom til å vise skomakergata etter blåfjell eller på en annen nrk kanal i jula, til ære for henki som jo døde i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Jeg savner Jul i Valhall. Det må være den beste - og kuleste - julekalenderen som noengang er sendt på TV2!

Helt enig - den likte jeg skikkelig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg te på en av nrk sine sider at det var stor mulighet for at de i tilleg kom til å vise skomakergata etter blåfjell eller på en annen nrk kanal i jula, til ære for henki som jo døde i år!

å :) men du husker ikke å ha hørt eller sett noe mer ang det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adresseavisen skrev i helga at Jul i Blåfjell vil gå på NRK i år, og det samme skrev Vårt Land for ikke lenge siden.

Og det virker ganske riktig, siden butikkene er fulle av Blåfjell-kalendere! Men de skal også sende noen klipp fra fjorårets Barnas Superjul...

Ang TV2 har jeg ikke funnet noe om dette... Det BA skrev om The Julekalender tar jeg med en liten klype salt - de har tross alt basert seg på et løst utsagn fra 2003!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adresseavisen skrev i helga at Jul i Blåfjell vil gå på NRK i år, og det samme skrev Vårt Land for ikke lenge siden.

Og det virker ganske riktig, siden butikkene er fulle av Blåfjell-kalendere! Men de skal også sende noen klipp fra fjorårets Barnas Superjul...

Ang TV2 har jeg ikke funnet noe om dette... Det BA skrev om The Julekalender tar jeg med en liten klype salt - de har tross alt basert seg på et løst utsagn fra 2003!

Jeg tenkte på å spørre om skomakergata kommer til å gå i tillegg på Nrk jeg, for det står det ingenting om. At jul i blåfjell kommer er jo 100% sikkert, kalenderne er jo i alle butikker alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En liten oppdatering...

Det er klart at tv 2 sender "The julekalender" (se tvguiden på tv2.no), og dessverre ser det ikke ut til at NRK skal sende skomakergata verken på NRK1, -2 eller -3. Jeg er skuffa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for Blåfjell. Barnas Superjul var katastrofe, fikk inntrykket av at NRK hadde leid inn småskolebarn, servert dem store mengder sukkerholdige produkter, sluppet dem inn i et tv-studio og latt kameraene rulle.

Nei, det der var noe for aldersgruppen 3-8, og adventsbarne-tv skal jo helst være noe for hele familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på å spørre om skomakergata kommer til å gå i tillegg på Nrk jeg, for det står det ingenting om. At jul i blåfjell kommer er jo 100% sikkert, kalenderne er jo i alle butikker alt.

Jeg sendte mail til NRK og spurte om de skal sende Skomakergata. Da fikk jeg til svar at de ikke skal det.

Så skuffende! Det er så mange som ønsker et gjensyn med serien, og ikke minst hadde det vært en hyggelig måte å vise respekt for Henki Kolstad på. Oppfordrer alle til å sende mail til NRK! Kanskje de ombestemmer seg hvis halve Norge går amok... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...